30. oktober 2013 - Literarni večer Marjana Pungartnika v Deželni knjižnici v Gradcu - Ob 17. uri je bil v prireditvenem prostoru Deželne knjižnice v Gradcu (Landesbibliothek Graz) na Kalchberggasse 2 v okviru t.im. Slovenske čitalnice literarni večer z Marjanom Pungartnikom, ki so ga pripravili Die Steiermärkische Landesbibliothek, društvo »Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec« in Mariborska literarna družba. Prireditev je uvedla mag. Ivanka Gruber, predsednica društva »Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec«, večer pa je vodila, brala besedila v nemščini (v njenem prevodu in v prevodu Tonija Götza in Klausa Olofa) in se z avtorjem pogovarjala Daniela Kocmut. Ob tej priložnosti je Marjan Pungartnik predal knjižnici nekaj zadnjih izdaj Mariborske literarne družbe.
23. oktober 2013 - 10. regionalna razstava likovnikov, tokrat na temo parafraza ... - Ob 18. uri sta Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor in Zveza kulturnih društev Maribor v galeriji RRRudolf odprli 10. regionalno razstavo likovnikov. Prireditev je nagovorila Neva Kovačič, za slovesnost trenutka pa je poskrbel ad hoc pihalni sestav Trio za galerijo RRRudolf. O zamisli razpisa in izvedbi razstave je govoril selektor dr. Matjaž Duh, odprl pa jo je predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec. Na razstavi sodelujejo: Peter Bajec, Lucija Beškovnik, Bojan Bohak, Benjamin Kuster, Gerhard Mernik, Alemka Saks, Dragica Petek, Nada Namestnik, Jolanda Pušnik, Ivo Čerle, Štefka Ramšak, Andrej Viher, Mira Senekovič, Bojan Fekonja, Minka Šetinc, Janez Lisjak in Branko Štupar..
21. oktober 2013 - Literarni večer z Matildo Simonič - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor prvi samostojni literarni večer Matilde Simonič, hkrati pa je bil to finnisage razstave Franca Simoniča, njenega moža. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je avtorica predstavila svoje poklicno življenje, ukvarjanje z literaturo in mnogimi drugimi dejavnostmi (petjem, plesom ...), prebrala pa je tudi nekaj svojih proznih besedil.
17. oktober 2013 – Hommage à Fran Miklošič – ob 200-letnici rojstva - V Štajerski deželni knjižnici v Gradcu je bila ob 17. uri prireditev – Hommage à Fran Miklošič ob 200-letnici njegovega rojstva, ki so jo pripravili Štajerska deželna knjižnica, društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec (Verein »Österreichisch – Slowenische Freundschaft« Graz) in Mariborska literarna družba v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti. Prireditev sta pozdravila vodstvo Štajerske deželne knjižnice in predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec mag. Ivanka Gruber. O največjem slovenskem jezikoslovcu je najprej spregovoril v nemščini univerzitetni profesor dr. Ludvik Karničar in izrazil občudovanje ob dosežkih, ki so še danes zanimivi za lingvistiko, filologijo in slavistiko po vsem svetu. Spregovoril je kritično tudi o slovenskem odnosu do tega velikana. Svoj prispevek je dal v slovenščini tudi Marjan Pungartnik, ki pa se prireditve zaradi zadržanosti ni mogel udeležiti. Tudi on se je kritično ozrl na odnos Slovencev do Frana Miklošiča, saj je nerazumljivo, da od avtorja, ki ga danes tiskajo in berejo po vsem svetu, še niso niso prevedli niti ene knjige. Glasbeni prispevek k prireditvi je dal prof. Karl-Heinz Donnauer.
12. oktober 2013 - Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLent na oddelku za psihiatrijo Univerzitetne klinike Maribor - V enaki sestavi kot v Literarni hiši Maribor so glasila dnevnih centrov Ozare in ŠentLent predstavili na oddelku za psihiatrijo Univerzitetne klinike Maribor Zlatka Dolenc, Danijela Premzl, Andreja Tomelj, Tadej Markež, Lidija Kokol, Marija Šeligo, Maja Rozman in Slavko Luršak. Prireditev je vodila Maja David.
11. oktober 2013 - Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozara Maribor in ŠentLent - Ob svetovnem dnevu duševnega zdravja je bila v Literarni hiši Maribor ob 17. uri tradicionalna predstavitev glasil dnevnih centrov Ozara Maribor in ŠentLent. Nastopili so: iz glasila ŠentLent Marjan Hauptman, Zlatka Dolenc, Danijela Premzl, Andreja Tomelj, Tadej Markež, in iz dnevnega centra Ozara Maribor Lidija Kokol, Marija Šeligo, Maja Rozman, Slavko Luršak in za lepše vzdušje Adi Bobič. Glasbenik: kitarist Said Bešlagić, spremljal pa ga je s prvim javnim javnim nastopom Filip Marhl. Prireditev je vodila Maja David.
11. oktober 2013 - Izšla je panorama poezije iz Srbije in drugih dežel Videla sem pesem - V zbirki Oglej je izšla panorama poezije iz Srbije in drugih dežel Videla sem pesem. Avtorje je izbral in prevedel Franjo Frančič, zastopani pa so: Miodrag Jakšić, Gordana Vlajić, Vladimir Blagojević, Sanja Petrović, Tanja Milojević, Jelena M. Čirić, Spasoje Ž. Milovanović, Marija Krsmanović, Anita Erker, Mariola Pantelić, Radovan Vlahović, Tatjana Budimir, Marina Adamović, Anita Iličić, Snežana Mandić, Gordana Roščić, Stojan Simić – Krpica, Divna Bijelić, Slobodanka Živković, Olga Lalić – Krovicka, Gordana Stojkovska – Jović, Sabahudin Hadžialić, Samira Begman – Karabeg, Eleonora Luthander, Olivera Docevska in Tatjana Debeljacki. Spremna besedila so prispevali Franjo Frančič, Gordana Vlajić in Marjan Pungartnik.
10. oktober 2013 - Jana Hartman Krajnc: Poletje v zimi in izpito vino - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Jano Hartman Krajnc ob izidu njene knjige Poletje v zimi in izpito vino (založba Ved, Maribor). Hkrati je bil to tudi večer ob njeni bližnji 70-letnici. Avtorico je predstavila in se z njo pogovarjala o knjigi in tudi o njenem literarnem delu Nataša Švikart Žumer.
3. oktober 2013 - Literarni večer z Natalijo Vorobjovo - Štiriročna sonata - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni v sodelovanju z Mednarodnim klubom prijateljstva iz Višnjice (Hrvaška) večer z rusko-hrvaško pesnico Natalijo Vorobjovo (Наталья Юрьевна Воробьёва). Večer je pozdravila Milka Knežević iz Mednarodnega kluba prijateljstva, potem pa sta avtorica in Marjan Pungartnik v pogovoru in skozi branje predstavila pesmi Natalije Vorobjove in roman Štiriročna sonata, ki ga je napisala skupaj s hrvaškim pesnikom in prevajalcem Luko Paljetkom in je izšel v ruščini (Moskva) in v hrvaščini (Zagreb). Ob koncu je avtorica predstavila v ruščini in prevodu tudi pesem Vladimirja Visockega.