30. junij 2012 - Andrej Tomšič: Kitara, glas in izpoved - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši recital Andreja Tomšiča »Kitara, glas in izpoved«. Tako so organizatorji zaključili prvo polovico e-pe-kajevskega leta v Literarni hiši, avtor pa je znova navdušil številno publiko, ki ga je prišla poslušat.
30. junij 2012 - Zijad Smajić: »Nohti in biseri« - Ob 11. uri je bila zadnja prireditev Literarnega Lenta, ki so ga organizirali Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Zveza kulturnih društev Maribor in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Gost je bil Zijad Smajić (Frankfurt), pesnik po poreklu iz Bosne. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta šla skozi njegovo idilično in hkrati težavno otroštvo, usodo izseljenskega pesnika in tudi skozi mnoga vprašanja izseljeništva in doma. Prireditve se je udeležil tudi častni konzul Hrvaške v Mariboru dr. Šime Ivanjko, ki je nastopajočima podaril monografijo ob vstopu Hrvašek v Evropsko unijo in ju povabil na slavje v prostorih Vinaga ob tej priložnosti.
30. junij 2012 - Zijad Smajić: »Nohti in biseri« - Ob 11. uri je bila zadnja prireditev Literarnega Lenta, ki so ga organizirali Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Zveza kulturnih društev Maribor in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Gost je bil Zijad Smajić (Frankfurt), pesnik po poreklu iz Bosne. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta šla skozi njegovo idilično in hkrati težavno otroštvo, usodo izseljenskega pesnika in tudi skozi mnoga vprašanja izseljeništva in doma. Prireditve se je udeležil tudi častni konzul Hrvaške v Mariboru dr. Šime Ivanjko, ki je nastopajočima podaril monografijo ob vstopu Hrvašek v Evropsko unijo in ju povabil na slavje v prostorih Vinaga ob tej priložnosti.
28. junij 2012 - Literarni večer z Valerijo Skrinjar Tvrz - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Valerijo Skrinjar Tvrz, ki je v Maribor prišla v spremstvu Brede Smolnikar. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom he predstavila svojo rudarsko trilogijo Zmajeva kri, spregovorila pa je tudi o svojem odnosu do Bosne in o svojem odhodu iz obleganega Sarajeva, kjer je letos na mednarodnem knjižnem sejmu prejela najvišjo nagrado za svoje življenjsko delo. Na koncu je prebrala tudi nekaj pesmi iz zbirke Potonuli kamen molči.
27. junij 2012 - Otvoritev fotografske razstave Ivana Vinovrškega »Operne impresije« - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev fotografske razstave Ivana Vinovrškega »Operne impresije«. Prisotne je najprej pozdravil Marjan Pungartnik, o razstavljajočem avtorju je govoril kustos Mario Berdič, razstavo pa je odprl predsednik ZKD Maribor mag. Franci Pivec.
26. junij 2012 - »Živíjo« Stane Kren in Tomaž Brenk - Ob 18.30 je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem so obudili spomin na dva pred nedavnim umrla avtorja, Tomaža Brenka, tudi filmskega guruja, čigar pesmi je bral Marjan Pungartnik, in Staneta Krena, striparja, slikarja in tudi pesnika, čigar pesmi je brala Nataša Švikart Žumer.
26. junij 2012 - Zaključil se je 20. letnik literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - Ob 14. uri je bilo v Karanteni zadnje srečanje literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi v letniku 2011-12. Udeleženci delavnice so ocenili dejavnost v tem letu. Srečanj v delavnici je bilo 39, od tega 23 v letu 2012. Izvedli smo cca 120 pedagoških ur pod vodstvom mentorja Marjana Pungartnika in se letos posvetili predvsem poeziji. Ob branju besedil članov delavnice smo obdelali 38 pesnikov, od tega 12 ruskih pesnikov iz 20. stoletja. Delavnico so obiskovali: Zvone Batista, Kristina Berlič, Maja Dolinar, Marija Gašparič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Erik Kos, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, dr. Tilka Kren Obran, Metka Lampret, Štefka Lang, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Milan Novak, Marijana Ovčariček, Zmaga Palir, Irena Podgrajšek, Ana-Marija Pušnik, Slavko Rečnik, Mira Ribič Turičnik, Antonija Senica, Majda Senica - Vujanovič, Ivanka Simonič, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Ana Šmarčan, Rosvita Švajger, Erika Zorko.
22. junij 2012, ob 18.30: »Na preprogi iz zvezd« - Pavlova hiša, Potrna / Laafeld (Avstrija) - Na povabilo Pavlove hiše je bila ob 18. uri prireditev v seriji »Na preprogi iz zvezd«, ki jo organizira Mariborska literarna družba na temo manjšinskih literatur. Ob tej priložnosti je predsednik kulturno-umetniškega društva Angel Besednjak Bojan Farasin, ki je prireditev nagovoril, predal Susanni Weitlaner, predsednici društva 7. člen za Štajersko, sliko stare trte z Lenta. Gostje so bili mešani pevski zbor Angel Besednjak (Maribor) z zborovodjem Francijem KovačemZenel Bejta, romski pesnik iz Maribora, ki se prireditve ni mogel udeležiti, a ga je predstavil Marjan Pungartnik, zato pa sta njegove pesmi brali njegovi nečakinji Fatima Sokoli v romščini in slovenščini, in Zenepa Sokoli v nemščini, v katero jih je prevedla Daniela Kocmut.Na harmoniko je igral slovenske ljudske pesmi in bral svoje v prleščini Danijel Rajh. Seveda smo tudi po prireditvi igrali in prepevali in na koncu se nam je pridružil še tamkajšnji lajnar in lončar Wilfried Gomboc.
22. junij 2012 - Pogovor »Dvojezičnice« - V literarni hiši Maribor je bil danes v okviru knjiženega sejma pogovor z avtoricama, ki pišeta dvojezično - s Stanislavo Chrobákovo Repar in Brino Svit Merat (napovedana Maruša Krese je zaradi bolezni udeležbo odpovedala). Pogovor je vodila Petra Bauman.
21. junij 2012 - pogovor - »Filozofska Slovenija« - Ob 19. uri je bil v Literarni hiši Maribor v okviru mariborskega knjižnega sejma pogovor, na katerem so nastopili Marko Uršič, Mladen Dolar in Dean Komel. Pogovor bo vodil Boštjan Narat.
21. junij 2012 - »Pazi, pisatelji kuhajo« - Kulturna ambasada EPK je v Literarni hiši Maribor ob 20. uri organizirala prireditev »Pazi, pisatelji kuhajo«, na kateri so sodelovali Robert Mlinarec, Zlatko Gall in Ivica Prtenjača. Dobro utečena trojica je kuhala na trati pred literarno hišo.
20. junij 2012, ob 18. uri: - Andrej Blatnik in Ermis Lafazanovski - Ob 18. uri sta v Literarni hiši Maribor v okviru programa »GostiM Besedo« nastopila Andrej Blatnik in makedonski pisatelj Ermis Lafazanovski. V pogovoru sta predstavila predvsem knjigo/roman Hrapeško, ki je izšla v slovenščini, vključno z branjem v makedonščini.
18. junij 2012 - Alenka Glazer: Jožef Zazula - Ob 18. uri je bilo v Literarni hiši Maribor predavanje Alenke Glazer o pesniku, pisatelju, publicistu in fotografu Jožefu Zazula (*23. marca 1870, Idrija - 29. julija 1944, v izgnanstvu, Bjelovar), znanem kot avtorjem prvega sonetnega venca sonetnih vencev. Med obiskovalci je bil tudi dr. Šime Ivanjko, častni konzul Republike Hrvaške v Mariboru.
15. junij 2012 - Gradec v Mariboru - Werkbund v galeriji RRRudolf - 15. junija 2012 smo v sodelovanju Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, Zveze kulturnih društev Maribor in Literarne hiše Mariboru v galeriji RRRudolf odprli razstavo Štajerskega umetniškega društva Werkbund. Prisotne je pozdravil Marjan Pungartnik, o gostujočih umetnikih je govoril Curt Schnecker, predsedtnik Werkbund, ki je potem v slovenski alternaciji z Danielo Kocmut prebral nekaj pesmi. Razstavljajo: Margarete Arway, Edeltraud Führer, August Ploček, Daniela Strausky-Heilkron, Franz Strauss in Monika Sylvester-Resch.
