22. april 2006 - Izšel je RAZPIS ZA SREČANJA SENIORSKIH PISCEV V LETU 2006. Ogledate si ga lahko v 29. številki revije Locutio. Rok pošiljanja prispevkov za srečanje je 20. maj.
Predvidoma bo srečanje v Mariboru 16. junija 2006.
Izšel je tudi razpis za ŠOLO AFORIZMOV, ki jo bo imel Žarko Petan od 19. oktobra do 22 oktobra leta 2006 v Bohinju. Tudi ta razpis si lahko pogledate v številki 29.
21. april 2006 - DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU - V poročni dvorani starega rotovža, rotovški trg 1 je bil ob 17. uri nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi. Nastopili so: dr. Tilka Kren, Erna Hölzl, Štefka Lang, Ivanka Simonič, Sonja Golec, Majda Senica Vujanovič, Erika Kotnik, Zmaga Palir, Ana Nikolič, Jana Hartman, Ana-Marija Pušnik, Zvone Batista, Jožica Hladin, Angela Fujs, Inge Vogrin Mlakar, Danica Gregorčič, Tatjana Srebrnič, Katica Dajčar, Metka Lampret, Ivana Hauser, Pišta Farkaš in Mirko Kotnik.
21. aprila 2006 - V Celju se je pričelo srečanje manjšinskih piscev »Sosed tvojega brega«, ki ga organizira Javni sklad RS za kulturne dejavnosti. Iz Mariborske literarne družbe se ga udeležujejo Željko Perović, Marko Krezić, Zdravko Kokanović, Vladimir Vekić, Jožica Pongrac in Senada Smajić. Srečanje traja do 23. aprila.
20. april 2006 - DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU -
V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru so ob 18. uri gostovali hrvaški pisatelji Jozefina Dautbegović, Zoran Ferić, Drago Glamuzina, Simo Mraović, Robert Perišić.
19. april 2006 - DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU -
V KGB, Vojašniški trg 5 v Mariboru je bil ob 20.uri 3. ODPRTI MIKROFON - tokrat smo gostili aforiste: Žarka Petana, Nika Brumna, Majdo Senica Vujanovič, Danico Gregorčič, Majo David, Bojana Schwentnerja, dr. Mirka Križmana, Milana Fridauerja, Željka Perovića in Srdjana Simeunovića Sendana. Nastopili so tudi še Metka Lampret, Mirko Kotnik, Tatjana Srebrnić in Zdravko Kokanović. Za glasbene vložke je poskrbel Marko Žumer.
19. april 2006 - DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU -
V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru so ob 18. uri nastopili avtorji Mariborske literarne družbe, Milojka Komprej, Nataša Švikart, Majda Toplak, Manja Zemljič. Pesmi Milojke Komprej je pel Bojan Dobrina.
18. april 2006 - DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU -
V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je ob 18.00 nastopil pesnik, pisatelj in kantavtor Srđan Simeunović Sendan iz Beograda. Ob poeziji, kratki prozi, aforizmih in satiri je tudi zapel nekaj pesmi.
18. april 2006 - DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU - Ob 13. uri (no, ob 13.30) je bila v poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu 1 v Mariboru predstavitev glasila Ozare SVOJ SVET NOSIMO V SEBI. Za uvod so zaplesali plesalci... Nastopili so: Danijela Premzl, Snežana Bogdanović, Marija Šeligo, Slavko Luršak, prireditev pa je pripraila in vodila Maja David.
11. april 2006 -
Dr. Mirko Križman in Marjan Pungartnik
V poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru, je bila ob 18. uri literarni večer ob predstavitvi nove pesniške zbirke Mirka Križmana POTI IN ZRENJA.
Dva predsednika - mag. Franci Pivec in Janez Karlin
6. april 2006 - V prostorih Društva slovenskih pisateljev, Tomšičeva ulica 12 v Ljubljani, je ob 18. uri nastopil škotski pesnik in filmski režiser Angus Reid. Predstavil je svoje najnovejše prevode Daneta Zajca v angleščino, pa tudi prevode iz nastajajoče antologije OUTLAND.
Izšla je pesniška zbirka Mirka Križmana POTI IN ZRENJA - v zbirki Oglej. Ilustriral jo je akademski slikar Bogdan Čobal, spremno besedo pa je napisal Marjan Pungartnik.
Danica Čerče: PRIPOVEDNIŠTVO JOHNA STEINBECKA - V zbirki Absint je pri Mariborski literarni družbi izšla monografska publikacija dr. Danice Čerče o pripovedništvu Johna Steinbecka.