21. februar 2006 - V poročni dvorani starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru, je bil ob 18. uri literarni večer Mateje Bizjak Petit. Predstavila je svojo pesniško zbirko LE TI. Na žagi jo je spremljal Tomaž Podobnikar.
16. februar 2006 - Ob 11. uri je bila v prostorih Slovenske izseljenske matice na Cankarjevi 1 v Ljubljani tiskovna konferenca ob izidu pesniške zbirke Mateje Bizjak Petit.
16. februar 2006 -
Ob 18. uri je bila v dvorani Društva slovenskih pisateljev, Tomšičeva ulica 12 v Ljubljani, predstavitev pesniške zbirke Mateje Bizjak Petit LE TI. Na žagi jo je spremljal Tomaž Podobnikar.
Fotografiji je prispeval Matjaž Vreča.
14. februar 2006 - 1. ODPRTI MIKROFON -
V KGB na Vojašniškem trgu 7 v Mariboru je bil ob 20. uri prvi Odprti mikrofon, ki sta ga organizirala KGB in Mariborska literarna družba Valentin-a, moj-a ljubi-a, Valentin-a. Vodila sta ga Nataša Švikart Žumer in Marjan Pungartnik, nastopili pa so: Bojan Schwentner, Bogdana Namestnik, Jože Kos, Erna Kotnik, Mirko Kotnik, Katica Dajčer, Željko Perovič, Sonja Golec, Zdravko Kokanovič, Tatjana Premzl, Andrej Tomšič (pel), Majda Senica, Mirko Križman, Nataša Švikart, Tone Dodlek, Mira Muršič (pela), Simona Kopinšek in za konec Marko Krezić.
Fotografije (razen prve in tretje) so delo Smiljana Pušenjaka.
11. februar 2006 - Ob 18. uri je bil na kmečkem turizmu Klevž na Legnu 4. tradicionalni literarni večer z Marjanom Pungartnikom. Tokrat je bilo organizator Turistično društvo Legen. Ob avtorju so pesmi brali še Jerica Smolčnik, ...., večer pa je pozdravil tudi predsednik krajevne skupnosti in član mestnega sveta Slovenj Gradca Edvard Turičnik. Izkazali so se tudi mladi glasbeniki.