Izšla je pesniška zbirka Gabriele M. Pötscher in Walterja W. Hölblinga »Think Twice« - V zbirki Locutio je izšla pesniška zbirka »Think Twice« v angleščini.
26. junij 2006 - Ob 18. uri je bil v poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru literarni večer Anice Horvat s predstavitvijo njene pesniške zbirke »Pot čez črto je nevidna«, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi v zbirki Svetlin. Avtorico je predstavil Marjan Pungartnik, njene pesmi je brala in knjigo prav tako predstavila Milena..., glasbeno pa je spremljal predstavitev Gregor Rusjan.
Izšla je pesniška zbirka Anice Horvat »Pot čez črto je nevidna« -
23. junij 2006 - Umrla je pisateljica Nada Gaborovič (Maribor, 13. marec 1924, †23. julij 2006, Maribor).
19. junij 2006 - Končuje se ciklus literarne delavnice, ki je potekala letos v prostorih Doma ustvarjalnosti mladih v Mariboru, Razlagova ulica 14. Bolj ali manj zvesto so ji sledili: Zvone Batista, Ljubica Dolinšek, Pišta Farkaš, Angela Fujs, Sonja Golec, Danica Gregorčič, Marjana Habjanič-Jerčič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Andreja Kračun, dr. Tilka Kren Obran, Metka Lampret, Štefka Lang, Vlasta Mošič, Ana Nikolič, Marijana Ovčariček, Zmaga Palir, Marija Pivec, Zinka Poštrak, Ana-Marija Pušnik, Jožica Rožman, Majda Senica Vujanovič, Ivanka Simonič, Tatjana Srebrnič, Rosvita Švajger, Mira Ribič Turičnik, Darja Vavpotič McCord, Inge Voglin Mlakar. Sestali smo se 36 krat in opravili okrog 100 pedagoških ur. Letošnje leto je bilo namenjeno najprej slovenski poeziji in potem slovenski kratki zgodbi.
Med pesniki so se zvrstili naslednji avtorji: Taja Kramberger, Aleš Šteger, Peter Semolič, Vinko Möderndorfer, Jure Detela, Stanko Janežič, Maja Haderlap, Mila Kačič, Lucija Stupica, Ifigenija Zagoričnik, Franci Zagoričnik, Uroš Zupan, Milka Hartman, Jože Snoj, Dušan Ludvik, Maruša Krese, Fabian Hafner, Bogomil Fatur, Andrej Lutman in Ezra Pound.
V ciklu kratke zgodbe smo obravnavali naslednje avtorje: Franček Rudolf, Rok Arih, Andrej Arko, Vladimir Bartol, Anrej Blatnik, Igor Bratož, Aleš Berger, Jorge Louis Borges, Andrej Capuder, Raymond Carver, Aleš Čar, Boštjan Seliškar, Polona Glavan in Milan Dekleva.
16. junij 2006 - V hotelu Areh na Pohorju je bilo 8. regionalno srečanje seniorskih avtorjev s področja Podravja in Prekmurja. Organizirala sta ga Zveza kulturnih društev Maribor in Javni sklad RS za kulturne dejavnosti. Mentorici sta bili Marica Škorjanec in Nataša Švikart, manjšo skupino pa je imel tudi Marjan Pungartnik. Gost srečanja je bil Anton Gričnik, ki je predstavil svoje delo v zvezi z Jurijem Vodovnikom. Srečanja so se udeležili: Zvone Batista, Štefka Bohar, Cilka Dimec Žerdin, Tihomila Dobravc, Maja Dolinar, Angela Fujs, Sonja Golec, Manica Gornjak,Danica Gregorčič, Jana Hartman Krajnc, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Anica Horvat, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, dr. Tilka Kren Obran, Metka Lampret, Štefka Lang, Mihaela Mravljak, Zmaga Palir, Janko Potočnik, Mira Ribič Turičnik, Majda Senica Vujanovič, Tatjana Srebrnič, Marija Šedivy, Bernarda Uršič, Cvetka Vidmar, Inge Vogrin Mlakar. Na srečanje je prišla tudi Dragica Breskvar.
7. junij 2006 -
Četrti Odprti mikrofon! Bil je ob 20.00 v KGB na Vojašniškem trgu 5 v Mariboru. Gost je bil pesnik in prozaist Robert Titan Feliks. Večer je začela z gongom Vesna Rečnik, za Robertom Titanom pa so nastopili: Jana Krajnc Hartman, Tatjana Srebrnič, Milojka Komprej in Bojan Dobrina, Majda Senica, Andrej Tomšič, dr. Mirko Križman, Gregor Lozar,
Jan Šmarčan, Marko Krezić, Vesna Rečnik, Aleš Kreže, tercet AVI (Verica Breznik, Ivana Papa in Antonija Senica), Antonija Senica, Ciril Hojnik, Željko Perović, Tomislav Kiš, Sabina Hvastija, Zdravko Kokanović, Nataša Švikart Žumer in Kristina Kočan. Večer je sklenila Vesna Rečnik z gongom.