20. december 2006 - Ob 18. uri je bila v poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru predstavitev nove pesniške zbirke Božidarja Rozmanja »Kvartanje z Vergilom in Homerjem« Nekaj pesmi je zaigrala na citrah Ana iz Šmartnega na Pohorju.
18. december 2006 -
V KGB, Vojašniški trg 5 v Mariboru je bil 8. Odprti mikrofon. Začel se je ob 20. uri. Gost je bil tokrat pesnik in nadvse izvirni muzikant Danijel Rajh iz Spodnje Ščavnice, ki se je predstavil (ob harmoniki) s svojimi pesmimi v narečju, nekaj pa jih je v nacionalnem jeziku prebrala tudi Nataša Švikart. Avtorjev ni bilo veliko, vendar vseeno nekaj: Janez Kušar, Majda Senica Vujanovič, Tone Dodlek, Neva Malek, Vesna Rečnik Šiško in Nataša Švikart.
Izšla je knjiga Nade Gaborovič »Podoba na televizorju« -
Izšla je pesniška zbirka Božidarja Rozmana »Kvartanje z Vergilom in Homerjem» -
13. december 2006 - V okviru 22, Koroških kulturnih dnevov je bila v poročni dvorani starega rotovža ob 18. uri predstavitev Koroškega koledarja 2007. Predstavila sta ga Janko Malle, tajnik Slovenske prosvetne zveze, in Irena Destovnik, urednica. Z njima se je pogovarjal Marjan Pungartnik
7. december 2006 - V Grand Café hotela Wiesner v Gradcu je bila ob 19. uri božičnica Austro-American Society for Styria, na katerem sta nastopila graška pesnica iz Weiza Andrea Sailer in škotski pesnik, avtor Mariborske literarne družbe, Angus Reid. Ob odlični spremljavi jazz banda smo doživeli pravo literarno predstavo obeh avtorjev.
RACCONTI DALLA BOSNIA (PRIPOVEDI IZ BOSNE) -
Pri založbi Diabasis je izša knjiga RACCONTI DALLA BOSNIA (PRIPOVEDI IZ BOSNE). V njej se obsežneje obravnava avtonomija in specifika bošnjaško-hercegovske literature v skupnem jeziku Muslimanov, Bošnjakov, Srbov in Hrvatov. Kurator je Giaccomo Scotti, ki je v Italiji najzaslužnejši za antologije južnih Slovanov. Spremni besedi sta prispevala Predrag Matvejević in Božidar Stanišić. Izbor se pričenja z besedili, ki obravnavajo zavedanje o Bosni, končuje pa se s tekstom bosanske drame.
Giacomo Scotti si je zamislil knjigo o moči in življenju bosenske literature in o tem, kaj naj bi bila. V bošnjaškem jeziku se pripovedovati reče »divaniti« (prihaja iz turške besede divan, otomanska zofa - s čimer se namiguje na počasno, dolgo pripovedovanje (in poslušanje) v družbi, kot obred. Kdor je pripovedoval dobro, je imel velik ugled kot neke vrste narodni junak. Tako je Bosna predstavljena kot dežela pripovedovalcev.
Knjiga prvič skupaj predstavlja italijanskemu bralcu bošnjaške pisatelje, ki so pustili globoko sled v bošnjaško-hercegovski literaturi dvajsetega stoletja:
Petar Kočić (1877-1916), Ivo Andrić (1892-1974), Borivoje Jevtić 1894-1959), Isak Samokovlja (1899-1955), Zvonimir Šubić (19021956), Novak Šimić (1910-1982), Meša Selimović (1910-1982), Skender Kulenović (1910-1978), Ćamil Sijarić (1913-1989), Branko Ćopić (1915-1988), Risto Trifković (1924-1992), Vitomir Lukić (1929), Predrag Matvejević (1932), Nenad Radanović (1938), Mirko Marianović
(1940), Božidar Stanišić (1956), Dževad Karasahan (1966), Miljenko Jergović (1966)