25. april 2013 - 16. slovenski dnevi knjige v Mariboru - Majda Senica Vujanovič »Mojih osemdeset« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer z Majdo Senica Vujanovič, s katerim so proslavili 80-letnico te avtorice, hkrati pa je bila to 20-letnica izida njene prve pesniške zbirke Veter na mojem pragu pesmi poje. Večer je vodil Marjan Pungartnik, koroške pesmi pa so prepevale Antonija Senica, Erika Zorko in Slavica Podhraške. Avtoričine pesmi sta brali Nataša Švikart Žumer, posebej za to priložnost oblečena v narodno nošo, in avtorica sama, dve svoji pesmi pa je zrecitirala tudi Mojca Zupančič. Ob koncu je izročil mag. Franci Pivec, predsednik Zveze kulturnih društev Maribor, priznaje in plaketo te organizacije, avtorica je od Mariborske literarne družbe prejela sliko B. Ferka, udeleženci literarnega maratona v okviru 16. slovenskih dnevov knjige v Mariboru pa so jo počastili s torto.
24. april 2013 - 16. slovenski dnevi knjige v Mariboru - Alenka Kveder in Dani Bedrač; Kitara, poezija, ljubezen - Ob 19. uri je bil v Literarni hiši glasbeno-literarni večer z Alenko Kveder, ki je pred kratkim izdala pesniško zbirko Lunini o(d)pilki in Danijem Bedračem. Vodila ga je Nataša Švikart Žumer, ki se je z avtorjema pogovarjala o poeziji, glasbenem delovanju in tudi o njunem zasebnem zakonskem življenju.
24. april 2013 - 16. slovenski dnevi knjige v Mariboru - Predstavitev knjige romskega pesnika Zenela Bejte Dad so rovela? – Oče, zakaj jočeš? - Vater, warum weinst du? - Ob 17. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pesniškega prvenca Zenela Bejte Dad so rovela? – Oče, zakaj jočeš? - Vater, warum weinst du?. Avtorja in knjigo je predstavil Marjan Pungartnik, ki je knjigo tudi uredil in opremil, pesmi v romščini je brala učenka osnovne šole Fatima Sokoli, njene prevode v slovenščino pa je bral Marjan Pungartnik. Nemške prevode je prispevala Danijela Kocmut. Zenel Bejta je govoril o mariborskih Romih in njihovem posebnem položaju v Sloveniji, saj imajo svoj jezik, ki ni tak kot jezik drugih Romov, in so pretežno muslimani, in tudi o njihovi kulturi.
23. april 2013 - 16. slovenski dnevi knjige v Mariboru - Urška Černe: »Dana na pranger« - Ob 18. uri je bila gostja Literarne hiše Maribor prevajalka in literarna organizatorka Urška Potočnik Černe (Ursula P. Černe). V pogovoru z Marjanom Pungartnikom se je predstavila kot potomka Nemcev, organizatorka literarnega festivala Pranger v Šmarju pri Jelšah, prevajalka in pedagoginja, zlasti zanimiva pa je bila predstavitev proznega tekmovanja Ingeborg Bachmann, pri katerem je sodelovala kot prevajalka.
23. april 2013 - 16. slovenski dnevi knjige v Mariboru - Spominjanja: 100-letnica smrti Gabrijela Kolbiča - Zveza kulturnih društev Maribor in Mariborska literarna družba sta organizirala ob 17. uri v dvorani Izum, Prešernova cesta 14 v Mariboru spominsko srečanje na Gabrijela Kolbiča, kiparja, slikarja in literata. V uvodu je mag. Franci Pivec poudaril Kolbičev pomen za Maribor, saj je bil prvi akademsko izobražen povojni kipar. O njegovem življenju in literarnih delih, ki ne obsegajo samo pesmi in pesmi za otroke, ampak tudi eseje, aforizme, šale in narodopisne zapiske, je govoril Marjan Pungartnik. Meta Prosenc je orisala njegovo predvsem kiparsko delo, spregovorila pa je tudi njegova hčerka Gabrijela Prinčič.
