27. november 2007 - Odkritje spominske plošče pisatelju Janezu Švajncerju - Na dan, ko bi pisatelj Janez Švajncer. 27. 11. 2007 imel 87 let (umrl je 8. maja 2007), so mu odkrili na »stari osnovni šoli« v Juriju ob Pesnici spominsko ploščo. Ob tej priložnosti so imeli spominske govore župan občine Kungota Igor Stropnik, Berta Čobal Javornik, koordinatorica kulturnih dejavnosti pri DUMC Erika Jovanovski in Jana Hartman Krajnc. V kulturnem programu so sodelovale Ljudske pevke DUMC in harmonikar Feliks Čarman. Berta Čobal Javornik je ob tej priložnosti pripravila majhno spominsko razstavo. Slovesnosti so se udeležila pisateljeva hčerka, sin in številni sorodniki. Prirediteljem se je zahvalil sin Janez Švajncer mlajši."
23. - 24. november 2007 - Na Pohorju v hotelu Bolfenk je Javni sklad RS za kulturne dejavnosti skupaj s svojo mariborsko izpostavo pripravil državno srečanje seniorskih literatov. Udeležili so se ga: Ana Balantič, Metka Lampret, Marija Šedivy, Jana Hartman Kranjc, Milena Miklavčič, Silva Mizerit, Rosvita Švajger, Aleš Gerbič, Veronika Vezovnik, Helena Ogorelec, Mirko Kotnik, Slavko Klančičar, Jerica Smočnik, Dušan Leskovar, Milena Sušnik Falle in Ljudmila Conradi. Mentor srečanja je bil Robert Titan Felix.
V petek zvečer so predstavili zbornik srečanja, David Bedrač je predstavil svojo knjigo – priročnik za pesnike »Brez uteži«, udeležencem pa se je predstavila in se pogovarjala na temo starostnikov in literature pisateljica in scenaristka Janja Vidmar.
Srečanje je vodila Dragica Breskvar iz Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti.
23. november 2007 - V Humu na Sotli je Narodna knjižnica Hum na Sutli ob 18. uri v dvorani občine Hum na Sutli organizirala skupni literarni večer, književno srečanje pod naslovom »Sotla nas povezuje in spaja«. Udeležili so se ga mariborski in kajkavski pisci iz društev Mariborska literarna družba in Hrvaškozagotsko književno društvo: Tone Dodlek, Danica Gregorčič, Maja Dolinar, Vladimir Vekić, Marjan Pungartnik, Božidar Brezinščak Bagola, Božena Kos, Vladimir Poljanec, Božidar Staroveški, Vlado Šuk in Božena Zernec. V glasbenem programu so sodelovali Lucija Belošević (solo petje), Vedrana Gorup (klavir), Manuel Firšt (harmonika), učenci Glasbene šole Pregrada (profesorica Elena Ciglenjak). Večer je vodila Narcisa Brezinščak, vodja knjižnice.
21. november 2007 - Ob 18. uri je bila v Gradcu, na Lagergasse 98a, v izobraževalnem središču KPÖ, predstavitev zbornika »Mostovi prijateljstva«, ki sta ga izdali Hrvaško-kitajsko društvo prijateljstva Varaždin in Internacionalna kulturna štajerska zajednica iz Maribora. Predstavitev so pozdravili Rade Bakračevič in Rade Živaljević (Internacionalna kulturna štajerska zajednica), Rade Lukić, predstavnik manjšin v deželnem parlamentu Štajerske, Marjan Pungartnik (Mariborska literarna družba), Georg Fuchs (KPÖ), o projektu pa je spregovorila njegova urednica Milka Knežević (Varaždin). V programu predstavitve sta sodelovala baritonist Marjan Huić in sopranistka Mayumi Kamei, brali pa so Milan Ilić (Književni klub Zagreb), Biserka Težački-Kekić (Kneginec Gornji), Edita Kreš-Mravlinčić (Bednja), Jadranka Klabučar Gross (Dunaj), Marjan Pungartnik (Maribor) in Rade Bakračević. Program je vodila Rahela Blažević (Varaždin), prevajala pa je Andreja Vidak (Gradec) Fotografija: Zoran Bagoroš