30. marec 2006 - V šoštanjskem kulturnem domu je ob 19. uri predstavila svojo knjigo »Ljubezen gre z mano (in druge zgodbe)« Milojka Komprej. Pred polno (!) kinodvorano so jo predstavili Peter Rezman, Zoran Pevec in Marjan Pungartnik. Prireditev je vodil Boštjan Oder, gledališko je njeno besedilo »Čisto majcena pika« predstavila Danijela Tamše. Čisto pravi župan Občine Šoštanj Milan Kopušar je tudi prišel na predstavitev. Fotografijo je prispeval Marjan Tekauc.
Milojka Komprej: Ljubezen gre z mano - Izšla je knjiga kratke proze Milojke Komprej »Ljubezen gre z mano (in druge zgodbe)«.
28. marec 2006 - V razstavišču Archivum Pokrajinskega arhiva Maribor na Glavnem trgu 7 v Mariboru se je ob 17. uri predstavila Maja David s svojo zbirko aforizmov »Šivala je deklica evropsko zvezdico«. Avtorico je predstavila Sonja Golec Petelinšek.
22. marec 2006 - 2. ODPRTI MIKROFON -
Ob 20. uri se je začel v KGB (Kulturno glasbeni brlog) na Vojašniškem trgu 5 v Mariboru 2. Odprti mikrofon - gostje so bile kajkavske pesnice Ljubica Duić, Irena Herenčić in Antonija Baksa Sernel, potem pa še Senada Smajić. Večer je začela Mira Muršič, sodelovali pa so še Andrej Tomšič, Toni Götz (München), Mirko Kotnik, Erika Kotnik, Neva Malek, Sonja Golec, Jana Krajnc, Jerica Smolčnik, Zdravko Kokanović Koki, Bogdana Namestnik, Tvrtko Matija Šercar, Hilda Praprotnik, Majda Senica, Darja Vavpotič, Bojan Schwentner in Maja David, Danijela Premrl, Gregor Lozar, Jan Šmarčan, Zdenka Jagodič, Marko Krezić in Željko Perović. Končala je spet Mira Muršič.
Ljubica Duić, Čakovec
Irena Herenčić, Ludbreg
Toni Götz, München
Senada Smajić
Jana Krajnc Hartman
Neva Malek
Darja Vavpotič
Danijela Premrl
Jerica Smolčnik
Bojan Schwentner Maja David
Jan Šmarčan Maja David
24. marec 2006 - Na povabilo Univerze za tretje življenjsko obdobje Murska Sobota je imel Marjan Pungartnik na Ljudski univerzi Murska Sobota ob 9. uri delavnico - pogovor o zborniku »Zrelo žito II«. Udeležili so se ga Marija Šedivy, Ida Resnik, Ivanka Klopčič, Franc Žalik, Olga Gutman, Miša Horvat, Greta Škerget, ki vodi skupino, Marija Farkaš, Suzana lebar in Slava Berden.
23. marec 2006 - V poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru je ob 18.00 kulturno društvo nemško govorečih žena Mostovi predstavilo svoj zbornik Vezi med ljudmi. Fotografijo je prispevala Ana-Marija Pušnik.
Melita Plešnik, Toni Götz in Veronika Haring
15. marec 2006 -
Ob 19. uri je bila v Götzovi dvorani Uniona predstavitev knjige, romana Majde Senica Vujanovič, Hana. Na citre je spremljala dramsko igralko Natašo Sirkovo Monika Heričko, o knjigi pa sta spregovorili tudi ilustratorka Irena Polanec in avtorica Majda Senica Vujanovič. Sicer pa je bila posebnost večera tudi obisk pevske dvojice Ervine Štelcl in Marka Novosela.
6. marec 2006 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer z Jankom Messnerjem. Predstavil je knjigo POEZIJA IN PROZA – skurna in gorša, okrogla in oglata, žlehtna in žlahtna. Večer je vodil in se z avtorjem pogovarjal Marjan Pungartnik.