31. avgust 2010 - Predstavitev knjige »Otrokova luč« Majde Senica Vujanovič in vernissage »Prebliski, inspiracije« Mire Uršič - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru prireditev, na kateri je Majda Senica Vujanovič predstavila svojo novo knjigo »Otrokova luč«, spremljal pa jo je vernissage Mire Uršič »Prebliski, inspiracije«. O knjigi in razstavljenih delih je spregovoril Marjan Pungartnik, pesmi iz knjige sta brali Majda Senica Vujanovič in Štefka Lang, predstavila se je tudi akademska slikarka Mira Uršič. Razstavo pa je odprl častni član Zveze kulturnih drušev Maribor Janez Karlin. Za zvok sta poskrbela dvojčka Pavlin.
30. avgust 2010 - Začetek literarne delavnice 2010-2011 pri Mariborski literarni družbi - 30. avgusta se je pričel 17. letnik literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi. V delavnico so se vpisali: Angela Fujs, Danica Gregorčič, Marjanca Hočevar Jerčič, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, dr. Tilka Kren Obran, Štefka Lang, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Milan Novak, Marijana Ovčariček, Mira Ribič Turičnik, Majda Senica Vujanovič, Ivanka Simonič, Majda Strnad, Ana Šmarčan, udeležila pa se je je tudi Mira Uršič.
27.-29. avgust 2010 - Literarna šola JSKD v Slopah - V Slopah pri Kozini poteka Literarna šola JSKD, ki se je udeležujejo iz Mariborske literarne družbe Zvone Batista, Zmaga Palir, Jožica Hladin in Ivana Hauser.
25. avgust 2010 - Olga Weissbacher: Literarni večer s humorjem in šansoni - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru je bil ob 18. uri prvi popoletni literarni večer s humorjem in šansoni »Časi so resnično čudni«. Predstavila se je kantavtorka Olga Weissbacher, sicer po poreklu Mariborčanka, z imenitno podobo šansonjerke, pesnice in humoristke. Z njo se je o vidikih ženske in avtorice pogovarjal Marjan Pungartnik.
10. avgust 2010 - Izšla je pesniška zbirka »Otrokova luč« Majde Senica Vujanovič - V zbirki »Palačinka« (številka 14) je izšla pesniška zbirka »Otrokova luč« Majde Senica Vujanovič z ilustracijami slikarke Mire Uršič.