18. oktober 2007 - 12. Teden vseživljenjskega učenja - (Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor; Zveza kulturnih društev Maribor; Kulturno društvo Mariborska literarna družba)
V novih prostorih kulturnega društva Mariborska literarna družba na Vojašniški ulici 12 v Mariboru je bil ob 18. uri skupinski literarni večer literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi. Nastopili so: Štefka Lang, Katica Dajčar, Majda Senica Vujanovič, Tilka Kren Obran, Ana-Marija Pušnik, Tatjana Lasbaher, Erika Kotnik, Erna Hölzl, Zmaga Palir, Mirko Križman, Feliks Štefane, Jožica Hladin, Zvone Batista in Mirko Kotnik. Večer je vodil Marjan Pungartnik.
17. oktober 2007 - 12. Teden vseživljenjskega učenja - Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor; Zveza kulturnih društev Maribor; Kulturno društvo Mariborska literarna družba
V razstavišču Archivum Pokrajinskega arhiva Maribor, Glavni trg 7 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer s Frančkom Rudolfom. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
16. oktober 2007 - 12. Teden vseživljenjskega učenja - Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor; Zveza kulturnih društev Maribor; Kulturno društvo Mariborska literarna družba)
Ob 18. uri je bilo v razstavišču Archivum Pokrajinskega arhiva, Glavni trg 7 v Mariboru srečanje s priljubljeno pisateljico Karolino Kolmanič, ki je predstavila svoj novi roman »Pesmi odljubljenih«. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
15. oktober 2007 - 12. Teden vseživljenjskega učenja - (Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor; Zveza kulturnih društev Maribor; Kulturno društvo Mariborska literarna družba)
Dan odprtih vrat literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - kdorkoli je želel, se je lahko udeležil njenega dela od 14. ure naprej v Domu ustvarjalnosti mladih, Razlagova 16 v Mariboru (1. nadstropje). No, trije so nas obiskali.
12. oktober 2007 - 12. Teden vseživljenjskega izobraževanja - (Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor; Zveza kulturnih društev Maribor; Kulturno društvo Mariborska literarna družba)
Ob 17. uri so v frančiškanski dvorani na Vita Kraigherja 2 v Mariboru nastopili na literarnem večeru člani dnevnih centrov ŠentLenta in Ozare. Iz dnevnega centra ŠentLent so sodelovali Fideršek Gabrijela, Branko Blagojević, Danijela Premzl, Avgust Župevc, Smiljana Kiš, iz dnevnega centra Ozara pa Marija Šeligo, Ivana Ogrizek – Iča, Lidija Kokol, Zvezdana Lorbek in Timi Lovrin.
Predstavitev je pripravila in vodila Maja David.
10. oktobra 2007 - V Klubu slovenskih študentk in študentov na Mondscheingasse 9 v Gradcu je bilo ob 19.30 branje ljubezenske poezije židovsko-nemškega pesnika Ericha Frieda v orgranizaciji društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec (Verein “Österreichisch-Slowenische Freundschaft“ Graz) in Kluba slovenskih študentk in študentov Gradec (Klub Slowenischer Studentinnen und Studenten Graz). Brali sta prof. Kasilda Bedenk (lastne prevode v slovenščino) in Daniela Kocmut (pesmi v nemščini). Večer je vpeljala Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec.
8. oktober 2007 - Ob 18. uri je bil v knjigarni Mladinske knjige na Partizanski cesti 5 v Mariboru literarni večer s predstavitvijo knjige »Skaljena ljubezen Agate in Friderika« Berte Čobal Javornik. Pričela jo je učenka 7. razreda glasbene šole Anja Kolarič, nadaljevala avtorica, nekaj odlomkov pa je prebral tudi dramski igralec Bojan Maroševič. Pred polno knjigarno je večer vodila Marta Majcen.
Prevajalska šola JSKD - V Izoli je potekala od 4. do 7. oktobra Prevajalska šola Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti.