29. oktober 2016 - Predstavitev projekta »Kontejner« - Ob 17. uri smo v Literarni hiši Maribor predstavili projekt »Kontejner« (poezija, likovna instalacija, oblikovanje), v katerem sodelujejo Aleš Jelenko, Helena Zemljič, Robert Titan Felix in Nina Jančič. Projekt je nastal v sodelovanju med Alešem Jelenkom in Heleno Zemljič, prevzel pa ga je urednik Robert Titan Felix iz Zavoda Volosov hram, ki ga je tudi izdal (2016), Pridružila se jim je še Nina Jančič z likovnimi instalacijami iz odpadnih materialov. Nastopajoči so brali pesmi iz zbirke, na koncu pa se je o projektu, o sodelovanju v njem in o nekaterih vidikih literarnega življenja z njimi pogovarjal Marjan Pungartnik.
26. oktober 2016 – Otvoritev razstave Zmaga Kovača »Drevesne zgodbe« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo Zmaga Kovača »Drevesne zgodbe«. V odpiranje sta nas vpeljala Danijel … na harmoniki in Aljaž Kovač na klaviaturi. Prisotne je pozdravil Marjan Pungartnik, Mario Berdič je ocenil razstavo eno od viškov letošnje sezone v galeriji, Zmago Kovač se je zahvalil za povabilo v galerijo, razstavo pa je odprl mag. Matija Varl, vodja območne izpostave JSKD v Maribor. Prireditev sta končala glasbenika.
25. oktober 2016 – Finissage razstave dieHolasek (Petra Holasek, Avstrija) »Always Free Entry« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave dieHolasek (Petra Holasek, Avstrija) »Always Free Entry«. Marjan Pungartnik je najprej pozdravil gostjo iz Gradca in poudaril, da je tokrat umetnost prestopila prag galerije in razburila konzervativno okolje, o razstavi, o action paintingPetre Holasek in o njenem pomenu v avstrijskem slikarstvu pa je govoril Mario Berdič. Zatem sta Mario Berdič in Marjan Pungartnik prebrala nekaj pesmi tokrat odsotnega Curta Schneckerja, sledili pa so mu Božidar Rozman, Majda Senica Vujanovič, Lidija Štampar in Zdravko Kokanović Koki. Vsak nastopajoči je prejel od Petre Holasek še tradicionalni čokoladni srček, galerija pa še fotografijo graškega fotografa Kurta Hauerja.
20. oktober 2016 – Okrogla miza »Nemški književniki, doma iz Maribora« v počastitev 80. obletnice rojstva Doris Debenjak - V Glazerjevi dvorani Univerzitetne knjižnice Maribor se je ob 15. uri začela okrogla miza, ki jo je pripravilo Kulturno društvo nemško govorečih žena »Mostovi« Maribor (Kulturverein deutschsprachiger Frauen »Brucken« Maribor) v sodelovanju z Avstrijsko čitalnica – Univerzitetna knjižnica Maribor, Društva slovensko-avstrijskega prijateljstva Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor – Spominjanja in kulturnega društva Mariborska literarna družba ob 80-letnici rojstva kočevarske Nemke in germanistke dr. Doris Debenjak. Prireditev je pozdravila vodja Avstrijske čitalnice Mateja Škofljanec, o Doris Debenjak so govorili Veronika Haring, predsednica Društva nemško govorečih žena Mostovi, prof. Dr. Karmen Kopecky, zasl. prof. dr. Božidar Debenjak, sin Primož Debenjak, o nemških avtorjih, ki so se rodili ali živeli v Mariboru je govoril Marjan Pungartnik in Anja Urekar Osvald o medijskih odmevih mariborske kulture h koncu 19. stoletja, Urška P. Černe o pretoku in mariborski prevajalcih iz nemščine, Tone Partljič o Herti Haas in mnogočem drugem in mag. Jože Protner (o enološki in vinogradniški literaturi v 19. stoletju na Štajerskem in širše. Dr. Polona Pivec je povedala nekaj o filmu o Ani Wambrechtsamer in povabila k ogledu na internetu. Prireditev je vodil mag. Franci Pivec.
Fotografije sta prispevala Bruno Fras in Rade Bakračević.
19. oktober 2016 - Predstavitev zbornika »Studenški izviri 2« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor v soorganizaciji kulturnega društva Studenci, Zveze kulturnih društev Maribor, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti in kulturnega društva Mariborska literarna družba predstavite zbornika »Studenški izviri 2«. Pričela jo je na citrah Monika Heričko, potem pa je prevzela vodstvo prireditve Nevenka Kavčič. O nastajanju zbornika je govorila predsednica kulturnega društva Studenci Ana-Marija Pušnik, o urejanju Marjan Pungartnik, mag. Franci Pivec pa o bogati kulturni dediščini Studencev. Zbornik so s pesmimi predstavili Danica Zlatar, Mira Uršič, Vesna Dolenc, ki je brala pesmi Nataše Švikart Žumer, Stane Pleteršek, Vinko Hojs, Milena Nemec, Vesna Dolenc je brala pesem Silve Potočnik, Tilka Kren, Rade Erceg in na koncu je Vesna Dolenc brala pesem Marije Bizjak Golob. Sledila je Monika Heričko, zaigrala in zapela je skupaj s svojo nečakinjo. Slavko Jalušič, nekdanji dolgoletni predsednik kulturnega društva Studenci, se je zahvalil Ani-Mariji Pušnik za požrtvovalno delo pri zborniku.
5. oktober 2016 - Odprtje razstave dieHolasek: Always Free Entry - V galeriji RRRudolf na Vojašniški ulici 12 smo ob 18. uri v soorganizaciji Literarne hiše Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor, Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, društva Avstrijsko-Slovensko prijateljstvo Gradec, društva Slovensko-avstrijsko prijateljstvo Maribor in Steiermärkischer Kulturverein Werkbund iz Gradca odprli razstavo dieHolasek (Petra Holasek, Gradec, Avstrija): Always Free Entry. Umetnico je predstavil predsednik Steiermärkischer Kulturverein Werkbund direkcijski svetnik Curt Schnecker, Marjan Pungartnik pa je izzval prisotnega Maria Berdiča h kratkemu komentarju k razstavi, odprl pa jo je častni konzul Republike Avstrije v Sloveniji mag. Jože Protner. Razstavo je vpeljevala rdeča lenta in napis na propadajoči ledarni, umetnica pa je steno nasproti vhoda v galerijo polepšala s parom angelskih kril, ki čuvajo življenje.