22. april 2013 - Skupinski nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - V okviru 16. slovenskih dnevov knjige je bil ob 18. uri v Literarni hiši Maribor skupinski nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi v soorganizaciji Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zveze kulturnih društev Maribor. Nastopili so: dr. Tilka Kren Obran, Ana Šmarčan, Štefka Lang, Milan Novak, Majda Strnad, Jana Hartman Kranjc, Zdravko Kokanović Koki, Metka Lampret, Majda Senica - Vujanovič, Angela Fujs, Antonija Senica, Rozika Močnik, Erika Zorko, Ana Nikolič, Ana-Marija Pušnik, Ivana Hauser, Darja Vaupotič McCord, Jožica Hladin. Predstavitev je vodil Marjan Pungartnik.
21. april 2013 - Jutranja kava ali čaj s poezijo v Literarni hiši Maribor - Ob 10 uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev »Jutranja kava ali čaj s poezijo«. Gostitelji so pripravili oboje - kavo in čaj, nastopili pa so Nataša Švikart Žumer, ki je prebrala nekaj pesmi Lučke Zorko in pozneje Danijele Premzl, Angela Fujs, Tatjana Jamnik, Zdravko Kokanović Koki in Marjan Pungartnik, ki je prebral pesmi Jamesa Joycea, Friedricha Hölderlina in Jakoba Renka.
19. april 2013 - Literarni večer z Olgo Weissbacher - V Literarni hiši Maribor je bil večer pesnico in šansonjerko Olgo Weissbacher, ki se je predstavila kot pesnica satiričnega žanra in kot avtorica otožnih humoresk. V razgovoru z Marjanom Pungartnikom je predstavila svojo delovno in umetniško kariero.
19. april 2013 - To smo pa mi: Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLent - V okviru 16. slovenskih dnevov knjige je bila ob 16. uri v dvorani Mariborske knjižnice na Rotovškem trgu 2 tradicionalna 16. predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLenta. Nastopili so: Marija Šeligo, Slavko Luršak, Danijela Premzl, ... in .... Glasbo je prispeval .... Prireditev je vodila Maja David, tradicionalno pa so nastopajoči prejeli iz rok Marjana Pungartnika vrtnico.
18. april 2013 - 9. vigred v mestni četrti Koroška vrata: Pogovor z Marjanom Pungartnikom - V mestni četrti Koroška vrata na Vrbanski 10 v Mariboru je bil ob 18. uri pogovor s pisateljem in kulturnikom Marjanom Pungartnikom. Igralec in predsednik mestne četrti Marjan Bačko ga je predstavil tako, da ga je peljal skozi njegovo literarno in poklicno kariero.
17. april 2013 - Razstava Ivana Vinovrškega »Anno Domini 2012« - V galeriji RRRudolf so Javni sklad Republike Slovenije, območna izpostava Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor in Literarna hiša Maribor odprli fotografsko razstavo Ivana Vinovrškega »Anno Domini 2013« z izbranimi vtisi iz dogajanja v Literarni hiši v času evropske kulturne prestolnice. O svojih vtisih tem dogajanju je govorila Nataša Švikart Žumer, koordinatorka programa in evfemistično dobra vila Literarne hiše, govoril je tudi Marjan Pungartnik in ocenil lansko leto kot veliko veselje za privržence Literarne hiše in literature, obiskovalci pa so si lahko ogledali izbranih 48 fotografij iz zelo obsežne fotodokumentacije.
16. april 2013 - Predstavitev slovensko-poljske antologije Šest slovenskih pesnic / Szesnaście poetek słoweńskich - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev slovensko-poljske antologije Šest slovenskih pesnic / Szesnaście poetek słoweńskich, ki je izšla pri založbi Literæ Slovenicæ leta 2012. Iniciator predstavitve je bila Alenka Jovanovski, ki je na začetku pojasnila nastanek te antologije. Zanjo je prispevala tudi spremni esej. Gostje so bile še Katja Plut, Kristina Hočevar in Miriam Drev, ki so občinstvo navdušile s pesmimi. Marjan Pungartnik je ob koncu pesnicam zastavil nekaj vprašanj.
