29. oktober 2012 - Rok Vilčnik – rokgre - Ob 18. uri je v Literarni hiši nastopil slikar, dramatik, pesnik in tudi glasbenik Rok Vilčnik - rokgre. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta šla skozi njegovo slikarsko, pesniško, prozno, glasbeno in predvsem dramsko delo.
27. oktober 2012 - Grozna noč - Ob 20. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer grozljivk in thrillerjev. Povabljeni so bili vsi avtorji, da preberejo svojo ali kakšno sposojeno zgodbo te zvrsti. Odziv avtorjev je bil minimalen, zato je Marjan Pungartnik predstavil le grozljivke pokojne pisateljice Mihaele Hojnik, Nataša Švikart Žumer pa je prebrala Čukovo pesem Jana Šmarčana.
26. oktober 2012 - Nada Gaborovič - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor v okviru programa Živíjo literarni večer s pisateljico Nado Gaborovič (1924–2006). O njej je govoril Marjan Pungartnik, ki je tudi predstavil dva njena romana, izišla pri Mariborski literarni družbi (Dnevi, leta in Podoba na televizorju), osrednja gostja, Marica Škorjanec Kosterca pa je podrobneje obravnavala roman Malahorna in nekaj tudi prebrala iz njega. Sledilo je spominjanje na Nado Gaborovič.
25. oktober 2012 - Neža Maurer v Werkraum Theater (Gradec) - Ob 19. uri je bila v Werkraum Theater, Glacissgtraße 61a, Gradec v okviru prireditev Andere Seiten & Saiten - Drugačne strani & strune, ki so jo organizirali Werkraum Theater, Pavlova hiša / Pavelhaus, Univerza Karla in Franza Gradec - Inštitut za slavistiko/Prevajalski oddelek / Universität Graz – Institut für Slawistik/Translationswissenschaften in Mariborska literarna družba (v okviru EPK programa Čez mejo) z Nežo Maurer (literatura) & Nino Ortner (glasba). Prireditev sta pozdravila Susanne Weitlaner (Pavlova hiša / Pavelhaus) Marjan Pungartnik (KD Mariborska literarna družba). Pred polno dvorano občinstva je večer vodila Kasilda Bedenk, ki se je pogovarjala z gostujočo avtorico, pesmi pa so brali Daniela Kocmut, Simon Ošlak in Sebastian Walcher. Prevodi so nastajali v okviru prevajalskega kampa v Premudi in prevajalskega krožka Univerze Karla in Franza Gradec, ki ga vodi Kasilda Bedenk. Pesmi so prevajali Barbara Bračko, Anka Jež, Ivo Marinšek, Petra Munda, Simon Ošlak, Maja Ranc in Maja Žerak.. Odlično glasbo je prispevala Nina Ortner. Med publiko sta bila tudi urednik Lichtungen Markus Jaroschka in predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Ivanka Gruber.
25. oktober 2012 - Glas izgubljenega raja - Palestina - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor, kolikor je je še ostalo po razstavi Art Liberation, večer palestinske poezije in glasbe. Večer ve vodila Nataša Švikart Žumer. Sodelovali so: .... Večer je organizirala Palestinska kulturna ambasada (Zavod Nur, Društvo Humanitas, Arabsko kulturno društvo Rozana, Zofijini ljubimci, Center za pretok misli, znanja in ustvarjalnosti ter ostali ljubitelji Palestine).
