Ob 20. uri je bil v KGB na Vojašniškem trgu 5 v Mariboru 10. Odprti mikrofon ob svetovnem dnevu poezije. Gost je bil Bojan Schwentner s svojo novo knjigo »Utrinki pod lipo«. Ob njem so nastopili še Majda Senica Vujanovič, Tatjana Srebrnič, Zdravko Kokanović - Koki, Danica Gregorčič, Inge Budja, Andrej Tomšič, Marko Krezič, Dani Rajh, Zvezdana Rozina Krajnc, Darja Vavpotič, Jerneja, Vera Premuž, Janez Kušar, znova Bojan Schwentner, Gregor Lozar, Jan Šmarčan, Aljoša Šorli, Kaube in na koncu Marko Samec. Večer je vodila Nataša Švikart Žumer. Fotografirala je Maja David.
15. marec 2007 - V Sinagogi na Židovskem trgu 4 v Mariboru je ob 18. uri nastopil pesnik Rasim - Zlatan Pršte iz Sarajeva. Predstavil je svojo pesniško zbirko »Večnost upanja je žalost - Vječnost nade je tuga«. Prireditev je vodil in se pogovarjal z avtorjem Marjan Pungartnik. Slovenske prevode pesmi je bral akad. igralec Rado Pavalec. Na kitari je večer spremljal Đani Hot iz Sarajeva. (Prvi dve fotografiji je napravila Maja David.)
Prireditev je bila posvečena 20-letnici COBISS.
15. marec 2007 - V Univerzitetni knjižnici Maribor na Gospejni 10 v Mariboru so ob 17. uri odprli razstavo akademskega slikarja Janeza Pristavca. Ob tem je Marjan Pungartnik predstavil tudi njegovo zbirko karikatur in portretov »Srečanja«, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi.
Nagrada za Metko Lampret - Na natečaju Spletnega peresa je za letošnje leto zmagala Metka Lampret, članica naše literarne delavnice. Čestitamo, Metka!
Nagrada za Metko Lampret - Na natečaju Spletnega peresa je za letošnje leto zmagala Metka Lampret, članica naše literarne delavnice. Čestitamo, Metka!
8. marec 2007 - V Gradcu je bil ob 20. uri v organizaciji Kluba slovenskih študentk in študentov Gradec na sedežu kluba na Mondscheingasse 9 literarni večer ob mednarodnem dnevu žena »Slovenske pisateljice in pesnice - Slowenische Schriftstellerinnen und Dichterinnen«. Nastopila je pesnica Danica Gregorčič. Literarni večer je vodila Daniela Kocmut, ki je tudi pripravila v prostorih kluba razstavo o slovenskih avtoricah. Pesnico je predstavil Marjan Pungartnik. O nekaterih pogledih na žensko vprašanje je spregovorila Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca.
1. marec 2007 - Društvo nemško govorečih žena v Mariboru Mostovi je ob 18. uri v starem rotovžu predstavilo svoj 5. zbornik »Vezi med ljudmi - Zwischenmenschliche Bindungen«. V odsotnosti predsednice Veronike Haring (zdravstveni razlogi) je prireditev vodila Marija Lindič. Nastopili so: Erna Hölzl, Ivana Hauser, Manfred Habjanič , Marjana Habjanič Jerčič, Vilma Ploj, Ana-Marija Pušnik, Tatjana Srebrnič in Marjan Pungartnik. Besedila odsotnih avtorjev sta brala v slovenščini Melita Plešnik in prevajalec v nemščino Toni Götz.