29. november 2013 - »Sutla nas veže i spaja« - V Humu na Sutli (Hrvaška) je bilo s pričetkom ob 18. uri tradicionalno srečanje »Sutla nas veže i spaja« (Sotla nas povezuje in združuje), ki ga organizira tamkajšnja knjižnica s podporo hrvaškega ministrstva za kulturo, Krapinsko-zagorske županije in Občine Hum na Sutli. Ravnateljica knjižnice Narcisa Brezinščak je prireditev odprla in tudi vodila. Najprej je prisotne pozdravil načelnik občine Hum na Sutli Zvonko Jutriša. Prisotne sta nagovorila tudi Marjan Pungartnik v vlogi partnerske Mariborske literarne družbe in Božidar Brezinščak Bagola v vlogi predsednika Hrvaško-zagorskega književnega društva. Prireditev je počastila s prisotnostjo podžupanja krapinsko-zagorske županije Jasna Petek. V programu so nastopili učenci glasbene šole iz Pregrade (harmonikar Karlo Vešligaj, harmonikar Dario Tuđina, kitarist Petar Kolenko in premierno Brass quintet Glasbene šole Pregrada – Sandi Kundih, trobenta, Ivan Filipčić, trobenta, Lana Fiket, rog, Dominik Žnidarec, evfonij, in Dominik Zrinščak, tuba), z branjem pa sta nastopili tudi Ida Nova, Martina Jagodič iz Šmarij pri Jelšah, ki je brala pesmi odsotne Anice Horvat, sicer članice Mariborske literarne družbe, in še Marjan Pungartnik, Željko Perović in domačin Božidar Brezinščak Bagola.
28. november 2013 - Predstavitev 76. številke revije Locutio - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev 76. številke revije Locutio. Njen urednik Marjan Pungartnik je govoril o njenem nastanku in razvoju. Pričela se je iz delavnice, ki jo je vodil, s »papirnatimi« številkami leta 1992. Izšlo jih je šest številk, vmes pa se je poskušalo konsolidirati uredništvo, a zaradi pomanjkanja volje ni prišlo in tako je začel sam pripravljati revijo na internetu. Bila je med prvimi poskusi literarne internetne revije v svetu, saj je nastajala od leta 1995 od prvih poskusov na Geocities, začela je izhajati redno leta 1998 in se uveljavila kot najbolj odprta literarna revija na Slovenskem. Urednik je predstavil sodelujoče avtorje, Jožica Hladin in Cvetka Pestiček pa sta predstavili svoji besedili iz revije.
25. november 2013 - Izšla je e-knjiga Milana Ježa Idrijca, reka moje mladosti - V zbirki eDition je izšla pesniška zbirka Milana JežaIdrijca, reka moje mladosti. Spremni besedi sta napisala Ivan Sivec in Anton Gričnik.
22.november 2013 – Razstava in literarni večer ob 90-letnici Kulturnega društva Studenci »Srce živi za barve in oblike« - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri prireditev »Srce živi za barve in oblike«, literarni večer in razstava ob 90-letnici Kulturnega društva Studenci. Najprej so nastopili studenški avtorji: Ivan Fišer, ki je prebral pesem Nade Kranjc, pobudnice ustanovitve literarne skupine »Vedrina« (mentorica Nataša Švikart Žumer) Nataša Švikart Žumer, dr.Tilka Kren Obran, Vladimir Peter Plavčak (člani literarne skupine »Vedrina«) Ana Šmarčan, Jana Hartman Krajnc in Ana-Marija Pušnik (nekdanje učiteljice na OŠ Janko Padežnik) in Studenčana Stane Pleteršek in Mira Uršič. Prireditev sta vodili Melita Plešnik in Ana-Marija Pušnik.
Svoja dela so razstavili člani skupine »Stil« Marta Drozg, Manja Miketič, Viktor Markuš, Branka Partljič, Vladimir Peter Plavčak, Stane Pleteršek, Štefka Zemljič, skupine »Lana« (mentorica Ana Krajnc) Alemka Saks, Elica Špička, Anica Vrezner, skupine »Lise« (mentorica Jelisava Jelka Leskovar) Jelisava Jelka Leskovar, Zlatka Albreht, Majda Krajnc, Milena Mavsar, Ana-Marija Pušnik, Ivan Šalamon, Olga Zorenč, Nevenka Kaučič, Marjana Šket, Slavica Zalokar, skupine »Zarja« (mentorica Ana Kranjc) Jože Gorjan, Nada Jemenšek, Nada Namestnik, Rozika Ogorevc, Marta Perše in sekcija oblikovanja lesa in gline (mentorica Vlasta Zorko) Marjeta Fatur, Radovan Gros, Slavko Jalušič, Ivan Komel, Franc Leskovar, Oto Reš, Rudolf Zobec. Na koncu se je Nevenka Kaučič, predsednica pripravljalnega odbora 90-letnice društva se zahvalila vsem članom odbora za sodelovanje pri pripravi prireditev ob jubileju, posebej predsednici društva Ani-Mariji Pušnik in podpredsednici Roziki Ogorevc. Prireditev je pozdravil tudi vodja območne izpostave Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti Matija Varl.
