30. september - 3. oktober 2010 - Prevajalnica JSKD - V Izoli je bila od 30. septembra do 3. oktobra prevajalska delavnica, ki jo organizira JSKD. Iz Mariborske literarne družbe so se je udeležile Jožica Hladin, Ivana Hauser in Tatjana Jamnik Pocajt.
26. september 2010 - Nagrade na natečaju »Nočni prigrizek« KUD Cerkno. - Na natečaju »Nočni prigrizek« KUD Cerkno so podelili nagrade rezultati so naslednji:
Poezija:
1. mesto: Milan Novak - Mojstri čarajo
2. mesto: Albin Lenar - Zgodba nekega izvira
3. mesto: Milena Sušnik Falle - Sopotnik
Proza:
1.mesto: Anonimni avtor - Recept za čebulno potico
2. mesto: Slavica Božič - Bevkova bralna značka
3. mesto: Anonimni avtor - Mulce
Nagrajencem čestitamo tudi mi, posebej pa nas veseli, da sta se dobro odrezala naša člana Milan Novak in Milena Sušnik Falle.
23. september - Literarni večer Maje David - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru literarni večer z Majo David, ki se je predstavila z aforizmi, humorjem in satiro. Vodila ga je Danica Gregorčič.
Fotografije je prispeval Senad Krupić.
18. september 2010 - Izšla je zbirka kratkih zgodb Marije Šedivy »Samo luč ugasnem« - V zbirki »Antares« je pri Mariborski literarni družbi izšla zbirka kratkih zgodb Marije Šedivy »Samo luč ugasnem«. Spremno besedo je prispeval Marjan Pungartnik.
14. september 2010 - Odprtje razstave Metke Lipnik - V galeriji RRRudolf na vojašniški 12 v Mariboru so Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Zveza kulturnih društev Maribor in Mariborska literarna družba ob 18. uri odprli razstavo Metke Lipnik »Srečanja«. V programu je brala svoje pesmi in pesmi svoje matere Milene Cenc, nastopile pa so še hčerke Vita, Ajda in Brina in prijatelja Katarina in Danilo Ženko. O njenih slikah je spregovoril Marjan Pungartnik, ki je razstavo tudi odprl.
14. september 2010 - Izšla je knjiga Draga Moma »Jagode, njam njam« - V zbirki eDition je izšla pesniška zbirka - katalog slikarja Draga Moma »Jagode, njam njam«. Spremni besedi sta prispevala Marjan Pungartnik in Monika Jerič.
10. september 2010 - Regionalno srečanje starejših piscev - V hotelu Bellevue na Pohorju se je ob 10. uri začelo enodnevno regionalno srečanje starejših piscev, ki ga organizirata v sodelovanju z revijo Mentor Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zveza kulturnih društev Maribor. 39 avtorjev je poslalo prispevke: Zvone Batista, Berta Čobal Javornik, Maja Dolinar, Bojan Fekonja, Angela Fujs, Terezija Golob, Danica Gregorčič, Jana Hartman Krajnc, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Mirko Jaušovec, Majda Klement, Ivanka Klopčič Casar, Silvestra Kološa, Mirko Kotnik, Erika Kotnik, Tilka Kren, Janez Lah, Metka Lampret, Štefka Lang, Milan Novak, Olga Paušič, Ana-Marija Pušnik, Marta Režonja, Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Matilda Simonič, Ivanka Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Marija Šedivy, Ana Šmarčan, Feliks Štefane, Štefan Titan, Bernarda Uršič, Irena Veselič, Cvetka Vidmar, Adi Žunec. V skupini za prozo, kjer je prispele prispevek obravnaval mentor Aljoša Arlamov, so se srečanja udeležili: Zvone Batista, Berta Čobal Javornik, Bojan Fekonja, Angela Fujs, Danica Gregorčič, Jana Hartman Krajnc, Ivanka Klopčič Casar, Metka Lampret, Ana-Marija Pušnik, Antonija Senica, Matilda Simonič, Ivanka Simonič in Cvetka Vidmar. V skupini za prozo, kjer je bil mentor Marjan Pungartnik, so sodelovali Jožica Hladin, Erna Hölzl, Majda Klement, Silvestra Kološa, Mirko Kotnik, Erika Kotnik, Tilka Kren, Milan Novak, Majda Senica Vujanovič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Marija Šedivy, Ana Šmarčan, in Adi Žunec. Srečanja se je udeležila tudi urednica Mentorja Dragica Breskvar. Srečanje se je končalo z nastopom izbranih avtorjev iz obeh delavnic.
10. september 2010 - Izšla je pesniška zbirka Vladislava Stresa »Zrcalo« - V zbirki »eDition« je izšla druga dopolnjena izdaja pesniške zbirke Vladislava Stresa »Zrcalo«. Prvič je izšla pri založbi Obzorja leta 1986.
9. september 2010 - Razstava »Spomeniki pismenosti v čeških knjižnicah« - Ob 11. so v knjižnem razstavišču Univerzitetne knjižnice Maribor na Gospejni 10 v Mariboru odprli razstavo »Spomeniki pismenosti v čeških knjižnicah«, ki jo je skupaj s češkimi knjižnicami pripravilo Ministrstvo za zunanje zadeve Češke republike. Razstava je prišla v Maribor po tem, ko jo je gostila tudi Narodna univerzitetna knjižnica v Ljubljani, na pobudo kulturnega društva Slovensko-češka liga. V UKM so jo dopolnili z razstavo o povezavah Maribora in Češke, ki sta jo postavila Nina Lončar (o Emeriku Illichu, o tovarni poljedeljskih strojev K.& R. Ježek, tekstilni tovarni Doctor & drug, glasbeniku Emeriku Beranu, arhitektu Maxu Czeikeju in delovanju Jugoslovansko-češke lige in Češkega kluba) in Marjan Pungartnik (dokumenti o Dušanu Baranu in korespondenca z Milanom Kundero) pod vodstvom mag. Vlaste Stavbar. Ravnateljica UKM dr. Zdenka Petermanec je najprej predstavila razstavo, Marjan Pungartnik je spregovoril o Dušanu Baranu, Petra Bauman pa je prebrala nekaj delov iz korespondence Baran-Kundera. Razstavo je odprl veleposlanik Češke republike v Sloveniji Petr Voznica, ki si je po odprtju razstave ogledal knjižnico, se z zanimanjem ustavil zlasti v Maistrovi knjižnici in se na koncu z vodstvom knjižnice pogovoril tudi o možnostih sodelovanja s češkimi knjižnicami in univerzitetnimi ustanovami.
Fotografije: UKM in Marjan Pungartnik
7. september 2010 - Ob 18. uri je bil v Kulturnem centru Sinagoga na Židovski ulici 4 v Mariboru koncert miru in ljubezni »Pesmi za svetovni mir / Songs for world peace« Christiane Both in Mikaela Nilssona v soorganizaciji Kulturnega centra Sinagoga in Mariborske literarne družbe. Glasbenika, ki živita sicer v Švici, Mikael prihaja iz Švedske, Christiane pa iz Nemčije, sta prepevala glasbo judovske, indijske, budistične in krščanske duhovne tradicije.