31. maj 1012 - Literarni večer s Frančkom Rudolfom - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer s Frančkom Rudolfom, dramatikom, pesnikom in prozaistom. Marjan Pungartnik ga je predstavil kot vodilnega avtorja iz Maribora, poslušalci pa so slišali kos iz romana o Vladimirju Gajšku in o Sloveniji z vidika primerjave s Pjonkjangom.
29. maj 2012 - 20 let literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev, s katero je obeležila svoje 20-letno delovanje seniorska literarna delavnica, druga najdaljša literarna delavnica na Slovenskem. Na začetku je mentor delavnice in predsednik društva Mariborska literarna družba Marjan Pungartnik podelil diplome o častnem članstvu v društvu dr. Mirku Križmanu, Berti Čobal Javornik in Tihomili Dobravc. Dragica Breskvar je podelila Marjanu Pungartniku priložnostno priznanje Javnega sklada Republike Slovenije za kulturo. V nadaljevanju so nastopili s pesmimi Tihomila Dobravc, Berta Čobal Javornik, Majda Senica Vujanovič, Nataša Švikart Žumer, ki je prebrala pesmi pokojne Sonje Golec, in Marjan Pungartnik, ki je bral pesmi prav tako pokojne Vere Brolih. Na koncu so udeleženci slavnostno ob šampanjcu razrezali torto za 20 let dela te izobraževalne skupine.
28. maj 2013 - Marina Bahovec »Zgodba leta« - Ob 18. uri je bila gostja Literarne hiše Maribor Marina Bahovec, pisateljica in slikarka. Leta 2012 je izšel pri založbi Apokalipsa njen roman Zgodba leta, ki ga je predstavila v pogovoru z Marjanom Pungartnikom. Sicer pa sta se pogovarjala tudi o njenem slikarskem in pesniškem delu. Ob pogovoru je v ozadju tekla projekcija z avtoričinimi slikami.
25. maj 2012 - Razstava graškega slikarja Oliverja Spillerja. - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf na Vojašniški ulici 12 v Mariboru odprli razstavo mlajšega graškega slikarja Oliverja Spillerja. O njegovem delu je spregovoril svobodni kustos Mario Berdič.
24. maj 2012 - Branje na slavistiki v Gradcu - Pesmi štirih - V okviru Slovenskega dneva kulture je ob 19.30 na Institutu za slavistiko na Merangasse 70 v Gradcu gostovala Breda Pugelj Otrin z branjem izbora iz Pesmi štirih. Priredite je pozdravil Ludvik Karničar, o pesnikih je govoril Marjan Pungartnik, Breda Pugljeva Otrin pa je brala pesmi Kajetana Koviča, Cirila Zlobca, Janeza Menarta in Toneta Pavčka, Program Branje na slavistiki v Gradcu organizirajo Mariborska literarna družba in društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca skupaj z Institutom za slavistiko na KF univerzi v Gradcu.
24. maj 2012 - Monika Rinck in Gregor Podlogar - Ob 18. uri sta v seriji GostiM Besedo, ki jo organizira Društvo slovenskih pisateljev v Literarni hiši Maribor nastopila Monika Rinck iz Nemčije in Gregor Podlogar iz Ljubljane. Prevode v slovenšino je prispevala in brala Urška P. Černe.
24. maj 2012 - Razstava Čehi Mariboru z ljubeznijo - Ob 18. uri je bila v pobreški župnijski cerkvi otvoritev razstave Čehi Mariboru z ljubeznijo, ki so jo skupaj priredili župnijska cerkev in župnijski dom Marija, Mati Cerkve, Maribor - Pobrežje, Srednja gradbena šola in gimnazija Maribor in kulturno društvo slovensko-češka liga. Razstavljajo kipar Otmar Oliva, oblikovalec kamna Petr Novak in avtor vitražev Jan Jemelka. Avtorica zgodovinske razstave o Čehih v Mariboru je Eva Dvorakova skupaj z dijaki Srednje gradbene šole in gimnazije Maribor.
22. maj 2012 - Literarni večer s Stjepanom Blažetinom (Pécs, Madžarska) - Ob 18. uri je bil gost Literarne hiše Maribor pesnik, sicer vodja Znanstvenega zavoda Hrvatov v Pécsu na Madžarskem Stjepan Blažetin, ml. Predstavila ga je predsednica Mednarodnega kluba prijateljstva iz Višnjice na Hrvaškem Milka Knežević, z njim pa se je pogovarjal Marjan Pungartnik, ki je tudi prispeval prevode v slovenščino. Z zanimanjem je občinstvo prisluhnilo predstavitvi hrvaške manjšine na Madžarskem in tudi njegovim pesmim v hrvaščini in madžarščini. Prevode v slovenščino je brala Nataša Švikart Žumer. Pécs je sicer bil evropska prestolnica kulture leta 2010.
