29. marec 2010 - Delavnica - Najprej smo nekaj spregovorili o razstavi Danila Vranca, ki jo je uvedla s pogovorom z njim Zmaga Palir. Obravnavali smo akcijske scene in potem še besedilo »Aquarius« Zvoneta Batista. Za mitološko osnovo jemlje besedilo Prešernovega »Povodnega moža«, kar je dober, kreativen postopek. Tehnika sama pa je nekoliko vprašljiva: Zgodba o Ursuli, ki jo s plesa odnese nevihta, je pripoved protagonista, flešbek. Obstaja več možnosti: da se pripoved preseli v prvo osebo; da se zgodba postavi v stvaren čas, ki bi dal možnost, da se bralec vživi ... Vsekakor sama mitična osnova še ne zadostuje za temo.
29. marec 2010 - Zbor članov kulturnega društva Mariborska literarna družba - Ob 16. uri je bil v Karanteni, v kletni, literarni dvorani, zbor članov kulturnega društva Mariborska literarna družba. Obravnavali so poročila za leto 2009 in sprejeli program za leto 2010.
25. marca 2010 - Razstava »Turbolence 2« ob 80-letnici Danila Vranca - V galeriji RRRudolf je bila ob 18. uri v soorganizaciji Mariborske literarne družbe, Zveze kulturnih društev Maribor in Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti otvoritev razstave »Turbolence 2« ob 80-letnici Danila Vranca, sicer člana Mariborske literarne družbe. V uvodu smo videli odlomek iz »Grdega račka« iz leta 1973 kot prve predstave profesionalnega lutkovnega gledališča v Mariboru. Z avtorjem razstave se je potem pogovarjala Zmaga Palir in obšla sta njegovo pedagoško, likovno, lutkovno in literarno-dokumentarno dejavnost. Razstavo je odprl predsednik ZKD Maribor mag. Franci Pivec. Prireditve se je udeležilo precejšnje število občinstva.
22. marec 2019 - Delavnica prvič v Karanteni - Prvič je potekala delavnica v literarni dvorani Karantene (dvorana še nima imena, najbrž pa jo bomo poimenovali po Ludviku Mrzelu, ki je nekaj časa preživel v mariborskem zaporu). Obravnavali smo poglavje o kontemplativni sceni in se potem lotili pesmi ...
12.-14. marec 2010 - 1. del Literarne šole JSKD - Na Ptuju je bil od 12. do 14. marca 2010 drugi del literarne šole, ki jo je organiziral JSKD. Iz Mariborske literarne družbe so se ga udeležili Zvone Batista, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Metka Lampret in Matilda Simonič.
3. marec 2010 - Odprli smo razstavo »Hrvaško-francoska modrina« - Ob 18. uri je smo v galeriji RRRudolf na Vojašniški ulici 12 v Mariboru v sodelovanju Mariborske literarne družbe, Zveze kulturnih društev Maribor in JSKD, Območne izpostave Maribor odprli razstavo »Hrvaško-francoska modrina« slikarske skupine Hrvaško-francoskega društva prijateljstva iz Zagreba. Prisotne je najprej pozdravil Marjan Pungartnik, pesmi je brala Milka Knežević iz Višnjice, Hrvaška, predsednica društva Hrvaško-kitajskega prijateljstva in soavtorica razstave, o Hrvaško-francoskem društvu prijateljstva in o sodelujočih avtorjih je govorila Brankica Perhat predsednica društva,prav tako soavtorica razstave in predala spominsko priznanje Marjanu Pungartniku, razstavo pa je odprl s krajšim nagovorom častni član Zveze kulturnih društev Maribor Janez Karlin. Razstavljajo: Brankica Perhat, Nina Ladika-Čangalović, Milka Knežević, Danijela Gašparović, Zvonimir Jurić in Jaroslav Kaderžabek. Otvoritve se je udeležil tudi Josip Kelemen, predsednik Hrvaškega kulturnega društva Maribor, in tajnik (tajnica) Hrvaško-francoskega društva prijateljstva dr. Dafne Perhat.