14. junij 1012 - V programu »Čez mejo« Božidar Petrač, Željka Lovrenčić in Dubravko Jelačić Bužinski - Ob 18. uri so bili gostj Literarne hiše Maribor predstavniki Društva hrvaških pisateljev Željka Lovrenčić (prevajalka, urednica, kritičarka), Dubravko Jelačić Bužimski (prozaist) inBožidar Petrač, predsednik društva, pesnik in prevajalec. Predstavili so se s svojimi besedili, nato pa se je z njimi pogovarjal Marjan Pungartnik.
12. junij 2012 - Marjeta Žebovec - Predstavitev knjige Slovenski književniki - Ob 18. uri je v Literarni hiši Maribor predstavila knjige Slovenski književnikiMarjeta Žebovec ob glasbeni spremljavi hčerke Nine Žebovec.
12. junij 2012 - Predstavitev knjige Sam svoj dokaz Božidarja Brezinščaka Bagole v Gradcu - Ob 19.30 je bila v prostorih hrvaškega društva Naprijed v Gradcu, Kernstockgasse 9, predstavitev knjige Sam svoj dokazBožidarja Brezinščaka Bagole. Vodil jo je častni konzul Republike Hrvaške v Gradcu dr. Nikolaus Hermann. O knjigi sta govorila Đuro Vidmarović iz Zagreba in Marjan Pungartnik.
11. junij 2012 - Charles Simic - V kazinski dvorani SNG Maribor je bil v organizaciji zavoda Maribor 2012 literarni večer ameriškega pesnika Charlesa Simica, po poreklu Beograjčana. Najprej se je predstavilo nekaj prevajalcev njegove poezije (Tomaž Šalamun, Marjan Pungartnik, Danica Müller Križanič, Veno Taufer, Maja Brodschneider Kotnik, Božidar Novak in Aleš Šteger. Nato se je z gostujočim avtorjem pogovarjala ....
9. junij 2012 – Klanječki književni susreti - Ob 9.30 so se začeli Klanječki književni susreti, ki jih organizirata Hrvatsko-zagorsko književno društvo in Kulturni center Klanjec. Pričeli so se s polaganjem venca pri spomeniku Antunu Mihanoviću v Risvici in ob 10.30 nadaljevali v dvorani Mestne knjižnice Antun Mihanović v Klanjcu. Tema je bila "Ustvarjalna različnost in literarna ustvarjalnost manših (literatov manjšin v Hrvaški in Sloveniji). Vodila sta ga Đuro Vidmarović in Marjan Pungartnik, ki sta predstavila svoja uvodna prispevka. Sledila je razprava, v kateri sta sodelovala tudi Željko Perović iz Maribora in Jure Drljepan, hrvaški pesnik iz Domžal. Prireditve sta sje udeležila tudi namestnica Krapinsko-zagorskega župana Sonja Borovčak in Željko Kolar, župan Klanjca. Vzporedno je potekalo v otroškem oddelku Mestne knjižnice Antun Mihanović srečanje s pisatelje za otroke in mladino Hrvojem Kovačevićem. Ob 15. uri je bila v Mestni knjižnici okrogla miza v spomin umrlima članoma Hrvaško-zagorskega književnega društva Vladimirju Poljancu (8. 10. 1953 – 16. 4. 2011) in Božidarju Staroveškemu (24. 11. 1930. – 24. 4. 2012), katerih pesmi je bral dramski igralec …. Ob 17. uri so na spominskem pokopališču v Klanjcu udeleženci položili venec na grob Antuna Mihanovića (10. junij 1796.) na predvečer njegovega rojstnega dne. Zatem sta v novo obnovljeni dvorani Mestne knjižnice slovesno podpisala Listino o sodelovanju med Hrvaško-zagorskim književnim društvom in Mariborsko literarno družbo predsednika Božidar Brezinščak Bagola in Marjan Pungartnik. Sledilo je literarno branje z glasbenim programom. Ob članih Hrvaško-zagorskega književnega drupštva so nastopili tudi Željko Perović, Jure Drljepan in Aleš Tacer.
