25. - 26. november - Na Pohorju je bila v Cojzarci delavnica, ki jo je organiziralo društvo ZULK iz Maribora. Delavnico je vodil Nino Flisar, s pogovorom pa se je je udeležil v soboto zvečer tudi Zdenko Kodrič. V soboto zvečer je bil literarni večer udeležencev delavnice in nastopili so Aleš Pipuš, Danijela Premzl, Iris Jerič, Maja David, Jožica Hladin, Nino Flisar, Vesna Rečnik Šiško (z gongom in poezijo) in Mira Muršič (z vokalom). Kasneje sta se predstavili še založbi Frontier in Mariborska literarna družba - prvo je predstavil Nino Flisar, drugo pa Marjan Pungartnik. Izkazala sta se tudi gostitelja, Slavko in Lili.
Fotografije: Mihael Rudl
19. november 2006 - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bila ob 16. uri predstavitev knjige - romana Nade Gaborovič »Podoba na televizorju«. Knjigo in njeno ozadje v pisateljevanju Nade Gaborovič je predstavila pesnica Alenka Glazer, o njej pa so spregovorili še Tihomila Dobravc, Helena Malek in njen učenec, arhitekt Fedor Eigner. Ob tem je Mariborska knjižnica pripravila razstavo knjig avtoričinih knjig.
14. november 2006 - Ob 18. uri je bila v poročni dvorani starega rotovža, na Rotovškem trgu 1 v Mariboru predstavitev romana Antonije Senica »Mojih sedem moških«. Brali sta avtorica in Simona Titz, nastopila pa je tudi ženska pevska skupina Spominčice DPD Svoboda Ptuj. O knjigi je spregovoril Marjan Pungartnik.
10. in 11. november 2006 - V Lendavi je bila zaključna delavnica seniorskih srečanj, ki jo je organiziral Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti. Iz društva se je je udeležila Mira Ribič Turičnik.
7. november 2006 - Na Afro-Asiatisches Institut, Leechgasse 22 v Gradcu je bila ob 19.00 predstavitev zbirke Gabriele Pötschl in Walterja Hölblinga THINK TWICE, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi. Na harmoniko je večer spremljal Horst Bauer.
6. novembra 2006 - Izšla je pesniška zbirka Staneta Krena BARVNA VETRNICA (Zbirka Mariborska literarna družba).
6. november 2006 - Izšla je knjiga Irene Knehtl GRADOVI IZ PESKA, VRTOVI Z NEBA