28. februar 2013 - Suzana Tratnik: Rezervat - Ob 18. uri je v Literarni hiši Maribor založba Litera predstavila v okviru programa Dotikanja zbirko kratke proze Suzane TratnikRezervat. Avtorica, ki je tudi prebrala dve zgodbi iz knjige, je predstavila svoje pisanje, svoj pogled na pisanje in tudi nastajanje in realizacijo knjige Rezervat v iskrivem in zanimivem pogovoru s Simono Kopinšek.
26. februar 2013 - Sabina Vostner: Potovanja duše - Ob 18. uri je v Literarni hiši gostovala Sabina Vostner, pesnica in glasbenica, pol Slovenka in pol Rusinja. Brala je iz svoje pesniške zbirke Potovanja duše in se vmes predstavila tudi kot izvrstna pevka ob kitari.
22. februar 2013 - Valentinovo - predstavitev mednarodnega zbornika ljubezenskih pesemi Valentinovo in odprti mikrofon - V petek, 22. 2. ob 18.00 je bil v kleti restavracije HappyPek (nekdanja Rotovška klet) v Mariboru literarni večer z odprtim mikrofonom. Predstavili so Valentinovo, zbirko z 270 ljubezenskimi pesmi avtorjev iz šestih držav, ki jo je pred kratkim izdal Klub poezije Kultura snova iz Zagreba. Predstavili so jo glavni in odgovorni urednik Zdravko Odorčić, ki je spregovoril tudi o delovanju Kluba poezije Kultura snova in predstavil njihove druge publikacije, in sodelavci Lidija Puđak, Nela Pamuković in Darko Turković kot osrednji gostje prireditve. V zbirki Valentinovo so objavljeni tudi slovenski pesniki in pesnice Milan Novak, Breda Slavinec, Branka Kamenšek, Sabina Hvastija in Nataša Švikart Žumer. Na začetku je goste iz Hrvaške pozdravil častni konzul Republike Hrvaške v Sloveniji Šime Ivanjko, ki je poudaril pomembnost sodelovanja kulturnih društev obeh držav. Sledil je odprti mikrofon, kjer so se predstavili naslednji pesniki in pesnice: Rozika Močnik, Zdravko Kokanovič Koki, Ljubica Ribić Maroševič, Branka Kamenšek, Željko Perović, Petra Bauman, Bojan Schwentner, Jože Kos Grabar, Admiral Mahič, Darja Vaupotič, Siniša Minardi, Milan Novak, Sabina Hvastija, Breda Slavinec in Tina Kos. Za glasbeno spremljavo sta poskrbela Nela Pamuković in Darko Turković. Večer se je zaključil s krajšim koncertom kantavtorja Marka Groblerja. Prireditev vodila in povezovala Nataša Švikart Žumer. Mikrofon je ostal odprt in literati so ga s pridom uporabljali, do zgodnjih jutranjih ur. Pokrovitelj in donator prireditve je bilo podjetje HappyPek in donator restavracija Anchora.
21. februar 2013 - Jure Pivka: Nekoč sem iskal luči - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer Jureta Pivka »Nekoč sem iskal luči«. Žal se zaradi težav avtor prireditve ni mogel udeležiti, pa ga je predstavil in bral iz njegovih dveh pesniških zbirk Razuzdano sonce in Prvi septembrski dežMarjan Pungartnik, ki je obe knjigi tudi uredil.
19. februar 2013 - Andrej Pegan: Misli, ki jokajo - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Andreja PeganaMisli, ki jokajo. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je predstavil svojo pot od invalida brez prihodnosti v človeka, ki se zna bojevati za sebe in pri tem tudi uspeva. Pogovora o knjigi se je udeležil tudi Primož Gorza, prijatelj, s katerim je obhodil vso slovensko mejo.
