25. januar 2013 - Vesna Rečnik Šiško - Gong na gong - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarno glasbeni dogodek z Vesno Rečnik Šiško Gong na gong. Avtorica je najprej izvedla z Milanom Novakom, ki je bil tudi njen tehnični konzultant, performans z gongi in drugimi instrumenti in branjem. Po njegovem koncu se je z njo pogovarjal Marjan Pungartnik. Hkrati je bila to prva predstavitev za CD Gong / Vesna, ki bo izšel februarja pri Subkulturnem azilu.
23. januar 2013 - Predstavitev dvojezične pesniške zbirke Marjana Pungartnika Oglej in druge pesmi / Akvileja i druge pjesme - Ob 18. uri je bila v Knjižnici mesta Zagreba na Starčevićevem trgu 6 v Zagrebu predstavitev dvojezične hrvaško-slovenske pesniške zbirke (izbora) Marjana PungartnikaOglej in druge pesmi / Akvileja i druge pjesme, ki je izšla pri Mednarodnem klubu prijateljev, Višnjica, decembra lani. Večer je pozdravila direktorica knjižnice Ljiljana Sabljak, o delu v kulturnih odnosih med Hrvaško in Slovenijo je govoril diplomat Marijan Kombol. Spregovoril je tudi dr. Šime Ivanjko, častni konzul Republike Hrvaške v Sloveniji, Pungartnikove pesmi je v hrvaščini brala Loris Bučević Sanvinćenti, v slovenščini pa Narcisa Potežica. Prisotne je nagovoril tudi avtor zbirke in pri tem podaril nekaj knjig Mariborske literarne družbe knjižnici, posebej je izpostavil najnovejšo, pesniško zbirko Jadranke Matić ZupančičTramontana. Večer je z glasbo dopolnil mladi kitarist iz Bosanske Gradiške, Republika srbska BiH Sergej Kerkez, vodila pa ga je Milka Knežević. Pogostitev je prispevala Galerija&Restaurant.
22. januar 2013 - Tomo Podstenšek - Sodba v imenu ljudstva - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev novega romana Toma Podstenška Sodba v imenu ljudstva, ki je izšel kot prvi založniški projekt novega zavoda Droplja. Roman obravnava aktualno temo odpora zoper nepravno državo v obliki fikcije. Večer je vodil in se z avtorjem pogovarjal Robert Titan Felix.
18. januar 2013 - Odprtje razstave ob 20-letnici ustanovitve društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec / Verein Österreichisch-slowenische Freundschaft Graz - Ob 18. uri so v galeriji RRRudolf odprtje razstave ob 20-letnici ustanovitve društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec / Verein Österreichisch-slowenische Freundschaft Graz. Njegova predsednica Ivanka Gruber je najprej predstavila pomen in dosežke dvajsetletnega delovanja. Za glasbene vložke je poskrbela citrarka Monika Heričko, Curt Schnecker, podpredsednik društva in predsednik umetniškega društva Steiermärkische Kunstverein Werkbund je prebral nekaj pesmi Ernsta Golla in Marjan Pungartnik se je spomnil tridesetletnice srečanja pisateljev alpskih dežel v Mariboru in je iz Anthologije alpine, ki je ob tej priložnosti izšla v reviji Dialogi, prebral pesmi Alfreda Koleritscha in Petra Paula Wiplingerja.
17. januar 2013 - Meta Kušar - Grenkosladka ilegala - Prva gostja Literarne hiše Maribor v letošnjem letu je bila pesnica, esejistka in publicistka Meta Kušar. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je šla skozi svoje pesniško delo, novinarstvo in eseje. Za knjigo esejev Kaj je poetično ali ura ilegale (Mladinska knjiga, 2011) je lani prejela Rožančevo nagrado.