28. julij 2012 - Paraliterarna organizacija I.D.I.O.T - Ob 20. uri se je na zelenici pred Literrno hišo Maribor predstavilo paraliterarno društvo I.D.I.O.T. Uroš Prah je predstavil svoj pesniški prvenec Čezse Polzeči, Tibor Hrs Pandur pa je bral iz zadnje številke revije I.D.I.O.T doslej neobjavljene prevode v slovenščino Velimira Hlebnikova, Ezre Pounda, Samuela Taylorja Coleridgea in Edgarja Alana Poeja. Zvok je prispeval Tine Lubej, sceno pa Carol Gutierez.
26. julij 2012 - Literarni performans »Jim Morrison: Očividec« - Ob 20 uri je bil na zelenici pred Literarno hišo Maribor na Vojašniški ulici 12 literarni performans, na kerem je Tibor Hrs Pandur predstavili prevod poezije Jima Morrisona »Očividec«, ki je izšel pri založbi Aleph (prevod on s sodelovanjem Marka Samca). Sceno in video je prispevala Garol Gutierrez, zvok pa Tine Lubej.
19. julij 2012 - Nastop Erice Johnson Debeljak (ZDA, Slovenija) in Zineb El Rhazuoi (Marok) - V okviru programa »GostiM Besedo«, ki jo organizira Društvo slovenskih pisateljev, sta v Literarni hiši Maribor ob 18. uri nastopili Erica Johnson Debeljak (ZDA, Slovenija) in Zineb El Rhazuoi (Marok), ki je predstavila položaj v Maroku (diktatura islama in kralja), svoje delovanje v opozicijskih organizacijah, svoj prihod v Slovenijo in tudi svoje delo. Pogovor je odlično prevajal Janko Jemec.
6. julij 2012 - Literarni večer z Miodragom Jakšićem »Ena od druge« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor v okviru Literarnega Lenta večer z Miodragom Jakšićem »Ena od druge«, ki sta ga pripravila skupaj Literarna hiša Maribor, za katero je prireditev pozdravila Nataša Švikart Žumer, in kulturno društvo Štajerska skupnost, katerega predsednik Rade Bakračević je gosta z Beograda tudi predstavil. Sodelovale so dramske igralke iz Beograda Marijana Glušac, Andjela Kuzmanović in Sofija Sretenović. Večera se je udeležil tudi veleposlanik Republike Srbije v Sloveniji nj. exc. Aleksandar Radovanović, ki je prireditev tudi pozdravil, prišel pa je tudi paroh pravoslavne cerkve v Mariboru Savo Kosojević.
5. julij 2012 - Večer erotične poezije - Literarna hiša Maribor je s prvič pripravila s prvim slovenskim sex shopom Lent literarni večer erotične poezije. Vodila ga je Nataša Švikart Žumer, nastopili pa so Admiral Mahić iz Sarajeva (z muzo Barbaro) kot osrednji gost, Simona Kopinšek, Željko Perović, Lučka Zorko Titan, Jan Šmarčan, Sabina Hvastija, kantavtor Tadej Vesenjak, Breda Rakuša Slavinec, Bojan Schwentner, Petra Kolmančič, Mateja J. Hočevar, Andrej Tomšič, Petra Bauman, Jože Kos Grabar, trebušna plesalka Edita Čerče, Nataša Švikart Žumer, Zdravko Kokanović Koki in Milan Novak.