17. maj 2011 - Pogovor »Kultura kot temelj novega sveta« - Ob 19.00 uri je bil v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 pogovor na temo »Kultura kot temelj novega sveta«. Gosta sta bila svetovno znani strokovnjak za vprašanje razvoja današnje civilizacije John Ralston Saul, predsednik Mednarodnega PEN-a, in Sylvester Clancier, francoski pesnik in esejist, predsednik Francoskega centra PEN. Večer je povezoval dr. Edvard Kovač, filozof in esejist, izkazal pa se je tudi kot prevajalec pesmi Sylvestra Clancierja. Prireditev je poklonil Evropski prestolnici kulture slovenski center PEN ob srečanju, ki tačas poteka na Bledu.
15. marec 2012 - Literarni večer z Markom Kravosom - Ob 18. uri je bil v okviru programa »Na preprogi iz zvezd« literavni večer s tržaškim pesnikom in prevajalcem Markom Kravosom. Večer je vodila in se z njim pogovarjala Nataša Švikart, njegove uglasbljene tekste pa sta zapela Tarcizija (vokal) in Nevjo Miklavčič (kitara in vokal).
12. maj 2012 - Nastop Marjana Pungartnika na 7. knjižnega sejma v Podgorici - Na povabilo organizatorjev je 12. maja gostoval na knjižnem sejmu v Podgorici Marjan Pungartnik in se publiki predstavil na sejemski tribuni ob 20. uri v garažnem delu poslovnega centra Delta v Podgorici. V pogovoru s Tanjo Bakić je predstavil Evropsko prestolnico kulture Maribor 2012, gibanje manjšinskih avtorjev v Sloveniji in nekaj svoje poezije.
Fotografije: Radoje Jovanović
11. maj 2012 - Predstavitev knjige Lorenza Toresinija Kletka strahu in smrti - Ob 18. uri Myram Klajnšček je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Lorenza ToresinijaKletka strahu in smrti, pretresljivo pričevanje o psihiatriji in družbi. O knjigi je najprej spregovoril dr. Vito Flaker, zgodovino primera, v katerem je Michella Lorenzi utopila svojega otroka in je za tobil obsojen na zaporno kazen njen psihiater Lorenzo Toresini, a proces se je končal z osvoboditvijo. Govorili so tudi o zastoju procesa odpiranja psihiatrije, kot ga je začel Franco Basaglia, in o nehumanosti psihiatrije.
10. maj 2012 - Literarni večer s Tatjano Srebrnič in predstavitev njene pesniške zbirke Leta z medom - Ob 18. uri je v Literarni hiši Maribor nastopila Tatjana Srebrnič in predstavila svojo e-knjigo Leta z medom, ki je pred kratkim izšla pri Mariborski literarni družbi. O knjigi in psihiatriji je najprej govoril Marjan Pungartnik. Predstavitve so se udeležili tudi Tatjanini sobivalci iz skupnosti na Kabajevi ulici 6.
9. maj 2012 - Milan Dekleva in Gerry Loose - V okviru programa GostiM Besedo sta ob 18. uri v Literarni hiši Maribor nastopila Milan Dekleva in Gerry Loose, škotski pesnik. Večer je vodila Nataša Švikart.
8. maj 2012 - Predstavitev filmov Češke televizije »Lepa mesta« o Mariboru in Sloveniji - V Hiši stare trte na Vojašniški ulici 8 je bila ob 18. uri predstavitev treh filmov, ki jih je za serijo »Lepa mesta« o Mariboru, Ljubljani in Sloveniji posnela Češka Televizija. Gre za eno od izjemno dobro gledanih serij, ki govori o češki arhitekturi, zdaj pa so se avtorji serije (arhitekt in dramski igralec David Vavra, scenarist in režiser Radovan Lipus in producentka Renata Vlčková) podali po sledeh čeških arhitektov po svetu. Maribor so predstavili skozi arhitekturo Maxa Czeikeja, ki so ga slovenske oblasti leta 1945 dale ubiti in je »uradno«, da bi se lahko okoristile z njegovim imetjem, pri 133 letih še vedno »na begu«. Prireditev je pripravilo s podporo Zavoda za turizem Maribor kulturno društvo Slovensko-češka liga in njena predsednica Eva Dvorakova je pred nabito dvoranico Hiše stare trte pozdravila tudi mestnega arhitekta Bojana Skalickija in vodjo katedre za arhitekturo na Tehniški fakulteti Univerze v Mariboru Metko Sitar in vse, ki so kakorkoli sodelovali pri snemanju filma. Po projekciji je bil tudi krajši pogovor z avtorji filma, Zavod za turizem pa je prisotne pogostil z vinom.