27. september 2013 - Božidar Brezinščak Bagola: Moja duša s tvojo. - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer z Božidarjem Brezinščakom Bagola iz Huma na Sutli. Predstavil je dve svoji knjigi in sicer pesniški zbirki Moja duša s tvojo (Založba Tonimir in Hrvatskozagorsko književno društvo, 2012) in Humske popeifke. Večer je vodil urednik in literarni kritik Drago Medved (Celje), nekaj uglasbljenih pesmi iz zbirke Humske popeifke pa je zapel skladatelj in pevec Siniša Miklaužić. Prireditev je počastil s svojo prisotnostjo in pozdravil častni konzul Republike Hrvaške v Maribour dr. Šime Ivajnko.
25. september 2013 - Razstava Franca Simoniča v galeriji RRRudolf - V galerjiji RRRudolf je ob 18. uri Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, v sodelovanju z Zvezo kulturnih drušev Maribor in Literarno hišo Maribor odprl razstavo ptujskega slikarja Franca Simoniča. Za uvod je povedala nekaj pesmi Majda Senica Vujanovič. Avtorja je predstavil njegov sošolec in slikarski kolega Jože Foltin, razstavo pa je odprl častni član Zveze kulturnih društev Maribor Ervin Kralj, prav tako sošolec s študija na Pedagoški akademiji Mariboru, ki je v nagovoru spregovoril tudi o učitelju in mentorju Maksu Kavčiču.
20. september 2013 - Ob jesenskem ekvinokciju - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev »Ob jesenskem ekvinokciju« v spomin na istoimensko pesniško zbirko Janka Glazerja. Marjan Pungartnik je prebral nekaj pesmi iz te zbirke, ki je izšla leta 1946, nato pa so nastopili Tilka Kren Obran, Lidija Štampar, Bojan Schwentner, Majda Senica Vujanovič, z opravičilom, da ne more nastopiti, Ana Šmarčan, Erika Zorko, Majda Strnad, Vidovič, Erna Hölzl, Fredi Ponudič in Zdravko Kokanović Koki
.
12. september 2013 - Mateja Bizjak Petit in Nina Medved v Literarni hiši Maribor - Ob 18. uri smo imeli literarni večer, na katerem sta nastopili Mateja Bizjak Petit, pesnica, ki živi v Parizu, in mariborska mlada pesnica Nina Medved, ki študira v Ljubljani, kot njena gostja. Še ob 13. uri je bila Mateja v Parizu, v Literarni hiši Maribor pa je nastopila s svojo gostjo natančno ob 18. uri, ob sedmih pa je že šla naprej na lutkarski festival v Lutkovno gledališče Maribor. Z njo so prišli na festival tudi njeni lutkarski kolegi iz Francije, ki so jo seveda ob njenem francosko-slovenskem branju tudi spremljali. Nina Medved je bila praktikantka leto dni v Hiši slovenske poezije (Tinqueux blizu Reimsa) in je tam delovala tudi kot fotografinja (19. bo imela prvo samostojno razstavo fotografij v lokalu Macchiato v Mariboru), predstavila pa se je z nekaj pesmimi. Z avtoricama se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
10. september 2013 - Predstavitev pesniške zbirke Tramontana Jadranke Matić Zupančič - V Knjižnici mesta Zagreba, v Kupoli, na Starčevićevem trgu 3 v Zagrebu je bila ob 18.uri predstavitev pesniške zbirke Tramontana Jadranke Matić Zupančič. Srečanje sta pozdravili ravnateljica knjižnice Liljana Sabljak in predsednica zagarebškega oddelka Bralskega društva Hrvaške Loris Bučević-Sanvicenti. Večer je vodil Željko Vegh, nastopila pa sta avtorica Jadranka Matić Zupančič, ki so jo na predlog tamkaj prisotne pisateljice Nade Gašić pred kratskim sprejeli v Društvo hrvatskih pisaca, sicer pa je iz Novega mesta, in Marjan Pungartnik kot urednik in založnik.
6. september 2013 – Predstavitev knjige Iztoka Ilicha Bili so mentorji - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev knjige Bili so mentorji avtorja Iztoka Ilicha, ki je izšla pri reviji Mentor (Javni sklad RS za kulturne dejavnosti) o pomembnih mentorjih v slovenski literarni zgodovini. Avtor je v pogovoru z Barbaro Rigler, novo strokovno svetovalko za literaturo pri JSKD, predstavil predvsem Frana Levca in Marico Nadlišek Bartol.