21. november 2013 - Dan kulturnih društev 2013 - V Unionski dvorani je bil ob 17. uri Dan kulturnih drušev 2013, posvečen predvsem 90-letnici delovanja Kulturnega društva Studenci, ki mu je Zveza kulturnih društev Maribor ob tej priložnosti dodelila Priznanje z medaljo ZKD Maribor. Sprejela ga je predsednica društva Ana-Marija Pušnik. Spomnili so se tudi 200-letnici rojstva Frana Miklošiča. Na prireditvi so nastopili so folklorniki Osnovne šole Janka Padežnika, Akademske folklorne skupine KUD Študent, KUD Franc Ilec, godbeniki KUD Pošta in Studenški oktet. Ob tej priložnosti so razglasili dva nova častna člana ZKD Maribor Ervina Hartmana in Vasja Samca.
21. november 2013 - Literarni večer mladih avstrijskih pisateljev »Mladi. Izvirni« - V sodelovanju z Društvom slovenskih pisateljev so bili v Literarni hiši Maribor ob 18. uri na prireditvi »Mladi. Izvirni« gostje mladi avstrijski pisatelji Fabian Faltin, Isabella Feimer, Robert Prosser. Predsatavili so romane, ki so izšli v letošnjem letu - Sag Ja zu Österreich / Reci Avstriji ja (Fabian Faltin), Der afghanische Koch / Afganistanski kuhar(Isabella Feimer) in Geister und Tattoos / Duhovi in tatuji (Robert Prosser). Predstavila jih je in se z njimi pogovarjala Tanja Petrič. Prireditev si bomo zapomnili po izvirni izvedbi azerbajdžanske napitnice Fabiana Faltina in Roberta Prosserja. Tolmačil je Janko Jemec.
19. november 2013 - Jurij Pivka: Ta prekleta Itaka je vse dlje / This damn Ithaca is only further away - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem je Jurij Pivka predstavil svojo tretjo pesniško, dvojezično zbirko Ta prekleta Itaka je vse dlje / This damn Ithaca is only further away. Pesmi je brala Janja Topolovec, z avtorjem pa se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
14. november 2013 - Živíjo: France Filipič - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor spominski večer za pesnika Franceta Filipiča (1919–2009) »Svetlobo seje veter«. O njegovem pesniškem delu, o vlogi v literarnem življenju v Mariboru in Sloveniji je govoril Marjan Pungartnik, ki je tudi prebral nekaj njegovih pesmi. O njegovem raziskovanju Pohorskega bataljona in o njegovi vlogi pri ustvarjanju javne podobe o njem je govoril Franci Pivec, spominjali pa so se ga tudi pisateljski kolegi (Tone Dodlek) in učitelji (Majda Senica Vujanovič in Rozika Močnik).
8. november 2013 - Andere Seiten & Saiten – Drugačne strani & strune v Werkraumtheater, Gradec - V okviru serije dvojezičnih prireditev Andere Seiten & Saiten – Drugačne strani & strune, ki poteka zdaj že šesto leto, je Werkraumtheater na Glacisstrasse 61a v Gradcu ob 19. uri gostil Ferija Lainščka s spremljevalkama – vokalistko Majo Seršen in klaviaturistko/pianistko Urško Orešič. Najprej je Rezka Kanzian predstavila prireditev in med gosti pozdravila mestno svetnico za kulturo Liso Rücker in predstavila partnerje pri projektu (Pavlova hiša s Susanne Weitlaner in Literarna hiša Maribor z Marjanom Pungartnikom), potem pa je predala vodenje večera Sebastianu Walcherju. Besedilo iz najnovejšega, dvajsetega romana Ferija LainščkaOrkester za poljube je prevedla in na prireditvi tudi prevajala pogovor z avtorjem Andrea Haberl-Zemljič.
8.–10. november 2013 - Državno srečanje starejših avtorjev v Mali Nedelji - V Mali Nedelji je Javni sklad RS za kulturne dejavnosti organiziral državno srečanje starejših avtorjev, ki so se ga udeležili Ljudmila Conradi (Celje), Ivanka Kostantino (Šempas), Murka Kristan (Ljubljana), Milena Miklavčič (Žiri), Rudi Mlinar (Brežice), Vesna Šare (Koper), Rosvita Švajger (Maribor) in Štefan Titan (Tišina). Selektor državnega srečanja je bil pesnik Zoran Pevec.
7. november 2013 - Literarni večer Boruta Petroviča Vermíkovega »Beseda se z molkom igra« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer Boruta Petroviča Verníkovega »Beseda se z molkom igra«. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je predstavil svoji pesniški zbirki Še sem cel v razklanem svetu in Pesem nekomu, ki ima neskončno ime, z novejšimi pesmimi in z esejem.
6. november 2013 - Razstava Katje Kozjek Varl v dvorcu Trakoščan - V dvorcu Trakoščan (Hrvaška) so ob 17. uri odprli razstavo Katje Kozjek Varl. Organizirala sta jo društvo Mednarodni klub prijateljstva Višnjica, katerega predsednica Milka Knežević je vodila protokol ob razstavi, in Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor. Najprej je v imenu dvorca Trakoščan prisotne pozdravil njegov direktor Adam Pintarić, nato pa je pozdravil v imenu občine Bednja prisotne njen načelnik Mirko Bistrovič. Razstavo in razstavljajočo umetnico je predstavil Marjan Pungartnik, nato pa je o svoji razstavi govorila tudi Katja Kozjek Varl. Razstavo je odprl Marjan Pungartnik, nato pa sta nastopili v duetu mladi kitaristki Magdalena Banfić, učenka OŠ A. K. Miošić Donja Voća, in Lana Srednoselec, učenka OŠ Klenovnik.