20. maj 2016 - Impuls poezija - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z gostujočim društvom Impuls iz Varaždina. Večer sta vodila Ljubica Ribič in Milan Novak, nastopila pa sta Dragica Užareva in Živko Nikolić iz Beograda.
17. maj 2016 Miroslav Klemm - »Varaždinski zverinjak« - Ob 18. uri smo v Literarni hiši Maribor pripravili predstavitev varaždinskega zgodovinarja in pisatelja Miroslava Klemma (Varaždin, Hrvaška) in njegovo najnovejšo knjigo Varaždinski zverinjak, ki je izšla pri varaždinski založbi Modernist in Mestnem muzeju Varaždin. Branje je pozdravil predsednik Hrvaškega kulturnega društva Marko Mandir, prišla pa je tudi Dunja Bezjak, pobudnica te prireditve, avtor iz Varaždina pa ni prispel.
14. maj 2015 - Izšla je pesniška zbirka Ljubice Ribić »?« - V zbirki Svetlin je pod številko 57 izšla pesniška zbirka Ljubice Ribić »?«. Spremni besedi sta prispevala Marjan Pungartnik in Milan Novak.
11. maj 2016 - Teden ljubiteljske kulture 2016: Mariborske vedute - V soorganizaciji s Kulturnim društvom Studenci smo odprli ob 18. uri v galeriji RRRudolf razstavo »Mariborske vedute«. O razstavi je govoril umetnostni kritik Mario Berdič, odprl pa jo je predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec. V kulturnem programu je nastopila literarno-recitacijska sekcija sekcija Vedrina - KD Studenci- Maribor s člani Jana Hartman Krajnc, Ivanka Rečnik, Ana Šmarčan, Jerica Basle Vivat, Vesna Dolenc in Vincenc Holc z recitalom Anton Aškerc. Razstavljali so: Skupina Zarja/Lana: Marta Drozg, Nada Jemenšek, Anka Kante, Nada Namestnik, Rozika Ogorevc, Draga Reichenberg, Vera Režonja, . Skupina Lise: Jelisava Jelka Leskovar, Olga Zorenč, Zlatka Albreht, Ana Jecl, Ana-Marija Pušnik, Bernarda Štafunko, Slavica Zalokar, Vinko Gregurec, Ivan Šalamon, Marjana Šket, Skupina Stil: Jolanda Pušnik, Olga Zehaf, Silva Potočnik, Mira Senekovič, Ivan Lužnik, Manja Miketič, Mira Uršič, Ani Belina, Viktor Markuš, Špela Petrovič, Milena Mavsar, Marjeta Kraner in Peter Plavčak. SLOLinG – Radovan Gros.
11. maj 2016 - Razstava »Čehi Mariboru z ljubeznijo« - V Galeriji pod rotovžem mestne četrti Praga 3 na Havličkovem trgu 700/9 v Pragi so mestna četrt Praga 3, Društvo Josipa Plečnika Praga in Urad vlade RS za Slovence v zamejstvu odprli razstavo društva Slovensko-češka liga Maribor »Čehi Mariboru z ljubeznijo« o žalostni usodi arhitekta Maxa Czeikeja iz Novega Jičina, ki so ga Slovenci po koncu druge svetovne vojni brez sodbe ubili, o enako žalostni usodi prvega mariborskega parka tovarnarja Josefa Langerja, ki ga je ubil mariborski nogomet, in o Mariborčanih češkega porekla, ki so veliko prispevali k razvoju Maribora (vrtnarstvo Urbanek, Emanuel Illich, Karel Scherbaum, Max Czeike, Josef Langer, družina Borovka in drugi). Napovedanega župana mestne četrti Praga 3 Alexandra Bellu ni bilo in ga je zastopala pomočnica župana mag. Lucie Vítkovská. O razstavi so govorili najprej Peter Kuhar, ki je s soprogo pisateljico Alenko Dehñalovo najbolj zaslužen za postavitev razstave, Marjan Pungartnik, prvi predsednik KD Slovensko-češka liga Maribor, Eva Dvořáková kot avtorica razstave, ph. Dr. Radek Polach kot zastopnik direktorice Muzeja Nový Jičin, mag. Lucie Vítkovská in veleposlanik Slovenije v Pragi mag. Leon Marc. Glasbo je prispeval violončelist Petr Hejný.
4. maj 2016 - razstava Jerice Vivat Basle »Slikam, sem, in trenutki bežijo« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo Jerice Vivat Basle »Slikam, sem, in trenutki bežijo«. Ob udeležbi številne publike je o avtorici govoril likovni pedagog in slikar Ervin Kralj, razstavo pa je odprl dirigent in prav tako likovnik Ervin Hartman. Odprtja se je udeležila tudi Tihomila Dobravc, ki je med drugim zapela tudi svojo »Non, Je ne regrette rien«.