6. september 2013 – Regionalno srečanje starejših avtorjev - Maribor - V Karanteni se je ob 10. uri začelo 15. regionalno srečanje starejših avtorjev, ki ga je pripravil Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor. Mentorja, ki sta ocenjevala poslane prispevke, sta bila Marica Škorjanec Kosterca in Marjan Pungartnik. Do 16. ure je potekalo srečanje delovno, nato pa sta mentorja spregovorila o rezultatih srečanja in sledilo je branje nekaj izbranih avtorjev: Bernarde Uršič (v odsotnosti), Cvetke Vidmar, Marije Šediviy, Metke Lampret, Olge Antič, Milana Novaka, Valterja Čučkoviča, Janeza Laha in Janeza Juriča. Srečanju je prisostvovala tudi Barbara Rigler, urednica Mentorja in strokovna svetovalka na JSKD za literaturo.
Sodelovali so (poudarjeni si tisti, ki so se srečanja udeležili.Olga Antič, Kristina Berlič, Cecilija Bernjak, Marjana Cmager, Berta Čobal Javornik, Valter Čučkovič, Tihomila Dobravc, Maja Dolinar, Bojan Fekonja, Mojmir Miro Ferenc, Angelca Fujs, Edvard Franc Gabrič, Marija Gašparič, Jana Hartman Krajnc, Erna Hölzl, Mirko Jaušovec, Janez Jurič, Mira Karnar, Ivanka Klopčič Casar, Angela Kolarič, Tilka Obran Kren, Janez Lah, Metka Lampret, Rozika Močnik, Milan Novak, Olga Paušič, Pavlina Pogorevc, Ana-Marija Pušnik, Anica Rakuša, Dominique Reščič, Mira Ribič-Turičnik, Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Marija Šedivy, Ana Šmarčan, Rosvita Švajger, Štefan Titan, Amalija Tropenauer, Bernarda Uršič, Cvetka Vidmar, Marija Vojinovič, Jelka Vrbnjak, Katja Zadravc, Erika Zorko, Andreja Žebela, Elizabeta Žel, Marija Žorman. Od tega je bilo 25 članov Mariborske literarne družbe.
5. september 2013 - Odprtje razstave naivnega slikarstva vojvodinskih Slovakov - V organizaciji Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, območna izpostava Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor, kulturnega društva Mariborska literarna družba in Srbskega kulturnega društva »Štajerska skupnost« in v okviru Dnevov srbske kulture so ob 18. uri odprli razstavo naivnega slikarstva vojvodinskih Slovakov iz Kovačice (Vojvodina). Goste je pozdravil predsednik Srbskega kulturnega društva »Štajerska skupnost« Rade Bakračević, ki je razstavo tudi postavil, Marjan Pungartnik, ki je spregovoril o izvoru naivnega slikarstva z asistenco slikarja Krste Hegedušića, nato pa je slikarstvo pretežno slovakov iz vasi Kovačice obširneje predstavila veleposlanica Slovaške v Sloveniji Marianne Oravcova. Prisotne je pozdravil tudi mariborski župan dr. Andrej Fištravec. Vmes je kot kulturni program zapela Radmila Radojević (Radenci), Rade Bakračević pa je prebral svojo pesem. Med gosti so bili predstavniki Srbskega kulturnega društva »Mihailo Pupin« iz Ljubljane s predsednico Divno Obrenović in predstavniki mariborske pravoslavne cerkve s parohom Savom Kosojevićem. Razstavljajo: A, Čužikova, Jan Glazik, Katarina Karlečik, Pavel Hajko, Jozef Haviar, Eva Husárikova, Ana Knjazović, Ana Lenhart, Ján Pačúr, N. Koreň, Rozalija Markova, Cicka Pavel, Desa Petrov Morar, Michal Povolni, Dušan Terzić, Marija Vargova, Zuzana Veresky in Jan Zolnai.
3. september 2013 - Pričetek dela literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - V literarni sobi Karantene na Pobreški ulici 20 se je začel 22. letnik literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi za starejše. Vodi jo mentor Marjan Pungartnik.
1. september 2013 - Pri kulturnem društvu nemško govorečih žena Mostovi je izšla slikanica Aleša Tacerja Die hungrigen Igel - Pri kulturnem društvu nemško govorečih žena Mostovi je izšla slikanica Aleša Tacerja Die hungrigen Igel, ki je z naslovom Lačna ježka izšla lansko leto pri Mariborski literarni družbi. V nemščino je besedilo prevedel Klaus Olof.