11. april 2013 - Predstavitev pesniške zbirke – prvenca Danijele Premzl Neznatno svetilko sem uzrla - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke – prvenca Danijele Premzl Neznatno svetilko sem uzrla. Avtorica se je izmenično pogovarjala z urednikom zbirke Marjanom Pungartnikom in brala svoje pesmi. Literarno hišo so zapolnili njeni privrženci.
10. april 2013 – Koroški kulturni dnevi 2013 v Mariboru: Predstavitev publikacij Krščanske kulturne zveze Celovec in Slovenskega narodopisnega inštituta Urban Jarnik - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev publikacij Krščanske kulturne zveze Celovec in Slovenskega narodopisnega inštituta Urban Jarnik, ki so jo organizirali Klub koroških Slovencev Maribor, JSKD, OI Maribor in Zveza kulturnih društev Mariboru. Prireditev je najprej pozdravil dr. Janko Zerzer, častni predsednik KKZ in poudaril pomen predstvitev kulture koroških Slovencev v Mariboru. Voditeljica Slovenskega narodopisnega inštituta Urban Jarnik Martina Piko-Rustia je zatem predstavila dva dela spominov skoraj pozabljenega pravnika, avtorja, etnologa Josipa Šašla (1883-1963) in Loško pesmarico, natis rokopisne cerkvene pesmarice iz Loč iz leta 1825 . Dr. Janko Zerzer je spregovoril o Lenčki Kupper, avtorici popularnih otroških pesmi in predstavil potek iniciative »Slovenščina v družini« za spodbujanje uporabe slovenščine v družini. Na voljo so bili tudi plakate, publikacije in nalepke, temu pa je posvečena tudi izdaja treh cedejev Črnjeva kapca, To ja nehčer kne vi in Kralj Matjaž v treh koroških narečjih, o katerih je govorila Maritna Piko-Rustja.
9. april 2013 – Predstavitev dvojezične pesniške zbirke Marjana Pungartnika Oglej in druge pesmi / Aquileia i druge pjesme - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev dvojezične pesniške zbirke Marjana PungartnikaOglej in druge pesmi / Aquileia i druge pjesme, ki sta jo pripravila Mednarodni klub prijateljstva iz Višnjice (Hrvaška), ki je zbirko tudi založil, in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Prireditev je vodila predsednica Mednarodne kluba prijateljstva Milka Knežević. S seboj je pripeljala dekliško pevsko skupino »Kaliope« (Beden i Jerovec, Hrvaška), ki je ob spremljavi voditeljice Elle Canjuga zapela nekaj pesmi. O avtorju in njegovih pesmih je govorila prevajalka Mirjana Bračko (Varaždin) in prebrala nekaj prevedenih pesmi, ob sklepu pa je prebral nekaj pesmi tudi avtor Marjan Pungartnik. Prireditev sta pozdravila častni konzul Republike Hrvaške v Avstriji mag. Nikolaus Hermann, Rade Bakračević, predsednik Srbskega kulturnega društva Štajerska skupnost, in Marko Mandir, predsednik Hrvaškega kulturnega društva Maribor.
6. april 2013 - Aleksandra Veble - »Daljni kraji - daljne ljubezni« - V literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer »Daljni kraji - daljne ljubezni« z Aleksandro Veble avtorico tetralogije avtobiografskih romanov Al-Eksandra, Alekaneka, Aloha Alekaneka in Aleksandra. Z njo se je pogovarjala Nataša Švikart Žumer.
3. april 2013 - Koroški kulturni dnevi: Koledar in knjižni dar Slovenske prosvetne zveze Celovec - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri prvi letošnji literarni večer v okviru Koroških kulturnih dnevov, ki jih ob Klubu koroških Slovencev Maribor organizirajo mariborska izpostava Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, Zveza kulturnih društev Maribor in Literarna hiša Maribor. Urednica Dr. Irena Destovnik je predstavila Koledar Slovenske prosvetne zveze Celovec za leto 2013, ki se ukvarja predvsem z vprašanjem jezika na meji, Janko Malle, direktor Slovenske prosvetne zveze Celovec pa je predstavil njen knjižni dar: ob koledarju še roman Maje HaderlapAngel pozabe, Vide Obid in Helene Verdel monografijo o Mileni GröblacherŠolo, ne šivanko!, lanskoletno številko revije Rastje in cede Uspešno naprej.