29. junij 2013 - Prvi literarni taksi z Ivom Stropnikom - Ob 19. uri je v Literarni hiši Maribor v okviru programov Literarni Lent in Gostujemo literarna društva na prvem literarnem taksiju kot gost društva »Za lipo« nastopil Ivo Stropnik. Z njim se je pogovarjala Nataša Švikart Žumer.
29. junij 2013 - »Poezija na palačinki« - Ob 17. uri se je pred Literarno hišo Maribor na zelenici začela prireditev »Poezija na palačinki« kot družabni zaključek Literarnega Lenta. Palačinke je pekel Mišo, brali pa so Lidija Štampar, Majda Senica Vujanovič, Majda Strnad, Erna Hölzl, Tilka Kren Obram, Iztok Lečnik, ki je prebral nekaj pesmi Zorice Sentić, Sara Špelec, Željko Perović, Ivo Stropnik, Erik Kos, Nataša Švikart Žumer in Zdravko Kokanović Koki.
28. junij 2013 - AndrejTomšič: »Madamme, še meč opašem si« - Ob 20. uri je nastopil v Literarni hiši Maribor v okviru Literarnega Lenta glasbenik in pesnik Andrej Tomšič z recitalom »Madamme, še meč opašem si«.
27. junij 2013 - Stanko Vraz (1810-1851) »U zemlji slovinskoj« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor v okviru Literarnega Lenta večer, posvečen Stanku Vrazu »U zemlji slovinskoj« pred njegovim rojstnim dnevom 30. junija. O njem je govoril Marjan Pungartnik, ki je prebral nekaj njegovih slovenskih pesmi in nekaj pesmi iz zbirke Djulabije, predvsem pa se je zavzel, da bi bil 30. junij njegov praznik z branjem ljubezenskih pesmi, kakor je v hrvaškem Samoboru.
25. junij 2013 - Dani Bedrač: »Nad Pohorjem se dani, mi pa pojemo« - Ob 20. uri je nastopil pesnik in kantavtor Dani Bedrač. »Nad Pohorjem se dani, mi pa pojemo« je bil naslov večera. Zunaj je bobnel Lent, mi pa smo bili v oazi dobrih pesmi.
21. junij 2013 - Otroško branje v Deželni knjižnici v Gradcu - Ob 15. uri je bilo v Deželni knjižnici v Gradcu v otroški čitalnici literarno srečanje, na katerem so učenci Neue Mittelschule Graz – St. Leonhard pod vodstvom Jaqueline Mielke in ... Reiter (Michael Seidl, Sabrina Seidl in Andre Letonja) in z Osnovne šole Franceta Prešerna iz Maribora (Mo Lipovec, Nika Mihajlović, Kaja Bračič, Katja Belec in Anna Marija Krajilo) pod vodstvom Irene Gradišnik brali dela Petra Roseggerja in Franceta Prešerna. Srečanje so organizirali društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca, katerega predsednica Ivanka Gruber je prireditev vodila, društva StadtIdee Graz, katerega predsednica Ingeborg Persche je srečanje nagovorila, Landesbibliothek Graz in kulturno društvo Mariborska literarna družba.
21. junij 2013 - Branje ob 170-letnici rojstva Petra Roseggerja v Gradcu - V Deželni knjižnici Gradec je bila ob 17. uri v organizaciji društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, Landesbibliothek Graz, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in kulturnega društva Mariborska literarna družba v prelepi dvorani Deželne knjižnice prireditev, na kateri sta brala Curt Schnecker in Marjan Pungartnik pesmi Petra Roseggerja (1843-1918). Ta avtor, ki se je proslavil s svojimi protislovenskimi in protižidovskimi stališči, je v Sloveniji kot pesnik in pisatelj zelo malo znan (tri njegove knjige so izšle v začetku dvajsetih let prejšnjega stoletja). Njegove pesmi je prevedel Marjan Pungartnik v sodelovanju z Bredo Pugelj. Prireditev sta pozdravila Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, in Kurt Oktabetz, častni konzul Republike Slovenije v Gradcu. V prostoru je postavljena pregledna razstava o Petru Roseggerju.
20. junij 2013 - Andrejka Jereb: »Na šahovnici življenja« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor v okviru literarnega predLenta večer z Andrejko Jereb »Na šahovnici življenja«. Avtorica je brala pesmi v sodelovanju z dramskim igralcem Silvijem Božičem in se pogovarjala o svoji literarni in poklicni karieri z Marjanom Pungartnikom. Napovedanega violinista Erina Čoralića zaradi zadržanosti ni bilo.