24. oktober 2012 - Liberation art project: skupaj – miteinander – together – ensemble - Ob 18. uri so v galeriji RRRudolf odprli razstavo Liberation art project: skupaj – miteinander – together – ensemble. Iniciator za postavitev razstave v galeriji RRRudolf je bil pesnik Aleš šteger. Pobudnika in avtorja razstave v stilu zgodnjega Laibach sta likovni umetnik Josef Schützenhöfer in univerzitetni profesor Klaus Zeyringer Pripravo razstave je vodil Lovro Centrih, o razstavi in njenem pomenu pa so govorili Lovro Centrih, Aleš Šteger, Herbert Nichols-Schweiger in .... Na razstavi sodelujejo umetniki iz Avstrije, Slovenije in ZDA: Ruth Anderwald, Leonhard Grond, Joachim Baur, Simon Brugner, Will Contino, Jure Eržen, Emily Hines, Douglas Hoagg, Josef Schützenhöfer in Maja Smrekar. Otvoritev razstave je spremljal pihalni kvartet iz Pöllaua, ki se je prej imenoval po Otokarju Kernstocku, pa se je zaradi kritičnega odnosa do tega pesnika preimenoval.
23. oktober 2012 - Janko Jezovšek: u-BITI SKLADATELJ-a - Ob 18. uri je bila v Sinagogi Maribor v okviru »Repatriacij« prireditev z Jankom Jezovškom, ki se je po začetnem nabožnjem obrednem napevu najprej spominjal svojega otroštva v Mariboru, življenja z očetom Antonom Jezovškom in dogajanja v Sloveniji in Jugoslaviji glede glasbe. Potem je predstavil svoje ukvarjanje z židovsko glasbo in potem opravil kratko delavnico komponiranja in je na razlagi Mozartove skladbe Sonata semplice (facile) pravzaprav definiral komponiranje kot pospremitev glasbe, ki se nahaja v vsakem od nas. Med publiko so bili številni njegovi privrženci in se je prireditev končala po štirih urah z intenzivnimi pogovori o glasbi.
19. oktober 2012 - Tomislav Marjan Bilosnić (Hrvaška) - V Literarni hiši Maribor je v sodelovanju s Mednarodnim klubom prijateljstva iz Višnjice ob 18. uri gostoval hrvaški pisatelj, slikar in publicist Tomislav Marjan Bilosnić. Njegovo obsežno delo je predstavila Milka Knežević, predsednica Mednarodnega kluba prijateljstva, slišali smo pesmi iz zbirke Tigar, ki jih je prebral avtor sam, pesnitev iz zbirke Afrika pa je prebrala Nataša Švikart Žumer. Večer je vodil in se z avtorjem pogovarjal Marjan Pungartnik. V publiki sta bila tudi sarajevski pesnik Admiral Mahić in Mariborčan, skladatelj iz Nemčije, Janko Jezovšek.
18. oktober 2012 - Lučka Zorko Titan in Robert Titan Felix - V Literarni hiši Maribor sta v programu Mariborski avtorji nastopila ob 18. uri Lučka Zorko Titan in Robert Titan Felix. Z njima se je pogovarjala Nataša Švikart Žumer, oba avtorja pa sta se s teksti iz že objavljenih knjig predstavila tudi z čisto novimi, Lučka Zorko Titan celo s prozo. Njuni pristaši in bralci so dodobra napolnili Literarno hišo.
17. oktober 2012 - Predstavitev revije Lichtungen 129/2012 v Gradcu - Ob 19. uri je bila v kulturnem centru pri Minoritih druga predstavitev mariborskih avtorjev, ki jih je v številki 129/2012 objavila graška revija Lichtungen, ki jo vodi Markus Jaroschka. Izbor sta pripravila Danijela Kocmut in Marjan Pungartnik. Večer je vodila Daniela Kocmut. Avtorji so se najprej predstavili v pogovoru s prevajalcem in nato z njimi brali svoje pesmi. Brali so: Željko Perović, ki ga je prevajala Daniela Kocmut. Zatem sa brala Tomaž Čelig in njegova prevajalka Maja Rant. Pesmi Lidije Gačnik Gomač je prevedel Sebastian Walcher in prav tako tudi zadnjega nastopajočega Marka Samca. Napovedanega Draga Jančarja ni bilo, ker je tačas nastopal v Mariboru. Publika, med katero je bilo kar nekaj Mariborčanov, saj je bil organiziran prevoz z avtobusom iz Maribora, je z naklonjenostjo sprejela izbor mlajšim mariborskih avtorjev. Prireditve sta se med drugimi udeležila tudi graška mestna svetnica ... in častni konzul Slovenije v Gradcu Kurt Oktabetz.
