V KGB, na Vojašniškem trgu 5 se je ob 20. uri začel 6. odprti mikrofon. Posebni gostje so bili trio "Die Kaktusblütten" iz Gradca (Robert Persche - klavir, kitara, petje, Christa Schreiner - tolkala, flavta, Martin Blass - petje, kontrabas). Na začetku prireditve je Marjan Pungartnik podelil priznanje Zveze kulturnih društev MariborMileni Dobernik za pomemben prispevek k dobrim odnosom v kontaktnem prostoru z Avstrijo in za delov v Klubu koroških Slovencev. Nastopili pa so še: Majda Senica Vujanovič, Marko Krezić, Ana Marija Pušnik, Andrej Tomšič, Tatjana Srebrnič, Zmaga Palir, Erika Kotnik, Neva Malek, Aljoša Šorgo, Mirko Kotnik, Gregor Lozar, Jan Šmarčan, Senada Smajić, Željko Perović, Zdravko Kokanović in Jože Kos.
15. - 17. aseptember 2006 - V Izoli je bila tradicionalna literarna delavnica Beletrine. Iz društva se je je udeležila Tatjana Jamnik.
Izšla je knjiga - roman Frančka Rudolfa »Tolmun na dnu rekel« -
13. september 2006 - Na povabilo Celjskega literarnega društva je ob 18. uri gostovala v dvorani Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti skupina avtorjev Mariborske literarne družbe: Danica Gregorčič, Erna Hölzl, Nataša Švikart Žumer, Metka Lampret, Zmaga Palir, Željko Perović, Tatjana Srebrnič, Ana-Marija Pušnik, Majda Senica Vujanovič in Marjan Pungartnik. Prireditev je s predstavitvijo Celjskega literarnega društva odprla Ana-Marija Justin, predstavitev mariborskih avtorjev pa je vodi lMarjan Pungartnik.