15. januar 2013 - Sara Špelec - V Literarni hiši Maribor se je ob 18. uri predstavila pesnica, igralka, dramatičarka, pevka in prevajalka Sara Špelec (Lenart – Ljubljana). Spregovorila je o svojih postopnih korakih v svet umetnosti in kulture. Deluje in ustvarja v kulturno-gledališkem društvu Reciklaža, ki ga je tako poimenovala zato, ker meni, da se je v umetnosti že vse pomembno zgodilo, da ustvarjalci samo reciklirajo stare -izme na svoj originalen način. Brala je svoje pesmi, v katere vnaša prvine ruske romance , ljudske motive in pravljična bitja. V lanskem letu je izdala svoj prevod Nikolaja Vasiljeviča GogoljaPlašč, prevaja pa tudi poezijo Sergeja Jesenina, ker je prepričana, da velik del njegove poezije premalo poznamo, preostali del pa je preveč arhaičen. S Saro Špelec se je pogovarjala Nataša Švikart Žumer.
14. februar 2012 - Predstavitev slovenskega prevoda romana Zyranne Zateli Ob volčjem svitu se vračajo - V Literarni hiši Maribor je Zavod za kulturo in umetnost »Droplja« predstavil prevod obsežnega romana Zyranne Zateli Ob volčjem svitu se vračajo, ki sta ga izdali Društvo 2000 in KUD AAC Zrakogled iz Kopra, katerega predsednik in urednik Gašper Malej je navzočim predstavil založbo in njen program. Tomo Podstenšek, predstavnik zavoda »Droplja«, je predstavil prevajalko romana, pesnico in glasbenico Klariso Jovanovič. Ta je predstavila problematiko grškega jezika in literature, avtorico Zyranne Zateli, njen izjemno uspešen roman in prebrala iz njega dva odlomka.
13. februar 2012 - Razstava »Trije pogledi – trije čopiči« - V galeriji RRRudolf smo odprli ob 18. uri razstavo treh umetnic iz Lenarta »Trije pogledi – trije čopiči«. Slike so razstavile Nika Arnuš, Joži Kerenc in Andreja Štancer. Prisotne je pozdravil Matija Varl, vodja mariborske izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, o njih je spregovorila Nina Polanec, predsednica Zveze kulturnih društev Slovenske gorice, razstavo je odprl Marjan Pungartnik, umetnice pa je z galantno gesto predstavil Ervin Kralj, častni član Zveze kulturnih društev Maribor.
12. februar 2012 - Predstavitev zbornika Arte stih - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pesniškega zbornika Arte stih, ki ga je izdala beograjska skupine Arte. V njem je objavilo pesmi 157 avtorjev iz 20 držav. Najprej je o zborniku govoril njegov urednik Miodrag Jakšić, za njim pa so brali Nataša Švikart Žumer (Slovenija), Gordana Vlajić (Srbija), Breda Slavinec (Slovenija), Ljiljana Crnić (Srbija), Vladimir Blagojević (Srbija), Rade Bakračević (Slovenija) in Miodrag Jakšić (Srbija). Med publiko je pozornost pritegnil Milan Novak v vlogi kardinala. Ekipa je naslednji dan odpotovala v Zagreb, potem na Reko, v Pulo in v Budimpešto.
11. februar 2013 - Razstava Ivana Vinovrškega ob 90-letnici Janeza Karlina na novem razstavišču Karlinia - Ob 17. uri je Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor skupaj z Zvezo kulturnih društev Maribor, v prostorih izpostave v Karanteni, Pobreška cesta 12 v Mariboru odprl novo razstavišče Karlinia in na njem razstavo Ivana Vinovrškega »Janez Karlin: 90 let«. Ob otvoritvi razstave je pel moški pevski zbor Slava Klavora, društva, s katerim vežjo slavljenca veliki uspehi na gledališkem področju. Zatem sta o Janezu Karlinu spregovorila mag. Franci Pivec, predsednik Zveze kulturnih društev Maribor in za njim tudi Matija Varl, vodja izpostave JSKD v Mariboru, besedo pa je imel tudi on sam. Številni obiskovalci so si ogledali dokumentarno razstavo Ivana Vinovrškega, ki bo v naslednjih mesecih zaokrožila po Sloveniji skupaj z okroglimi mizami o položaju kulturnih društev.
