31. avgust 2012 - GostiM Besedo - Mircea Cărtărescu in Dušan Šarotar - Ob 18. uri je bila v okviru programa GostiM Besedo prireditev, na kateri je nastopil lanskoletni nagrajenec Vilenice Mircea Cărtărescu, njegov gostitelj, ki ga je spraševal in tudi prebral odlomek iz romana Nostalgija, pa je bil pisatelj Dušan Šarotar. Še enkrat se je izkazal prevajalec Janko Jemec.
30. avgust 2012 - Literarni večer Zdravka Kokanovića Kokija - Ob 18. uri je imel literarni večer v okviru prireditev Na preprogi iz zvezd Zdravko Kokanović Koki. Večer je vodila Nataša Švikart Žumer.
25. avgust 2012 - »Izgubljene iluzije nekega časa – opomnik ob uničenju Vijećnice« - Na pobudo podiplomskega študenta Muhameda Turkanovića Univerze v Mariboru so v Univerzitetni knjižnica Maribor v sodelovanju z Galerijo Festić na dan, ko so bosanski Srbi pred 20 leti v Sarajevu uničili zgradbo Narodne in univerzitetne knjižnice, v okviru Evropske prestolnice kulture pripravili pet kulturnih dogodkov:
Ob 10.30 je bil v Univerzitetni knjižnici Maribor (UKM), v Glazerjevi dvorani, simpozij, na katerem so Bedita Islamović (namestnica direktorja NUBBIH), dr. Mustafa Jahić (direktor Gazi Husrev-begove knjižnice), dr. Lejla Gazić (višja znanstvena sodelavka in predsednica znanstvenega odbora Orientalnega inštituta iz Sarajeva), prof. dr. Senada Dizdar (Filozofska fakulteta Univerze v Sarajevu, Oddelek za primerjalno književnost in knjižničastvo) na kratko predstavili osebna doživetja, dogajanja v času obleganja Sarajeva (1992-1995).
Ob 13. uri so odprli fotografsko razstavo, na kateri je akademski slikar Rudi Uran predstavil fotografije iz Srebrenice na temo »Preživeli«.
Ob 18. uri je bil v Kulturnem centru Sinagoga, Židovska ulica 4, Maribor literarni večer s slovenskim književnikom Marjanom Pungartnikom in pesnikom Admiralom Mahićem, enim najpomembnejših sodobnih bosansko-hercegovskih pesnikov. Z glasbeno spremljavo je sodeloval prof. Dalibor Bernatović.
Ob 19. uri so v galeriji Festić, Židovska ulica 12, Maribor odprli likovno razstavo (Petar Beus, Metka Erzar, Hamo Ibrulj, Narcis Kantardžić, Štefan Marflak, Marijan Mirt, Viktor Šest). Najprej se je voditeljica projekta Lejla Festić Britovšek zahvalila sodelujočim na razstavi in na simpoziju, nato je govoril o usodi knjig v vojnih časih Marjan Pungartnik in za njim bosanski veleposlanik v Sloveniji nj. eksc. Slavko Puljić. Častni konzul BiH v Mariboru Smail Festić se je zahvalil gostom iz Sarajeva z darilom – knjigo panorame sodobne BiH poezije Zmanjkuje prostora Željka Grahovca v slovenskem prevodu.
Ob 20.uri je bila projekcija dokumentarnega film BBC »The love of Books – A Sarajevo Story«. Prireditev je spremljal glasbenik Željko Bogdanović – Mirči.
24. avgust 2012 - Literarni večer z Željkom Perovićem - Ob 18. uri je je bil v okviru programa Mariborski avtorji literarni večer z Željkom Perovićem, pesnikom, prevajalcem in organizatorjem številnih izmenjav v okviru držav bivše Jugoslavije. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik, avtor pa je predstavil predvsem pesmi iz zbikre Sinapse, ki je izšla leta 2010 pri založbi Pivec.
24.–26. avgust 2012 - Literarna šola JSKD - V Pavlovi hiši v Laafeld/Potrni (Avstrija) je bila v času od 24. do 26. avgusta 2012 Literarna šola JSKD. Od članov Mariborske literarne družbe se je je udeležil Zvone Batista.
23. avgust 2012 - Literarni večer z Marjanom Pungartnikom - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Marjanom Pungartnikom. Z njim se je pogovarjala Nataša Švikart Žumer. Poseben dogodek ta večer je bil, da je Breda Slavinec Rakuša praznovala svoj rojstni dan.
22. avgust 2012 - Razstava Branka Pungartnika »Vedute, krajine« - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev razstave Branka Pungartnika (1925-2006). Prireditev je vodila Neva Kovačič. Ob prisotnosti slikarjeve hčerke Jasne Šeneker in njenega moža Marjana, ki sta razstavo omogočila iz zapuščine, je o pokojnem slikarju govoril Ervin Kralj. Razstavo je odprl častni član Zveze kulturnih društev Maribor Janez Karlin.
1. avgust 2012 - Resistencia cultural - Ob 20. je bila na zelenici pred Literarno hišo na Vojašniški ulici 12 v Mariboru manifestacija za junake kulturnega odpora sveta Resistencia cultural. Tibor Hrs Pandur je bral avtorje kulturnega odpora Južne Amerike (v originalu in prevodih nastalih v ta namen), od Subcomandanteja Marcosa do Victorja Jara. To spada v proces knjige v nastajanju Antologija svetovnega kulturnega odpora. Carol Gutierrez je poleg scene prispevala monolog na temo Razzemljenih, izsek predstave v procesu nastajanja, ki govori o fenomenu izseljenih in razzemljenih generacij Južne Amerike. Zvok je prispeval Tine Lubej.
1. avgust 2012 - Hercegovske vedrine - Počitelj - Na povabilo Admirala Mahića je iz Maribora in Velikih Lašč na petdnevno gostovanje v Hercegovino in Bosno odpotovala skupina slovenskih avtorjev: Mojca Alešovec, Breda Slavinec, Sabina Hvastija, Željko Perović, Nataša Švikart Žumer, Ana Porenta, Gregor Grešak in Marjan Pungartnik. Spremljali so jih trije kantavtorji - Peter Andrej, Marko Grobler, Andrej Tomšič in plesalka orientalskih plesov Edita Čerče. Nastanili so se v likovni koloniji Počitelj ob Neretvi, kjer so prvi dan tudi prvič nastopili pred počiteljskim občinstvom in gosti likovne kolonije. 2. avgusta 2012 so nastopili v Ljuboškem, 3. avgusta 2012 v Mostarju v glasbenem centru Pavarotti, njim pa so sledili lani Književnega kluba Mostar. 4. avgusta 2012 se je ekipa se je razdelila in del (Nataša Švikart Žumer, Ana Porenta, Gregor Grešak, Željko Perovič, Marjan Pungartnik, Andrej Tomšič in Marko Grobler) je odšel v Stolac, obiskal hišo Maka Disdarja in nastopil v tamkajšnjem klubu ..., drugi del pa je odšel v Ploče (Peter Andrej, Mojca Alešovec, Sabina Hvastija, Breda Slavinec in Edita Čerče), kjer je nastopila na odpiranju razstave v galeriji .... 5. avgusta 2012 so nastopili v Sarajevu v restavraciji Marijin dvor, kjer je prireditev obiskal tudi kulturni ataše Slovenije Matija Bučar.