16. oktober 2012 - Hommage à Ernst Goll - Ob 18. uri je bila v Merscheinschlössl na Mozartovi 10 v Gradcu prireditev Hommage à Ernst Goll v organizaciji društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo - Verein »Österreichisch-Slowenische Freundschaft« Graz in Mariborske literarne družbe. Prireditev je vodila Ivanka Gruber. Prireditev so najprej pozdravili prodekan Filozofske fakultete Karla in Franza v Gradcu prof. dr. Lukas Meyer, častni konzul Slovenije v Gradcu Kurt Oktabetz, nekdanji kulturni referent Dežele Štajerske Kurt Jungwirth in predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Graz Ivanka Gruber. O Ernstu Gollu so govorili Curt Schnecker, Marjan Pungartnik in Andreas Stangl (o glasbi in besedilih E. Golla), z glasbo pa sta prireditev spremljala pianist Karl-Heinz Donauer in sopranistka Nataša Trobentar Majer s samospevi na Gollove pesmi. Njegove pesmi so brali Marjan Pungartnik v slovenskem prevodu Vinka Ošlaka, Curt Schnecker in urednik zbranih del Ernsta GollaChristian Teissl.
16. oktober 2012 - Druga predstavitev Lichtungen 129/2012 v Mariboru. - Ob 18.30 je bila v Glazerjevi dvorani Univerzitetne knjižnice Maribor, Gospejna 10 v Mariboru druga predstavitev revije Lichtungen 129/2012, v kateri je bila objavljena antologija graških in mariborskih avtorjev. Tokrat so v Mariboru nastopili Clemens Setz, Helwig Brunner, Georg Petz, Gertrude Grossegger, Marcus Pöttler in Sophie Reyer. Večer je povezovala Petra Bauman, slovenske prevode pa sta brali Daniela Kocmut in Ana Oseban (Gradec).
16. oktober 2012 - Otvoritev Borštnikovega srečanja - V SNG Maribor so ob prisotnosti ministra za šolstvo, raziskovanje in kulturo dr. Žiga Turka odprli 49. Borštnikovo srečanje. Naš foto poročevalec je ulovil nekaj prizorov z otvoritve.
12. oktober 2012 - Predstavitev glasil dnevnih centrov ŠentLent in Ozara: Vse svoje nosimo s seboj - Ob 16. uri je bila v dvorani Mariborske knjižnice predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLent. Posvečena je 10-letnici predstavitev in sodelovanja s kulturnim društvom Mariborska literarna družba. Prireditev je vodila Maja David. Brali so: Blanka Cafuta, Danijela Premzl, Tadej Markež, Simon Krivec (Šent Lent), Stojan Kaiser, Slavko Luršak, Branka Krajnc, Marija Šeligo, Lidija Kokol (Ozara). Z njimi je nastopil trio Samson Akademskega pevskega zbora Maribor.
12. oktober 2012 - Hommage à Ernst Goll - Ob 19. uri je bila v Art kavarni hotela Piramida prireditev ob 100-letnici smrti slovenjegraškega in avstrijskega pesnika Ernsta Golla v sodelovanju Mariborske literarne družbe in društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo (Verein »Österreichisch-Slowenische Freundschaft« Graz). Nastopili so dir. svetnik Curt Schnecker (Gradec), ki je bral Gollove pesmi v nemščiniMarjan Pungartnik, ki je bral prevode Vinka Ošlaka v slovenščino, mag. Andreas Stangl, ki je govoril o uglasbitvah Gollovih pesmi, Karl-Heinz Donauer (Gradec) in sopranistka Nataša Trobentar, ki sta predstavila nekaj samospevov na Gollova besedila. Prireditev je vodila Ivanka Gruber, ki je prav tako prebrala nekaj Gollovih pesmi v nemščini.
