26. oktober 2006 - V Mestnik knjižnici v Karlovcu je bil ob 19. uri v okviru Slovenskih dnevov v Karlovcu literarni večer, na katerem sta nastopila Jadranka Matić Zupančič in Marjan Pungartnik.
24. oktober 2006 - Skupaj z društvom Österreichisch-slowenische Freundschaft / Društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Graz in Institut für Slawistik Graz smo organizirali v torek ob 19:30 na Institutu za slavistiko, Merangasse 70/I literarni večer s Frančkom Rudolfom. Za uvod je spregovoril univ. prof. dr. Ludvik Karničar, po branju pa so se udeleženci zapletli v dolg pogovor z avtorjem.
23. oktober 2006 -
Teden vseživljenjskega učenja - Ob 20. je bil v KGB, Vojašniški trg 5 v Mariboru in v okviru Odprtega mikrofona literarni večer, na katerem je nastopil letošnji Veronikin nagrajenec Ervin Fritz. Z njim se je pogovarjala Nataša Švikart. Uvod v večer je napravil Tomi Lorber & his band (Tomi Lorber, Goran Koražija in Radivoj Hlupič). Po njegovem nastopu je bil »običajen« Odprti mikrofon, na katerem so nastopili: Marija Šedivy, Ana Horvat, Zmaga Palir, Andrej Tomšič, Alenka Kurbun, Danijela Premzl, Majda Senica, Aleš Pipuš, Jan Šmarčan, Marko Krezić, Ciril Hojnik, Antonija Tomšič, Gregor Lozar in Zdravko Kokanović.
Prireditev smo izvedli v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zvezo kulturnih društev Maribor.
19. oktobra 2006 - Teden vseživljenjskega učenja - Ob 18. uri je bil v Knjižnici Radlje ob Dravi, Koroška cesta 61a, Radlje ob Dravi literarni večer članov Mariborske literarne družbe in skupine Utrip Zgornje Drave iz Mute.. Nastopili: Zmaga Palir, Marjeta Vitrih, Ivana Hauser, Branko Grögl, Zvone Batista, Ana-Marija Puštnik in Aleš Tacer. Za glasbeno popestritev sta z igranjem na flavto poskrbeli učenki Glasbene šole Radlje ob Dravi z mentorico. Nekateri obiskovalci pa so prišli celo iz oddaljenega Breznega Vrha. Mariborska literarna družba je knjižnici poklonila nekaj knjig knjig, ki so izšle v zadnjem letu. Večer je zaključila ravnateljica knjižnice Slavica Potnik. Prireditev je vodila Aninca Škurnik. Fotografije je prispevala Ana-Marija Pušnik.
Prireditev izvajamo v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zvezo kulturnih društev Maribor.
18. oktober 2006 - Teden vseživljenjskega učenja 2006 - V mestni posvetovalnici v starem rotovžu, Rotovški trg 1 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer Hommage a Stane Kren s predstavitvijo knjige BARVNA VETRNICA. Na (Stanetov) bendžo je igral Mitja Novak, o avtorju je spregovorila dr. Tilka Kren, njegove pesmi pa je bral Marjan Pungartnik.
Prireditev izvajamo v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zvezo kulturnih društev Maribor.
18. oktober 2006 - Teden vseživljenjskega učenja - Ob 11.00 je bila v maskirni, Union, Partizanska cesta 5/klet Okrogla miza o mentorstvu. V uvodu sta spregovorila o vprašanjih mentorstva Nataša Švikart in Marjan Pungartnik.
Prireditev smo izvedli v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zvezo kulturnih društev Maribor.
17. oktober 2006 - Teden vseživljenjskega učenja - Ob 12. uri je bila v mestni posvetovalnici starega rotovža, Rotovški trg 1 v Mariboru predstavitev avtorjev iz glasil Ozare in Šent. Nastopili so iz Ozare Slavko Luršak, Ivana Ogrizek - Iča, Danijela Premzl, Marija Šeligo; iz Šenta Matjaž Belak (kitara), Gabrijela Fideršek, Zdenka Slaček, Branko Blagojević. Ob koncu je zapel kantavtor Tadej Vesenjak. A to še ni bil konec: Slavko Luršak je zapel valček za direktorico Ozare, potem pa smo zapeli še vsi skupaj Tam dol na ravnem polju in se potem veselo razšli. Nastop je pripravila in vodila Maja David.
Prireditev smo izvedli v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zvezo kulturnih društev Maribor.
17. oktober 2006 - Teden vseživljenjskega učenja 2006 - V prostorih antikvariata Pisana beseda, Poštna ulica 1 v Mariboru je bila ob 18. uri prireditev pod naslovom LITERATURA SE NE STARA. V odsotnosti napovedane Brede Pugelj Otrin, ki je zbolela, je pesmi Vide Taufer bral Marjan Pungartnik.
Prireditev smo izvedli v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zvezo kulturnih društev Maribor.
16. oktober 2006 - Teden vseživljenjskega učenja 2006 - V prostorih DUM, Razlagova 16 v Mariboru smo organizirali od 14. do 16. ure odprta vrata literarne delavnice Mariborske literarne družbe. Uspeh - prišli sta Cvetka Vidmar in Jana Hartman Kranjc.
Prireditev smo izvedli v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zvezo kulturnih društev Maribor.
12.–15. oktober 2006 - V Izoli je bila Prevajalska šola Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti. Iz društva sta se je udeležili Ivana Hauser in Jožica Hladin.
12. oktober 2006 - V Petanovi sobi Astorije na Grajskem trgu 4 v Mariboru je bila ob 17. uri v organizaciji Študentske založbe iz Ljubljane predstavitev knjige Žarka Petana »Poznal sem jih«. Z avtorjem se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
10. oktober 2006 - Ob 18. uri je bila v mestni posvetovalnici (poročna dvorana) starega rotovža, Rotovški trg 1, literarni večer in predstavitev knjige POLOVIČKA Erike in Mirka Kotnika. Ob neznosnem hrupu ŠOUMovih glasbenikov smo bili prisiljeni prireditev preseliti v predprostor, kjer je bilo za silo tiho in smo lahko poslušali branje in prepevanje. Večer so s pesmimi pospremile ženske vokalnega seksteta »Spominčice« DPD Svoboda, Ptuj pod vodstvom Marije Stöger. Večer je vodil Marjan Pungartnik. Prišlo je čez 45 obiskovalcev. Fotografije za Kroniko je prispevala Ana-Marija Pušnik.
2. oktober 2006 - V poročni dvorani starega rotovža (ali v mestni posvetovalnici, kakor se je ta prostor prej imenoval, kot je odkril mag. Franci Pivec) na Rotovškem trgu 1 v Mariboru je bila ob 18. uri svečanost, na kateri je Zveza kulturnih društev Maribor podelila slavistki in kulturni delavki profesorici Joži Ambrož Medaljo s priznanjem Zveze kulturnih društev. Jožo Ambrož je predstavila Ana-Marija Pušnik, zapel ji je Mariborski oktet, pri katerega nastajanju je profesorica Ambrož sodelovala, priznanje pa ji je podelil predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.