19. junij 2013 - Skupinski literarni večer delavnice pri LIKUS - »Glejte na drevesu pozabljenjo jabolko« - V okviru literarnega predLenta je bila ob 18. v Literarni hiši Maribor skupinska predstavitev literarne delavnice pri LIKUS, ki jo vodi Nataša Švikart Žumer. Ona je tudi vodila večer s predstavitvami avtorjev. Najprej je nastopila Berta Čobal Javornik in nato sta Nada Prijatelj in Tilka Kren Obran prebrali pesmi nekdanje voditeljice te literarne delavnice Ivanke Simonič, nato pa so se zvrstile Erna Hölzl, Nada Prijatelj, Majda Strnad, Tilka Kren Obran, Kristina Berlič in Marija Gašparič. Prireditev je pozdravil predsednik LIKUS Andrej Štrus.
18. junij 2013 - Ivana Hauser - »Kar naprej sanjam pohorske poti« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri prvi samostojni literarni večer Ivane Hauser (Radlje) »Kar naprej sanjam pohorske poti«. Ivana Hauser je dolgoletna članica literarne delarnice pri Mariborski literarni družbi. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta obdelala njeno nemštvo, mladost, ko se je ukvarjala z atletiko, in njeno literarno dejavnost. Za spremljavo je zapela štirinajstletna Urška ... iz Radelj.
17. junij 2013 - Zaključek letnika 2012-2013 literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi. - Zadnjič v 22. letniku 2012-2013, ki je potekal od 3. septembra 2012, se je sestala literarna delavnica pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba. Obiskovaljo je 27 vpisanih: Kristina Berlič, Maja Dolinar, Marija Gašparič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Tilka Kred Obran, Metka Lampret, Štefka Lang, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Milan Novak, Marijana Ovčariček, Cveta Pestiček, Zdenka Podkrajšek, Slavko Rečnik, Mira Ribič Turičnik, Anotnija Senica, Majca Senica Vujanovič, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Ana Šmarčan, Franci Turnišek, Darja Vaupotič McCord, Melita Vidovič in Erika Zorko. Mentor je bil Marjan Pungartnik. V času od 3. septembra 2012 je delavnica opravila 36 srečanj s približno 120 pedagoškimi urami, na katerih je mentor pripravil pregled novejše slovenske kratke proze, teorijo zapleta, svoja besedila pa je bralo 36 članov delavnice.
15. junij 2013 - Hercegovina po Hercegovini pri Sv. Ani v Slovenskih goricah - V čajnici Kolarič na Sveti Ani v Slovenskih goricah je bila v organizaciji Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Lenart, ob 19. uri tretja predstavitev »Hercegovine po Hercegovini« – turneje po Hercegovini (in v Sarajevu) od 1. do 8. avgusta 2012. Sodelovali so: Gregor Grešak, Ana Porenta, Nataša Švikart Žumer, Željko Perović, Mojca Andrej (Alešovec), Sabina Hvastija, Breda Slavinec in Marjan Pungartnik. Gosta sta bila pesnika Admiral Mahić (Sarajevo) in Zdravko Odorčić (Zagreb). Z glasbo so nastopili Marko Grobler, Peter Andrej in Andrej Tomšič (Antonio).
Fotografije: Sabina Hvastija, Marjan Pungartnik, Breda Slavinec
14. junij 2013 - Nagrada za Željka Perovića na Lirikonfest 2013 - Na Lirikonfest 2013 je v konkurenci več kot 160 prevajalcev prejel nagrado Lirikonov zlát 2013 za vrhunske revijalne prevode poezije XXI. stoletja Željko Perović.
13. junij 2013 - Razstava Katje Varl Kozjak »Z barvo skozi čas / Mit Farbe durch die Zeit« - V Werkbund Galerie na Heinrichstrasse v Gradcu so ob 18. uri odprli razstavo Katje Kozjek Varl. O razstavi in kulturnih stikih med Mariborom in Gradcem je govoril predsednik Štajerskega umetniškega društva Werkbund, direkcijski svetnik Curt Schnecker, avtorico pa je predstavil Marjan Pungartnik. Požrtvovalno je prevajala mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca.
12. junij 2013 - Razstava Slađane Matić Trstenjak »Gozdne zgodbe« - V galeriji RRRudolf je bila ob 18. uri otvoritev razstave »Gozdne zgodbe« Slađane Matić Trstenjak. O avtoričinih razstavljenih delih je govoril kustos Mario Berdič, razstavo pa je odprl mag. Franci Pivec, predsednik Zveze kulturnih društev Maribor.
