29. januar 2016 - Impuls/z 15 - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri prireditev Impuls/z 15, na kateri je gostovala skupina literatov v okviru programa Impuls, ki jo organizirata Ljubica Ribić in Milan Novak v Varaždinu in izbranih mestih. Najprej so se prisotni z minuto molka poklonili pesniku Alešu Debeljaku ob njegovi smrti, Marjan Pungartnik pa je prireditev posvetil njemu. Sledila je predstavitev pesnikov in branje poezije: Snježane Sić (Novi Marof, Hrvaška), Damirja Marasa (Reka in Fužine, Hrvaška) in Zlatka Kraljića (Velenje). Po drugem kolu so povabili k branju tudi prisotne in nastopili so; Seiko Araki Gerl, prva Japonka v Literarni hiši, Željko Perović, Siniša Pešić, Rasta Fašmon, Lidija Štampar, Bojan Schwentner, Milan Novak, Ljubica Ribić in Zdravko Kokanović Koki.
27. januar 2016 - Predstavitev kulturnega društva Mariborska literarna družba v Društvo TOTI DCA Maribor - Ob 18. uri je bila na sedežu društva Toti dnevni center aktivnosti za starejše na Partizanski cesti 12 predstavitev kulturnega društva Mariborska literarna družba. Prisotne je pozdravil vodja Dnevnega centra in predsednik društva Marjan Holz. Marjana Pungartnika pa je predstavila Jerica Vivat, on pa je predstavil društvo izobraževanje oziroma literarne delavnice, revijo Locutio, založniško dejavnost, Literarno hišo Maribor in galerijo RRRudolf in mednarodno dejavnost), Ob tem so brali člani Mariborske literarne družbe in literarne delavnice za starejše pri njem Metka Lampret, Majda Senica Vujanovič, Majda Strnad, Rozika Močnik, Katja Zadravc in Ivana Hauser.
19. januar 2016 - Predstavitev knjige »Lesket Slepote« Valterja Čučkoviča - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Valterja ČučkovičaLesket slepote, ki je izšla pred kratkim kot 65. prvenec v zbirki Mariborska literarna družba. Njegove pesmi je brala Petra Bauman, na flavto je igrala Vesna Zemljič, z avtorjem pa se je pogovarjal urednik knjige Marjan Pungartnik. Prireditve se je udeležil tudi Tomaž Vrabl, predsednik Zveze društev slepih Slovenije.
17. januar 2016 - Predstavitev knjige Jožeta Grudna Upepeljene planinske iskrice v Kulturnem domu Pekre - Ob 18. uri je bila v Kulturnem domu Pekre na petinsedemdeseti rojstni dan Jožeta Grudna predstavitev njegove pesniške zbirke Upepeljene planinske iskrice - upepeljen šopek, ki jo je izdal v samozaložbi. Bilo je petja, ki so ga prispevala dekleta iz vokalne skupine Melodija, in glasbe domačih godcev, o zbirki je spregovoril Marjan Pungartnik, predvsem pa sta ob avtorju brali njegovo poezijo Nataša Sirk in Anica Jurkovič. Ob koncu je Jože Gruden poskrbel tudi za lepo pogostitev.
15. januar 2016 - Izšla je pesniška zbirka Marije Švajncer Pisane pesmi - V zbirki Svetlin je kot 55 zvezek izšla pesniška zbirka Marije ŠvajncerPisane pesmi. Spremno besedo in opremo je prispeval Marjan Pungartnik. Publikacijo je sofinancirala Mestna občina Maribor.
13. januar 2016 - Razstava likovne šole Natalije Šeruga »Potepanja« - Ob 18. uri smo v prepolni galeriji RRRudolf v sodelovanju Literarne hiše Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti - Območna izpostava Maribor odprli razstavo »Potepanja«. Razstavljajo člani likovne šole/delavnice akademske slikarke mag. mag. Natalije Šeruga. Prireditev je vodil vodja izpostave JSKD Matija Varl. Glasbo je prispeval kitarist in glasbeni pedagog Stojan Kralj. Nataša Sirk je v čast Branku Rudolfu, patronu galerije RRRudolf prebrala dve njegovi pesmi, mentorica mag. Natalija Šeruga pa je predstavila delo skupine. Razstavljajo: Nevenka Andrejašič, Lucija Beškovnik, Karina Bizjak, Smilja Černezel Hrastar, Zorica Falež, Lan Falež, Stanja Gedička, Vinko Habjan, Vesna Hojnik, Anka Kante, Aleksandra Kelc, Jelka Lečnik, Tinca Lešnik, Alma Lovrenčič, Nada Najdenik, Nataša Nestorović, Francka Pegan, Marija Podhostnik, Darja Potočan, Barbara Prislan, Majda Razgoršek, Dušan Selinšek, Nataša Sirk, Tadeja Šeruga, Majda Šeruga, Janja Štabuc, Bernarda Štern, Andreja Tusulin, Andreja Veselič, Janja Zimšek in Sabina Žaja. Razstavo je odprl predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec.
12. januar 2016 - Finissage razstave »Dva vsak po svoje« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave »Dva vsak po svoje« Janje Tomažič in Ivana Vinovrškega. Najprej sta predsednik Fotokluba Maribor Branimir Ritonja in likovni kritik Mario Berdič govorila o medsebojnih vplivih fotografije in slikarstva, spregovorila pa sta tudi avtorja razstave. Zatem so brali literaturo Lidija Štampar, Erika Zorko, Dragan Predojević (njegov prvi nastop v življenju nasploh), Majda Senica Vujanovič, Majda Strnad, Milan Novak, dr. Marija Švajncer, Sandra Hathaway in Zdravko Kokanović Koki.