29. maja 2006 - V poročni dvorani starega rotovža na rotovškem trgu 1 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem je nastopil graški avtor Curt Schnecker s pesmimi v nemščini in v slovenskem prevodu dr. Mirka Križmana, ki jih je bral Marjan Pungartnik. Obenem je bila to tudi mala slovesnost, kajti podelili so plakete s priznanji Zveze kulturnih društev Maribor trem kulturnim delavcem iz Gradca, ki so veliko prispevali k društveni in siceršnji kulturni izmenjavi med Gradcem in Mariborom: univ. prof. dr. Ludviku Karničarju, Christi Höller, kulturni publicistki, in Curtu Schneckerju, predsedniku Štajerske umetniške zveze Werkbund. Spregovorila sta mag. Franci Pivec v vlogi predsednika Zveze kulturnih društev Maribor in Melita Cimerman kot predstavnica Mestne občine Maribor.
26. - 28. maj 2006 - Na Ptuju je potekala Literarna kolonija, ki jo organizira Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti oziroma revija Mentor, ki jo izdaja sklad. Iz društva so se kolonije udeležili: Majda Senica Vujanovič, Štefka Lang, Zmaga Palir, Zvone Batista, Danica Gregorčič, Sonja Golec, Bojan Schwentner, Maja David, Marija Šeligo, Danijela Premzl, Erika in Mirko Kotnik.
25. - 28. maj 2006 - V Brežicah je potekal štiridnevni tečaj slovenščine za tujce, ki ga organizirata društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca in Mariborska literarna družba. Prijavilo se je 20 slušateljev, ki sta jih učili Tatjana Koren in Tatjana Vučajnk. Tečaj je vodila Ivanka Gruber, sofinanciralo pa ga je tudi Ministrstvo Republike Slovenije za kulturo.
17. maj 2006 -
Ob 19. uri je bil na Inštitutu za slavistiko na Merangasse 70 v Gradcu literarni večer, ki so ga priredili društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, Mariborska literarna družba in Institut für Slawistik KF univerze v Gradcu. Na njem so predstavili prevode in izvirnike besedil pesnikov Janka Glazerja (1893-1975), Stanka Majcna (1888-1970) in Jozefe Prelog (1927) in Aloisa Hergoutha. Sodelovali so: Nataša Sirk, dramska igralka, Daniela Kocmut, študentka, Curt Schnecker in Sebastian Walcher) ter dr. Mirko Križman, ki je spregovoril o predstavljenih avtorjih in publikaciji, ki so jo predstavili na tem literarnem večeru.
V Gradcu sicer od 17. do 20. maja potekajo Slovenski dnevi, ki jih organizira Klub slovenskih študentov v Gradcu.
Nova knjiga - V zbirki Locutio je izšla knjiga dr. Mirka Križmana EIN SLOWENISCH- ÖSTERREICHISCHER KONTAKTRAUM DURCH AUSGEWÄHLTE GEDICHTE (Lyrik mit Empfindungen der Landschaft und des menschlichen Seins).
12. maj 2006 - Srpsko kulturno društvo Maribor, Internacionalno društvo Štajerska skupnost / Štajerska zajednica /Steirische Gemeinschaft in Mariborska literarna družba so pripravili v petek, 12. maja, ob 18. uri v poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru literarni večer, na katerem so nastopili Dragan Bajović, novinar in urednik iz Kraljeva, novinarka Marina Miljković Dabić iz Kraljeva, književnik in novinar Ivan Rajović, filozof, iz Kraljeva urednik in pisatelj mag. Nebojša Kuzmanović iz Bačke Palanke in pesnik Blagoje Baković iz Vrbasa. Pred nabito polno dvorano je literarni večer vodil Marjan Pungartnik. Prireditve sta se udeležili tudi Marjeta Preželj, predstavnica Ministrstva RS za kulturo, in Melita Cimerman, predstavnica Mestne občine Maribor.
9. maj 2006 - Na Ptuju je bil v torek, 9. maja 2006, ob 19.30 v Stari steklarski delavnici, Slovenski trg 1, literarni večer PARTIJA ŠAHA s Tatjano Srebrnič in njenima gostoma Eriko in Mirkom Kotnik. Erika in Mirko Kotnik sta tudi člana ptujskega Literarnega kluba pod mentorskim vodstvom Davida Bedrača. V programu je nastopil tudi pevski zbor »Spominčice«. Prišlo je 45 obiskovalcev. Literarni večer sta organizirala Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, OI Ptuj, in Zveza kulturnih društev Ptuj.
Nova knjige - Pri društvu je izšla je nova knjiga - povest Adija Žunca »Ljubezen v goricah«.
Izšla je nova pesniška zbirka - Pri Mariborski literarni družbi je izšla nova pesniška zbirka Ivane Dješnić ZORIM KOT AJDA.