11. junij 2013 - Jadranka Matić Zupančič in Jure Drljepan: »Železje v ognju« - Ob 18. uri je bil v knjižnici JSKD v Ljubljani na Cankarjevi ulici 5 literarni večer »Železje v ognju«, na katerem sta nastopila
Jadranka Matić Zupančič (Novo mesto) in Jure Drljepan (Domžale). Jadranka je predstavila svojo pesniško zbirko Tramontana, ki je izšla lani pri Mariborski literarni družbi, Jure pa je bral besedila iz zbirke ..., ki bo izšla pri Mariborski literarni družbi ob koncu poletja.
11. junij 2013 - Izšla je pesniška zbirka Zdravka Odorčića Ćutim tvoje šaputanje - V skupni izdaji Naklada Semafora in Mariborske literarne družbe je izšla pesniška zbirka Zdravka Odorčića Ćutim tvoje šaputanje.
7. junij 2013 - Zdravko Kokanović - Koki: »Lipov cvet vzdihuje« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor dogodek, na katerem je nastopil mariborski pesnik in likovnik Zdravko Kokanović - Koki. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik in predstavil avtorja kot slikarja, kiparja, naturofila, slikarja ikon, navdušenca nad rusko kulturo in esperantista.
6. junij 2013 - Odprtje slovenske čitalnice v Deželni knjižnici Gradec - Ob 18. uri so v Landesbibliothek Graz (Deželna knjižnica v Gradcu) svečano odprli slovensko čitalnico. Potem ko so slovenske oblasti skoraj pokopale Slovenski znanstveni inštitut na Dunaju in pokopale Slovenski informacijski center (SKICA) in ga zdaj znova oživljajo, je bila ta simbolična gesta več kot dobrodošla priložnost za popravo zoprnega vtisa. S slovenske strani je pri tem sodelovala Univerzitetna knjižnica Maribor. Z govori so nastopili Reinhold Lopatka, državni sekretar na ministrstvu za zunanje zadeve, Franz Voves, štajerski deželni glavar, Aleksander Geržina, slovenski veleposlanik na Dunaju, Christian Buchmann, štajerski deželni referent za kulturo, Karel Erjavec, slovenski zunanji minister in Suzana Weitlaner, predsednica Društva VII. člen za Štajersko. V kulturnem programu sta sodelovala skupni mešani otroški zbor šole Rudolfa Maistra iz Šentilja in srednje šole v Arnfelsu (Arnežu) in bas baritonist Klemen Gorenšak. Tudi Mariborska literarna družba je podarila h kolekciji 2000 knjig svoje delež. Potem ko je odgrmel protokol, ko so televizije posnele visoke goste in so odbrzele poročat, smo se o nadaljnjih skupnih dogodkih dogovarjali tisti, ki resnično sodelujemo.
5. junij 2013 - Predstavitev pesniške zbirke Danijele Premzl Neznatno svetilko sem uzrla v Slomškovi knjigarni - Slomškova knjigarna na Slomškovem trgu v Mariboru je ob 18. uri pripravila predstavitev pesniške zbirke Danijele PremzlNeznatno svetilko sem uzrla, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi s podporo Zveze kulturnih društev Maribor za prvence. Avtorica se je o svojem delu pogovarjala z urednikom knjige Marjanom Pungartnikom, oba pa sta prebrala tudi nekaj pesmi iz zbirke.
4. junij 2013 - Valter Čučkovič: »Lesket slepote« - V okviru tedna slepih in slabovidnih je ob 18. uri v Literarni hiši Maribor nastopil pesnik Valter Čučkovič. Literarni večer je pozdravila predsednica Medobčinskega društva slepih in slabovidnih Maribor Ivanka Kotnik. Z avtorjem se je pogovarjala Petra Bauman, iniciatorka tega literarnega večera, in predstavila sta tako avtorjevo delo (ob pisanju pesmi še fotografiranje, šport in branje) kakor problematiko slepih in slabovidnih, o čemer je stekel tudi daljši pogovor. V prepolni Literarni hiši je za glasbeno spremljavo poskrbel ....
1. junij 2013 - Nagrada za Metko Lampret - Metka Lampret je prejela prvo nagrado na natečaju »Jagnje in volk« kulturno-gledališkega društva Reciklaža (Lenart).