29. junij 2016 - Otvoritev razstave Laure Ličer »Moja bitja, moj svet« - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo ilustratorke in slikarke Laure Ličer »Moja bitja, moj svet«. Z branjem pesmi sta otvoritev pospremila Sara Špelec in Miha Praprotnik.
27. junij 2016 - Zaključno srečanje literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - Ob 14. uri se je sešla v Karanteni na Pobreški 20 v Mariboru literarna delavnica pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba. V času od 31. avgusta 2016 se je sestala 34 krat, v letu 2016 pa 20 krat. Obiskovali so jo: Kristina Berlič, Bruno Fras, Angela Fujs, Marija Gašparič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Srečko Klemenc, dr. Tilka Kren Obran, Dušan Kuzma, Metka Lampret, Štefka Lang, Silva Lipovec, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Cvetka Pestiček, Ana-Marija Pušnik, Majda Senica - Vujanovič, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Ana Šmarčan, Franci Turnšek, Darja Vaupotič McCord, Katja Zadravc, Silva Zemljič in Erika Zorko. Delavnico je vodil Marjan Pungartnik, razrednik pa je bila Majda Strnad.
8. junij 2016 - Odprtje razstave »Brezmejno - Siniriz II« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo »Brezmejno - Siniriz II«, rezultat projekta, ki ga je zasnoval istambulski slikar Ahmet Özel iz Istanbula v smislu povezovanja različnih evropskih narodov po raznih mestih v enotnem razstavnem prostoru, vključujoč Anglijo, Bolgarijo, Rusijo, Slovenijo in Turčijo, v skladu z mislijo, da je »največja moč, ki oblikuje današnji čas, brez dvoma komunikacija«. Projekt v slovenski fazi vključuje avtorje iz Avstrije in Hrvaške in je zaradi najnovejše migracijske krize še pomembnejši. Projekt je predstavil in govoril o razstavljenih slikah umetnostni kritik in kustos Mario Berdič, ki je tudi zaslužen za to, da je razstava prišla v galerijo RRRudolf. Nosilka projekta v Sloveniji: Galerija Družina Ljubljana. Razstavo je odprl predstavnik Mestne občine Maribor mag. Zdravko Luketič.
Sodelojoči umetniki: Igor Banfi, Apolonija Simon, Matej Pečnikar, Anka Krašna, Lucija Stramec, Irena Orel, Tina Konec (Slovenija), Ahmet Özei, Müfit lşIer (Turčija), Aleksandr Belugin (Rusija), Svetlozar Nedev (Bolgarija), Svetlana Elantseva Southorn, Helen Svetlana Williams (Velika Britanija), Cristine Kertz, Theresia Faulan - Nerath, Florinda Ke Sophie (Avstrija), Smiljana Šafarić, Gordana Kovaćić Macolić, Slaven Macolić (Hrvaška).
2. junij 2016 - Klara Kolšek: »Življenje s hazarderjem« - Ob 18. uri smo v Literarni hiši Maribor gostili avtorico Klaro Kolšek s predstavitvijo knjige »Življenje s hazarderjem«.Avtorico je predstavila Metka Lampret in se ob branju odlomkov iz knjige z njo pogovarjala. O psihologiji odvisnosti od hazarda je spregovorila dr. Tilka Obran Kren, Marjan Pungartnik pa je prebral besedilo novinarke Nade Ravter, ki ga je o istem primeru, samo s strani zasvojenca, objavila v reviji 7 D.