19. januar 2010 - Nagrada za Angelo Fujs - Angela Fujs je dobila nagrado za objavljeno pesem v praznični prilogi Kmečkega glasa (»Odbije polnoč«) za december 2009.
14. januar 2010 - Pogovor in literarni večer z Marjanom Pungartnikom - Na gimnaziji Jurija Vega v Idriji je bil ob 17. uri pogovor in literarni večer z Marjanom Pungartnikom, ki ga je organiziralo Literarno društvo RIS iz Idrije. Z avtorjem se je pogovarjala in prebrala nekaj njegovih pesmi po svojem izboru Andrejka Jereb, predsednica društva. Govor je tekel o poeziji, literarnih delavnicah in e-knjigah.
Dobra uvrstitev Metke Lampret in Zdravka Kokanovića Kokija na proznih mnogobojih Beletrine - V novi, Mestni knjigarni Mladinske knjige v Ulici 10. oktobra v Mariboru je bila 14. januarja 2010 ob 18. uri prireditev proznega dvoboja založbe Beletrina. Na njem je prvo mesto zasedla Metka Lampret, drugo mesto pa Zdravko Kokanović Koki, oba člana Mariborske literarne družbe.
13. januar 2010 - Literarno branje na slavistiki v Gadcu: Breda Smolnikar - V organizaciji Instituta za slavistiko na Univerzi Karla in Franza v Gradcu, Mariborske literarne družbe in društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec (Verein „Österreichisch‐Slowenische Freundschaft“ Graz) je bilo ob 19. uri na Institutu za slavistiko KF univerze v Gradcu na Merangasse 70/I literarno branje v nemščini in slovenščini, na katerem bo sodelovala Breda Smolnikar. Večer je vodila mag. Kasilda Bedenk, besedilo erotične zgodbe »Zagledala ga je, kako pleza po zunanji strani dimnika navzgor, oprijemajoč se skrbno in počasi železnih prečk, ki so v enakomernih presledkih izginjale proti vrhu visoko pod nebo, trdno zabite v rdečo opeko - Sie erblickte ihn, wie er an der Außenseite des Schornsteins langsam hinauf kletterte und sich dabei sorgfältig an die Sprossen klammerte, die in regelmäßigen Abständen in Richtung Spitze, hoch oben in Richtung Himmel verschwanden und fest in den roten Ziegelsteinen verankert waren«, ki je ob tej priložnosti izšlo tudi v obliki publikacije, so prebrale avtorice prevoda (Diana Ekart, Sabina Šerbak in Sabina Leskovšek), z avtorico se je pogovarjal Marjan Pungartnik, prisotne pa je pozdravila tudi mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko Slovensko prijateljstvo. Seveda je njeno društvo poskrbelo tudi za tradicionalno pogostitev.
Izšla je publikacija Brede Smolnikar ob literarnem branju na slavistiki v Gradcu - Polni naslov je »Zagledala ga je, kako pleza po zunanji strani dimnika navzgor, oprijemajoč se skrbno in počasi železnih prečk, ki so v enakomernih presledkih izginjale proti vrhu visoko pod nebo, trdno zabite v rdečo opeko - Sie erblickte ihn, wie er an der Außenseite des Schornsteins langsam hinauf kletterte und sich dabei sorgfältig an die Sprossen klammerte, die in regelmäßigen Abständen in Richtung Spitze, hoch oben in Richtung Himmel verschwanden und fest in den roten Ziegelsteinen verankert waren« (erotična zgodba - Eine erotische Geschichte), kar je po naših podatkih doslej najdaljši naslov publikacije v Sloveniji.
9. januar 2010 - Literarni večer in predstavitev pesniške zbirke Erike in Mirka Kotnika »Druga polovička« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru literarni večer in predstavitev pesniške zbirke Erike in Mirka Kotnika »Druga polovička« (Erika Kotnik: »Rada bi ti povedala« in Mirko Kotnik: »Kresničke«). Ob prvi letošnji prireditvi je prisotne pozdravil Marjan Pungartnik in napovedal bogato sezono v letu 2010.