28. maj 2013 - Marina Bahovec »Zgodba leta« - Ob 18. uri je bila gostja Literarne hiše Maribor Marina Bahovec, pisateljica in slikarka. Leta 2012 je izšel pri založbi Apokalipsa njen roman Zgodba leta, ki ga je predstavila v pogovoru z Marjanom Pungartnikom. Sicer pa sta se pogovarjala tudi o njenem slikarskem in pesniškem delu. Ob pogovoru je v ozadju tekla projekcija z avtoričinimi slikami.
24. maj 2013 - Literarni večer Jana Šmarčana in Lucije Mlinarič »Kako se razmnožujejo knjige« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer Lucije Mlinarič, mlade pesnice, in Jana Šmarčana, mlajšega pesnika »Kako se razmnožujejo knjige«. Nataša Švikart Žumer je prireditev odprla, avtorja pa sta brala svoje pesmi, Jan Šmarčan pa je Lucijo, ki je zmagovalka pesniškega turnirja 2013 in je tudi povedala svojo zmagovalno pesem, poskušal redkobesedno pesnico zaplesti v pogovor.
24. maj 2013 - Predstavitev zbornika/revije Hrvaško Zagorje v knjižnici Hum na Sotli - V knjižnici Hum na Sutli je bila ob 18. uri predsatavitev četverne številke revije Hrvatsko Zagorje, ki ga izdaja društvo Kajkaviana iz Donje Stubice. Tema številke je bila kulturna manifestacija Sutla nas veže i spaja. Prireditev je vodila predstojnica knjižnice Narcisa Brezinščak. Najprej je številko z izjemno zanimivimi članki predstavila urednica Vlasta Horvatić-Gmaz, potem pa so se zvrstili nastopi Božidarja Brezinščaka Bagole, Jožeta Lipnika, pesnika iz sosednje Rogaške Slatine, in Marjana Pungartnika. Manifestacije se je udeležil tudi tistega dne izvoljeni stari načelnik občine Hum na Sutli Zvonko Jutriša.
23. maj 2013 - Predstavitev pesniške zbirke Jadranke Matić Zupančič Tramontana v knjižnici Ivana Gorana Kovačića v Karlovcu. - V Ilirski dvorani mestne knjižnice Ivan Goran Kovačić v Karlovcu (Hrvaška) je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Jadranke Matić ZupančičTramontana, ki je lansko leto izšla pri Mariborski literarni družbi. Prisotne je nagovorila ravnateljica knjižnice Frida Bišćak, večer pa je vodil Željko Mavretić, ki se je pogovarjal z avtorico in oba sta med pogovorom prebrala tudi nekaj pesmi iz zbirke. O knjigi je govoril tudi njen urednik Marjan Pungartnik.
17. maj 2013 - Literarni večer Jureta Drljepana, Vladimirja Vekića in Jadranke Matić Zupančič - V Literarni hiši Maribor je bil v okviru Tedna hrvaške kulture in soorganizaciji kulturnega društva Mariborska literarna družba, Hrvaško kulturno društvo Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, območna izpostava Maribor literarni večer štirih hrvaških pesnikov, ki živijo v Sloveniji. Prisotne sta pozdravila Marko Mandir, predsednik Hrvaškega kulturnega društva Maribor, in častni konzul Republike Hrvaške v Mariboru dr. Šime Ivanjko. Na literarnem večeru so nastopili Jure Drljepan (Domžale), Vladimir Vekić (Rogatec) in Jadranka Matić Zupančič (Novo mesto). Pesmi odsotnega Stipeta Cvitana (Portorož) je interpretiral Marko Mandir.
16. maj 2013 - Predstavitev filma Željka Senečića »Servus Krleža« - V Hiši stare trte na Lentu je bila ob 19. uri v okviru Tedna hrvaške kulture v sodelovanju Kulturnega društva Mariborska literarna družba in Hrvaškega kulturnega društva Maribor projekcija hrvaškega filma Željka Senečića »Servus Krleža« (scenarij dr Tomislav Sabljak). O filmu je spregovoril Marjan Pungartnik, prisotne pa je pozdravil tudi Marko Mandir, predsednik Hrvaškega kulturnega društva.
15. maj 2013 - Pregledna razstava likovne sekcije KUD Angel Besednjak - V galeriji RRRudolf je Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor ob 18. uri odprl pregledno razstavo likovne sekcije KUD Angel Besednjak. Dela so razstavili: Bojan Bohak, Jožica Čretnik, Stanka Galun-Ekart, Viktor Markuš, Gerhard Mernik, Sonja Nestorovič, Dragica Petek, Vera Protner-Šaler, Jolanda Pušnik, Štefka Ramšak, Mira Senekovič, Nina Slana, Minka Šetinc in Branko Štopar. O razstavljenih slikah je govoril mentor skupine Zlatko Prah.Razstavo je odprl predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec.
15. maj 2013 - Mednarodni dan prijateljstva v Gradcu - V Gradcu (Avstrija) se je ob 10. uri v prireditvenem prostoru Steiermärkische Landesbibliothek pričel Mednarodni dan prijateljstva, ki so ga kot partnerji izvedli društvo GEOSS, Družinsko gledališče Kolenc, društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec (Verrein Österreichisch-slowenische freundschaft Graz), Landesbibliothek Graz in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Prisotne so nagovorili: direktor Štajerske deželne knjižnice Christoph Binder, mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko slovensko prijateljstvo Gradec, dr. Ludvik Karničar, profesor z Instituta za slavistiko na Univerzi Karla in Franza Gradec, Marjan Pungartnik, predsednik kulturnega društva Mariborska literarna družba, in Anka Kolenc, voditeljica Družinskega gledališča Kolenc in predstavnica društva GEOSS. V nadaljevanju je tekla predstavitev projekta Vranov let, ki govori o pobegu 107. vojnih ujetnikov iz taborišča pri Ožboltu do Bele Krajine, od koder so se vrnili k zaveznikom v Italijo. Prisotni so si ogledali tudi nekaj odlomkov iz spominskega filma, ki sta ga posneli BBC in ljubljanska televizija.
14. maj 2013 - Marjan Krajcer Vitez (Čakovec, Hrvaška) - V okviru Tedna hrvaške kulture v Mariboru je bil ob 18. uri v Literarni hiši Maribor v soorganizaciji kulturnega društva Mariborska literarna družba, Hrvaško kulturno društvo Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti literarni večer z s piscem Marjan Krajcer-Vitez (Čakovec, Hrvaška), avtorjem zgodovinskih in kriminalističnih romanov. Spremljal ga je kantor in pesnik prof. Vlado Mihaljević s petjem na kitari in s predstavitvijo avtorja.