12. oktobra 2012 - »Briefmarken - Znamke - Estampillos - Stamps« - Na novem razstavišču Karlin, Pobreška 20 v Mariboru, je Javni sklad RS za kulturne dejavnosti ob 18. uri odprl razstavo »Briefmarken - Znamke - Estampillos - Stamps«, grafični projekt Avstrija - Argentina. Prireditev je pričel v Veliki dvorani Karantene plesni par iz združenja mariborskih navdušencev s tangom MaTango (Dušica Jenko in Alfredo Rutar). V imenu novega razstavišča je goste pozdravil Matija Varl, vodja mariborske izpostave JSKD, pozdravila je tudi Dragica Marinič, direktorica EKTC Mariboru, ki naj bi razstavo gostila v gradu Betnava, a je tam prišlo do požara. O razstavi sta govorili dr. Edith Risse in Christine Kertz, ki je tudi iniciatorka projekta. Razstavo v prostorih tretje etaže Karantene je odprl Herbert Nichols-Schweiger, vodja Štajerke kulturne iniciative. Poslanec z veleposlaništva Argentine na Dunaju Carlos Alberto Hernandez se je zaradi zamude pri drugi prireditvi opravičil.
Razstavljajo: María Helena Arbuco, Sandra Astuena, Maia Florencia Barosso, Carla Beretta, Liliana Bos, Oscar Brocos, Cecilia Casamajor, Sandra Ciccioli, Carlos Cidranes, Joelle Claudel-Gandouin, Noa Croatto, Sandor Csok, Macarena de la Cuesta, Iris Degregorio, Marija del Pilar Losada, Elena Dotta, Sol Emaldia, Chris Engels, Gabriela Esterovich, Martina Estrada, Charito Estrada, Claudia Ferrari, Susana Ferrenti, Susanne Fruhwirt-Nievoll, Floki Gaury, Marisda Gill, Claudio Goldini, Beatriz Gratta, Maria Guerreiro, Barbara Hammer, Cristina Hauk, Anneke Hodl-Onstein, Heidi Inffeld, Rikki Kainz-Goetz, Christine Kertz, Ahlam Lemseffer, Renate Levy, Johanna G. Löffler, Karina Lorenzini, Teresa Magrane, Edda Mally, Perla Margulies, Traude S. Mihalopulos, Cecilia Najles, Marisa Olivera, Marcelo Parmet, Ingeborg Plepelits, Silvia Sanjurjo, Friedrun Schuster, Ilse Schwarz, Christina Solia, Maria Sommerauer, Lucia Torres in Viviana Troya.
11. oktober 2012 - Odprtje razstave Hansa Joachima Uthkeja: Kaj je kaos? - ob 17. uri so v galeriji RRRudolf odprli razstavo Hansa Joachima Uthkeja Kaj je kaos?. Postavil jo je in predstavil tako avtorja kakor razstavo kustos Mario Berdič, odprl pa jo je Marjan Pungartnik. Avtor se razstave ni mogel udeležiti, ker je prav v teh dneh preživel težjo operacijo.
11. oktober 2012 - Đuro Vidmarović (Hrvaška): Nikdar molčati in zamolčati - Ob 18. uri je bil gost v Literarni hiši Maribor hrvaški pisatelj, kritik, literarni zgodovinar in diplomat Đuro Vidmarović. Srečanje z njim je omogočil Klub mednarodnega prijateljstva iz Višnjice (Hrvaška), katerega predsednica Milka Knežević je gosta tudi predstavila. Đuro Vidmarović je spregovoril o svojem literarnozgodovinskem, prevajalskem, diplomatskem in kritiškem delu, potem pa je v pogovoru z Marjanom Pungartnikom šel skozi zanimive jezikovne teme, med drugim tudi vpliva angleščine in kompleksnosti hrvaškega jezika.