8. februar 2013 - Prešernovane v Literarni hiši Maribor - V Literarni hiši Maribor je bilo na slovenski kulturni praznik ob 18. uri tradicionalno Prešernovanje. Udeležili so se ga z nastopi Mirko Jauševec, Majda Strnad, Jana Hartman Krajnc, ki je deklamirala ves Krst pri Savici, Majda Senica Vujanovič, Breda Pugelj, Danijela Premzl, Breda Slavinec, Antonija Senica, Tilka Obran Kren, Maja David, Petra Bauman, Tihomila Dobravc, Peter Plavčak, Gregor Lozar, Danijela Premzl in Maja David sta prebrali dramski dialog, na koncu pa je prišel še Jan Šmarčan. Komisija v sestavi Nataša Švikart Žumer, Rozika Močnik in Martina Komovec je podelila posebno nagrado za predstavitev celotnega Krsta pri SaviciJani Hartman Krajnc, nagrade za recitiranje Prešernovih pesmi pa so prejeli naslednji: tretjo nagrado Tihomila Dobravc, drugo Majda Strnad, in prvo Breda Pugelj Otrin. V kategoriji lastnih pesmi pa so prejeli nagrade naslednji: četrto nagrado Antonija Senica, tretjo Petra Bauman, drugo Mirko Jauševec in prvo Peter Plavčak. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik, ki je podelil vsem udeležencem tekmovanja knjige in obljubil prvonagrajeni Bredi Pugelj izlet v Vrbo.
7. februar 2013 - Predstavitev dvojezične pesniške zbirke Marjana Pungartnika Akvileja i druge pjesme / Oglej in druge pesmi v Varaždinu - V četrtek, 7. februarja 2013, je bil v prireditvenem prostoru Mestne tržnice Varaždin (Hrvaška) v okviru praznovanja Prešernovega dneva dogodek, na katerem so najprej predstavili dvojezično pesniško zbirko Marjana Pungartnika Akvileja in druge pjesme / Oglej in druge pesmi. Prireditev so najprej pozdravili Predrag Ciglar, direktor tržnice, Milka Knežević, predsednica društva Mednarodni klub prijateljev, ki je bila organizator tega dogodka, Goran Habuš, župan mesta Varaždin, Blanka Glavica Ječmenica, podžupanja Varaždinske županije, ki je tudi odprla razstavo »Umetnost ne pozna meja« nekaj hrvaških in slovenskih avtorjev, Jelena Zrinski Berger, načelnica Urada za gospodarsko, turizem in mednarodno sodelovanje mesta Varaždin, in Božo Dimnik, častni konzul Republike Hrvaške v Sloveniji. O delu Marjana Pungartnika sta govorila Rade Bakračević, član predsedstva Mednarodnega kluba prijateljstva in predsednik kulturnega društva Štajerska skupnost, in Mirjana Bračko, prevajalka Pungartnikovih pesmi v hrvaščino. O knjigi je spregovoril tudi njen avtor Marjan Pungrtnik. Njegove pesmi je brala in hkrati vodila prireditev Rahela Blažević, glasbeno pa so spremljale prireditev Magdalena Banfić, kitaristka in učenka osnovne šole A.K.Miošić Donja Voća na Hrvaškem, in skupina »Kaliope«.
5. februar 2013 - Literarni večer s Tihomilo Dobravc - Zaradi bolezni odpovedan literarni večer s Tihomilo Dobravc 29. januarja je bil v torek, 5. februarja ob 18. uri v Literarni hiši Maribor. Avtorica se je v branju vrnila v čas vojne in k znamenitemu koncertu Akademskega pevskega zbora v Unionu ob začetku okupacije, potem pa je prešla svojo pesniško kariero, na koncu pa je prebrala še nekaj besedil o otrokih. Večer je vodil Marjan Pungartnik.
4. februar 2013 - Predstavitev knjige Maje Sitar Hiša Spominov - V prostorih mestne četrti Maribor Center na Kacovi 1 v Mariboru je bila ob 20.30 v okviru Društva za evropsko zavest predstavitev mladinske povesti Maje SitarHiša Spominov, izišli pri založbi Mladika v Ljubljani. Najprej je o knjigi, ki jo je privlačno ilustrirala Andreja Gregorič govoril Marjan Pungartnik, nato je avtorica prebrala odlomek iz knjige in odgovarjala na vprašanja prisotnih.