30. junij 2010 - Ob 200-letnici rojstva Stanka Vraza - V Literarni hiši Maribor je bil ob 200-letnici rojstva Stanka Vraza literarni večer, v soorganizaciji društva »Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec«. Na njem je Marjan Pungartnik najprej predstavil Stanka Vraza kot pesnika Štajerske, nato pa je Nataša Švikart Žumer prebrala tri Vrazove pesmi, Marjan Pungartnik pa štiri pesmi iz Vrazovih »Djulabij«. V odprtem branju je Daniela Kocmut (Gradec) predstavila dva mlajša graška avtorja Curdumo Simon in Christopha Szalay, sama pa sta se predstavila z branjem. Karl Senica je prispeval šaljivo igranje na ustno harmoniko, sledili pa so: Magda Šulek je prebrala pesem bolne Katice Dajčar, Berta Čobal Javornik, Nataša Švikart Žumer, Magda Šulek, Željko Perović, Milan Novak, Bojan Iršič, Maja Dolinar, Majda Strnad, Ivanka Simonič, Antonija Senica in Majda Senica Vujanovič.
26. junij 2010 - Petje in literatura v Pavlovi hiši - Ob 18. uri se je v Pavlovi hiši v Potrni / Laafeld pričela prireditev »Petje in literatura« v soorganizaciji Društva VII. člen, Mariborske literarne družbe in društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo. Pričela jo je Susanne Weitlaner, predsednica društva VII. člen in voditeljica Pavlove hiše, z dvojezičnim pozdravom, nadaljevala pa ga je Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, ki je bilo soorganizator večera. Nastopila sta moški pevski zbor Jepa - Blaško jezero in zbor Pavlove hiše. Vmes sta brala odlomek iz pravkar izišle knjige Ernesta Ružiča »Portret / Das Portrait« njena prevajalka Daniela Kocmut in avtor, potem pa še Marjan Pungartnik iz knjige »Petre s tepke« v slovenščini in Daniela Kocmut prevod Doris Debenjak v nemščini.
22. junij 2010 - Literarni večer Milana Novaka in finisage razstave »Sončnice in druga dobra bitja« Ane-Marije Pušnik - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer »Kaj misli cestna svetilka?«. S pesmimi se je predstavil član literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi Milan Novak. Z njim se je pogovarjala in skupaj z avtorjem brala pesmi Vlasta Jeza. Branje je spremljal film z likovnimi deli Milana Novaka, ki ga je prispeval Herbert H. Paar. Prireditev je bila tudi finisage razstave »Sončnice in druga dobra bitja« Ane-Marije Pušnik.
21. junij 2010 - Zaključno srečanje delavnice 2009-2010 - Ob 14. uri je bila v Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru zaključno srečanje letošnje literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi. V njej je bilo opravljenih 35 srečanj s približno 120 pedagoškimi urami, na njih pa so udeleženci predvsem obravnavali prozo in se pri tem naslonili na knjigo Jordan E. Rosenfeld »Napraviti sceno«. Literarni mentor Marjan Pungartnik je poudaril pomen študijskega pristopa in dobre skupinske atmosfere. Tako si lahko delavnica zastavi tudi kakovostne cilje. K temu je prispevala tudi razredničarka Danica Gregorčič. Na delavnici je nastopilo tudi 35 avtorjev in njihova literarna besedila je skupina z mentorjem obravnavala in analizirala. Na zaključku so prejeli priznanje za opravljeno delavnico Zvone Batista, Angela Fujs, Maja Dolinar, Danica Gregorčič, Marjanca Habjanič Jerčič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, dr. Tilka Kren Obran, Metka Lampret, Štefkla Lang, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Milan Novak, Marijana Ovčariček, Zmaga Palir, Ana-Marija Pušnik, Mira Ribič Turičnik, Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Ivanka Simonič, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Ana Šmarčan in Inge Vogrin Mlakar. Priznanja so prispevali Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Zveza kulturnih društev Maribor in Kulturno društvo Mariborska literarna družba. Pogovorili so se o tem, kako je članico delavnice Tatjano Srebrnič njena družina izgnala iz njenega doma in jo je »univerzitetna« psihiatrija zaprla v Hrastovec. Sklenili so napisati peticijo zoper takšno brezvestno ravnanje. Ob sklepu delavnice so nastopili njeni člani s krajšimi prispevki: Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Maja Dolinar, Ivanka Simonič, Erika Kotnik, Metka Lampret, Mirko Kotnik, Matilda Simonič, Inge Vogrin Mlakar, Tatjana Srebrnič, Rozika Močnik, Majda Strnad, Erna Hölzl, Zmaga Palir, Zvone Batista, Štefka Lang, dr. Tilka Kren Obran, Ivana Hauser in Magda Šulek.
8. junij 2010 - Razstava »Sončnice in druga dobra bitja« Ane Marije Pušnik - Kulturno društvo Mariborska literarna družba, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti - območna izpostava Maribor in Zveza kulturnih društev Maribor so ob 18. uri odprli v galeriji RRRudolf na Vojašniški 12 v Mariboru razstavo »Sončnice in druga dobra bitja« Ane-Marije Pušnik. Prisotne je pozdravil Marjan Pungartnik, nato pa je vodila prireditev Zmaga Palir, ki je prebrala prozni odlomek iz romana »Marijanina zgodba« Ane-Marije Pušnik, avtorica je prebrala še nekaj pesmi, nato je o njenih slikah spregovorila Jelka Jelisava Leskovar in o knjigi »Marijanina zgodba«, ki je izšla pri podjetju Avon kot lasten Avonov humanitarni proizvod za boj proti raku dojk, Dara Jovanović. Razstavo je odprl Janez Karlin, častni član Zveze kulturnih društev Maribor. Nekaj glasbenih motivov je zaigrala na flavto Eva Nike Cvikl
5. junij 2010 - »Na preprogi iz zvezd« - maraton manjšinskih avtorjev - Ob 10. se je v Art kavarni hotela Piramida, na Ulici heroja Šlandra 10 v Mariboru pričel prvi maraton manjšinskih piscev, ki so ga pripravili Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti in revija Mentor, Zveza kulturnih društev Maribor in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Vodila ga je Petra Bauman. Na začetku sta udeležence branja pozdravila Dragica Breskvar in Marjan Pungartnik, zatem pa so se zvrstili: Jure Drljepan, Janez Premk, Petra P. Aleksič, Katica Dajčar, Marija Šedivy, Silvestra Kološa, Angela Fujs, Marko Krezić, Željko Perović, Zsuzsa Balog, Bernarda Polanc, Slavica Elizabeta Navodnik, Danijel Rajh, Dušica Kalinger, Miran Aničić, Zlatko Kralič, Antonija Baksa Sernel, Zdravko Kokanovič Koki, Ostoja Šobot, Rade Ilić, Branko Baćović, Josip Bačić, Nataša Kjurina, Majda Senica Vujanović in zaključila Tihomila Dobravc. Fotografije sta prispevala Marjan Pungartnik (1-16) in Jure Drljepan (17-29).