10. oktober 2012 - France Forstnerič: V mojih sanjah rase drevo - Ob 18. uri je bil v okviru programa »Živíjo« spominski večer na pesnika Franceta Forstneriča (1933-2007). Predstavila sta ga z branjem in komentarji Nataša Švikart Žumer in Marjan Pungartnik. Elvis Berljak je predstavil uglasbljeno pesem.... Forstneriča so se spominjali Tone Partljić, Melita Forstnerič Hajnšek, Miroslav Slana Miros, dr. Tilka Obran Kren in Franci Pivec. Prireditve se je udeležil tudi direktor Maribor 2012 Mitja Čander.
9. oktober 2012 - Nina Kokelj: Ker sanje ne umrejo - Ob 18. uri je v Literarni hiši Maribor nastopila pisateljica Nina Kokelj in sicer z dramaturginjo Klavdijo Zupan. V pogovoru sta prešli od prvega, nagrajenega romane Milovanje do Slamnate dežele. Nina Kokelj je organizirala ciklus GostiM Besedo za Društvo slovenskih pisateljev, zdaj pa je nastopila sama.
4. oktober 2012 - Breda Slavinec: Nisem ena izmed mnogih - V okviru programa »Harmonije« je v Literarni hiši Maribor ob 18. uri gostovala Breda Slavinec. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta se spomnila delavnic iz konca osemdesetih let in okoliščin objave njenega prvenca Pajčevine (1994). Poleg pesmi iz te zbirke je prebrala še nekaj novejših.
4. do 7. oktober 2012 - Prevajalnica JSKD - V Izoli je bila od 4. do 7. oktobra 2012 Prevajalnica JSKD. Iz Mariborske literarne družbe so se jo udeležile Tatjana Jamnik Pocajt, Jožica Hladin in Ivana Hauser.
3. oktober 2012 - Branje ob 140-letnici ustanovitve Društva slovenskih pisateljev - Pred 140. leti je bilo ustanovljeno (12. aprila 1972) v Ljubljani Društvo slovenskih pisateljev, katerega naslednik je po imenu in ne tudi formalno sedanje Društvo slovenskih pisateljev, ki se je postavilo na noge leta 1945. Ob tej priložnosti je Knjižnica Lenart, katere ravnateljica Marija Šauperl je večer uvedla, v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti organizirala literarni večer, na katerem so nastopili Tone Partlič, ki je tudi govoril o vseh društvih pisateljev doslej in ki ga je predstavila in se z njim pogovarjala Darinka Čobec, Marjan Pungartnik, Željko Perović, Sabina Hvastija in Breda Slavinec. S svojimi skladbami je nastopil Nejc Kurbus.
2. oktober 2012 - Nada Gašić (Zagreb) - Ob 18. uri je v okviru programa »Repatriacija« gostovala v Literarni hiši Maribor izjemno uspešna zagrebška pisateljica, ki je po poreklu iz Maribora, Nada Gašić, ki je Slovenija sploh še ne pozna. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik in šla sta skozi teme njenih romanov Mirna ulica, drevored in Voda, pajčevina. Med publiko je bila pobudnica tega večera pesnica Jadranka Matić Zupančič in predsednik Hrvaškega društva v Mariboru Marko Mandir.
1. oktober 2012 - Alvin Pang (Singapur) in Jure Potokar - V sodelovanju z revijo Mentor je ob 18. uri gostoval v Literarni hiši Maribor singapurski pesnik Alvin Pang, vpeljala sta ga Dragica Breskvar in Jure Potokar. Prevode sta brala Andraž Pelicon in Tatjana Pocajt Jamnik. Prevodi so nastali na Prevajalnici 2011, ki jo je organiziral Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, in pri projektu pod vodstvom Jureta Potokarja je sodelovalo kar štirinajst udeležencev delavnice. Prevod pesmi je izšel pri JSKD, Revija Mentor pod naslovom Teorija strun.