8. junij 2012 - Literarni večer z Alešem Tacerjem - Ob 19. uri je bil v Knjižnici Radlje literarni večer z Alešem Tacerjem. Na njem je predstavil svoje tri knjige, ki so izšle pred kratkim: Zlati ključ, mladinska kriminalka, Lačna ježka, pravljica, in Razpršene podobe, pesniška zbirka. Prireditev je vodila Lidija Verdnik, ki se je pogovorila z urednikom Tacerjevih knjig Marjanom Pungartnikom in ilustratorko Lejo Pelc in z avtorjem. Prireditve se je udeležil tudi župan Radelj Alan Bukovnik, česar si v Mariboru ne moremo niti zamisliti. V programu sta nastopila tudi mlada pianistka, učenka glasbene šole v Radljah Eva Nabernik in mladi vibrafonist - ksilofonist Matic Kristan v spremljavi Damijane Sgerm Nabernik. Spregovorila je tudi direktorica knjižnice Slavica Potnik.
četrtek, 7. junij 2012 - GostiM Besedo - Víctor Obiols in Brane Mozetič - Ob 18. uri sta v okviru programa GostiM Besedo, ki ga izvaja v okviru EPK Društvo slovenskih pisateljev, nastopila katalonski pisatelj Víctor Obiols, njegov gostitelj, ki ga je predstavil in mu tudi zastavil nekaj vprašanj, je bil pesnik Brane Mozetič. Víctor Obiols, ki je ob pisanju tudi glasbenik ,je svoj nastop prepletel z nekaj svojimi skladbami. Njegovo pesem je brala Nina Kokelj, prevajalski del pa je odlično opravil Janko Remec.
6. junij 2012 - Literarni večer z Angelo Fujs - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer Angele Fujs, ki bo predstavila svojo najnovejšo pesniško zbirko Panova pesem nad tolmunom. Najprej je avtorico in knjigo predstavil Marjan Pungartnik, ki je zbirko uredil, in je Angela Fujs prebrala nekaj pesmi, nato je njene pesmi brala Nataša Švikart Žumer in na koncu je Marjan Pungartnik interpretiral dve pesmi.
5. junij 2012 - Tomaž Šalamun in Michael Taren - Ob 18 uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer s Tomažem Šalamunom in njegovim gostom, mladim ameriškim pesnikom Michaelom Tarenom. Tokrat je bilo kar precej zanimanja za avtorje s strani medijev. Pesmi Michaela Tarena je v lastnem slovenskem prevodu bral Tomaž Šalamun.
2. junij 2012 - Na preprogi iz zvezd - Sosed sosedu - Ob 10 se je pričel v Art kavarni hotela Piramida v Mariboru, Ulica heroja Šlandra 10 zaključek letošnjega srečanja Sosed tvojega brega in festivala Na preprogi iz zvezd z maratonskim branjem. Pozdravil jih jeMarjan Pungartnik, ki je zastopal tudi obolelo Dragico Breskvar. Nastopili so: Jadranka Matić Zupančič, Mila Vlašić, Marko Krezić, Angela Fujs, Rozika Močnik, Vladimir Vekić, Katica Dajčar, Antonija Senica, Olga Weissbacher, Majda Senica Vujanovič, Ramiz Velagić, Željko Perović, Neda Galijaš, Milan Novak, Mojca Zupančič in Jure Drljepan, na koncu pa se je pridružila še Tihomila Dobravc. Prireditev bo vodila Petra Bauman.
1. junij 2012 - Feri Lainšček - Sprehajališča za vračanje - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev multimedijskega projekta Sprehajališča za vračanje v okviru projekta Evropske prestolnice kulture. Sodellovali so: Feri Lainšček kot avtor, Franci Just, založnik, dr. Irena Novak Popov je prebrala študijo o besedilu romana v verzih in Simona Kopinšek, ki je brala odlomke iz besedila in povezovala večer.
1. junij 2012 - Aleš Tacer: Lačna ježka - V zbirki Palačinka je izšla slikanica za otroke Aleša TacerjaLačna ježka.
1. junij 2012 - Aleš Tacer: Zlati ključ - V zbirki Antares je izšla 40. knjiga - Aleš Tacer: Zlati ključ.
Aleš Tacer: Razpršene podobe - V zbirki Svetlin je izšla 51. pesniška zbirka - Aleš Tacer: Razpršene podobe.