25. februar 2010 - Literarni večer z Jano Kolarič - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši na Vojašniški 12 v Mariboru literarni večer Jane Kolarič, pisateljice in kulturne delavke. Prisotne je pozdravil Marjan Pungartnik, večer in pogovor z avtorico pa je vodila Metka Lampret.
22. februar 2010 - Predstavitev knjige Erike in Mirka Kotnika »Druga polovička« na Ptuju - Na Ptuju je bila ob 19. uri v Stari steklarski predstavitev pesniške zbirke Erike in Mirka Kotnika »Druga polovička« (Rada bi ti povedala in Kresničke). Prireditev so vpeljali žonglerji iz društva »Ku-ku«, vodila pa jo je Nataša Petrovič ob udeležbi številne publike.
19. februar 2009 - Srečanje s prijatelji - Na turistična kmetija Klevž na Legnu pri Slovenj Gradcu je bil ob 18. uri v organizaciji Turističnega društva Legen in Marjana Pungartnika literarni večer, na katerem so se ob Marjanu Pungartniku predstavili tudi nekateri domači avtorji kot Barbara Ješovnik, Marjana Vončina,Ivan Rus, Liljana Peretin, Ivica Kotnik, Štefan Merčnik, zaigrali pa so tudi glasbeniki Zala Peretin, Janez in Andrej Konečnik in Andrej Javornik. Ob koncu so prireditev pozdravili Franjo Murko, predsednik Zveze kulturnih društev Slovenj Gradec, Albert Konečnik, predsednik vaške skupnosti Legen, Edi Turičnik, mestni svetnik Slovenj Gradca in Franc Rataj, župnik iz Šmartnega pri Slovenj Gradcu, Peter Rudl pa je na koncu zaigral tudi na lajno in obljubil Legenčanom svetlo TV prihodnost. Prireditev je vodila tradicionalno domačinka Helena Rotovnik. Srečanja so se udeležili številni Legenčani in Slovenjegradčani.
8. februar 2010 - Prešernovanje v Literarni hiši Maribor - Ob 18.30 se je na Vojašniški ulici 12 začelo drugo prešernovanje, na katerega so vabili Kulturno umetniško društvo Studio gledališče (vodja je dramski igralec Peter Boštjančič), Mariborska literarna družba, Zveza kulturnih društev Maribor in Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, pridružilo pa se nam je z odprtjem razstave grafik Lojzeta Logarja tudi Kulturno društvo Štajerska skupnost. Prisotne je pozdravil Marjan Pungartnik. Rade Bakračevič je spregovoril o Lojzetu Logarju, čigar razstavo je potem odprl mag. Franci Pivec. Peter Boštjančič je spregovoril nekaj besed o kulturi in praznovanju in prebral nekaj pesmi Srečka Kosovela. Odprl je »prešernovanje« pod naslovom »Prešernu z ljubeznijo« (kar je podnaslov pesniške zbirke Mile Vlašić »Ko je zemlja darove delila«), v katerem so se z recitacijami in branjem Prešerna in svojih besedil zvrstili najprej člani kulturnega društva Studio gledališče: Vesna Spreitzer in Mojca Peganc, ki je s petjem spremljala recitacijo »Strun«, Tomo Podstenšek, Martin Potrč, Petra Bauman, Petra Cirkovski, Janja Zakšek, sledili pa so še Tihomila Dobravc, Magda Šulek, Jana Krajnc, Maja David, Štefka Lang, Majda Senica, Zdravko Kokanović in Josip Tavčar. Na koncu nam me mag. Franci Pivec prebral nekaj parodičnih tujejezičnih variant »Lepe Vide«. Sledil je pogovor ob kozarcu in prigrizku.
8. februar 2010 - Razstava »Odprte oblike«, grafike Lojzeta Logarja v galeriji RRRudolf - Kulturno društvo Štajerska skupnost, Zveza kulturnih društev Maribor, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti - območna izpostava Maribor in Mariborska literarna družba so botrovale odprtju razstave akademskega slikarja, specialista in profesorja na Akademiji za likovne umetnosti v Ljubljani Lojzeta Logarja. Postavil jo je Rade Bakračević, predsednik kulturnega društva Štajerska skupnost, ki je avtorja tudi predstavil, spregovoril pa je tudi o dejavnosti tega srbskega kulturnega društva. Odprl jo je predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec. Odprli smo jo ob 18.uri kot darilo ob kulturnem prazniku.
3. februar 2010 - Uspeh na natečaju »Mladike« - Na natečaju Mladike so se dobro odrezale tudi avtorice iz Mariborske literarne družbe. Med prozo je komisija priporočila objavo rokopisa Ivane Hauser Izdajalec in Perspektivni arhitekt Ane Marije Pušnik. Na prvo mesto se je za poezijo uvrstila Stanka Devjak, naša članica, na drugem mestu pa je dr. Marija Švajncer. Čestitamo!