21. oktober 2010 - Literarni večer s Sretenom Ugričićem - V poročni dvorani starega rotovža na Rotovškem trgu v Mariboru je bil v soorganizaciji Mariborske literarne družbe in Srbskega kulturnega društva »Štajerska skupnost« in pod pokroviteljstvom Instituta za informacijske znanosti IZUM Maribor ob 18. uri literarni večer s Sretenom Ugričićem (Beograd, Srbija), pisateljem in direktorjem Narodne biblioteke Srbije. Za začetek je zapel vokalni duo »Zumbuli« Srbskega kulturnega društva »Štajerska skupnost« (Danijela Pečanac in Eva Mladenović), prisotne je nagovoril njen predsednik Rade Bakračević. Avtorja je predstavil mag. Franci Pivec. S Sretenom Ugričićem se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Vmes je brala odlomke iz Ugričićevega dela »Večeras u Emausu« (besedilo »Devica in enorog«, ki so ga udeleženci prireditve prejeli tudi v slovenskem prevodu Marjana Pungartnika) dramska igralka Milada Kalezič. Avtor je prebral nekaj odlomkov iz svojega zadnjega romana »Neznanemu junaku« (Neznanom junaku), na koncu pa je odgovarjal na vprašanja publike. Pozdravila ga je direktorica Višje izobraževalne šole »Doba« (Maribor, Beograd) Jasna Dominko Baloh. Med poslušalci so bili tudi Aleksandra Stanković, svetovalka za politična vprašanja, medije in kulturo ambasade Republike Srbije v Ljubljani, Dragan Pavić, predsednik Srbskega kulturnega društva »Sveti Sava« iz Gradca in direktor pokrovitelja celotne prireditve, Instituta informacijskih znanosti IZUM mag. Tomaž Seljak. Fotografije je prispeval Zdravko Majstorović.
20. oktober 2010 - »Študentski vlak« - Branje na slavistiki v Gradcu - V sodelovanju Inštituta za slavistiko Univerze Karla in Franca v Gradcu, društva »Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec« in Mariborske literarne družbe je bil v prostorih graške slavistike na Merangasse 70 literarni večer, na katerem so brali trije mlajši avtorji iz Maribora Tomaž Čelig, Jan Šmarčan in Patrik Vicmann, ki je sicer študent gostujoče katedre. Napovedana sta bila še Petra Bauman in Mitja Drab iz Ljubljane, ki pa se zaradi zadržanosti branja nista udeležila. Najprej je prisotne z značilnim koroškim humorjem pozdravil dr. Ludvik Karničar, o nastopajočih je spregovoril Marjan Pungartnik, zatem pa je o prizadevanjih društva »Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec« za kulturno izmenjavo s Slovenijo govorila njegova predsednica mag. Ivanka Gruber. Sledilo je branje in po branju druženje ob prigrizku.
19. oktober 2010 - V galeriji RRRudolf smo odprli razstavo Milke Knežević - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf na Vojašniški 12 odprli razstavo »Operacija "Skok s konjičkom" Milke Knežević (Donja Višnjica, Hrvaška). Razstavo je postavila Neva Kovačevič, o avtorici je spregovoril Marjan Pungartnik, Milka Knežević je povedala nekaj podatkov o svoji slikarski karieri in o svojem delu v društvih in povezavah s Slovenijo, razstavo pa je odprl Rade Bakračević, predsednik Srbskega kulturnega društva »Štajerska skupnost«.
15. oktober 2010 - Literarni večer s Curtom Schneckerjem in Martinom Czerwinka iz Gradca - Ob 18.uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer s s Curtom Schneckerjem, pesnikom in predsednikom Kulturnega umetniškega društva Werkbund Gradec, in Martinom Czerwinka, prozaistom iz Gradca. Branje je bilo sicer v nemščini, a udeleženci so se še dolgo zadržali v prisrčnem pogovoro z literarnima gostoma. Večera se je udeležila tudi mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec.
8. oktober 2010 - Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLenta - Teden vseživljenjskega učenja 2010 - V Lutkovnem gledališču Maribor na Rotovškem trgu 2 v Mariboru je bila ob 17. uri predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLenta z naslovom »Vse svoje nosimo v sebi«. Prireditev je pripravila in vodila Maja David ob pomoči obeh dnevnih centrov, nastopili pa so: Danijela Premzl, Marija Ljevaja, Branko Blagojevič, Tadej Gajšek, Gabrijela Fideršek (v odsotnosti), Ivana Ogrizek, Lidija Kokot, Marija Šeligo in Slavko Luršak. Branje sta dopolnila z glasbo učenca Konservatorija za glasbo in balet Maribor Katja Weingerl in Jan Kramer pod vodstvom profesorice Violete Ozvatič.
Prireditev so pripravili: Dnevni center Ozara in Šentlent, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor in Mariborska literarna družba - Literarna hiša Maribor.
7. oktober 2010 - izšla je e-knjiga, zbirka Marjana Pungartnika »Planet med planeti« - V zbirki so zbrani songi za celovško predstavo »Malega princa« leta 2000.
7. oktober 2010 - Samostojna razstava Ane-Marije Pušnik - Ob 18. uri so v Knjižnici Radlje ob Dravi odprli samostojno razstavo akvarelov in akrilov Ane-Marije Pušnik. V kulturnem programu sta brala svoje pesmi avtorica in Aleš Tacer, ki je prireditev tudi vodil. Med poslušalci je bil tudi radeljski župan Alan Bukovnik.
5. oktober 2010 - Razstava Draga Moma v Zagrebu - Ob 18. uri so v Restavraciji Galerija na Petrinjski 9 v Zagrebu odprli razstavo Draga Moma z naslovom »Let čez rožni azil«. V programu je prebrala Milka Knežević pesem v kitajščini »Snežna reka«, Neva Kovačič je prebrala pesem Marjana Pungartnika, Mirko Bistrović, predsednik Hrvaško-slovenskega društva prijateljstva občine Bednja pa je bral pesmi v bednjanskem nareču. Sledil je nastop glasbenika Željka Krušlina Kruške s pesmimi v hrvaščini in slovenščini. Razstavo je odprl hrvaški častni konzul v Sloveniji dr. Božo Dimnik. Odprtja so se udeležili tudi predstavnik mesta Zagreb mr. sic. Dragutin Palašek, Andrija Karafilipovič, generalni tajnik Koordinacije hrvaških društev prijateljstva Zagreb, predsednih Hrvaškega kulturnega društva iz Novega mesta. V okviru prireditve je bila predstavljena kuharska knjiga »Zlata žlica« in izkupiček od nje je namenjen za dobrodelnost.
Razstave so omogočili Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti - Območna izpostava Maribor - Zveza kulturnih društev Maribor - Kulturno društvo Mariborska literarna družba - Hrvatsko-kinesko društvo prijateljstva Varaždin- Hrvatsko-slovensko društvo prijateljstva Bednja - Mestna tržnica Varaždin in Zagreb, Restaurant Galerija Ivan Stanko Zagreb.