29. april 2016 - Predstavitev filma in knjige o Isolde Klietmann - V dvorani IZUM na Prešernovi 16 je bila ob 11. uri v organizaciji Društva nemško govorečih žena Mostovi Maribor / Kulturverein deutschprachiger Frauen Brücken Marburg predstavitev filma in knjige o Isoldi Klietman. Publikacijo z naslovom Maribor se spominja Isolde Klietmann je uredila Tinka Legvart in je zanjo napisala tudi uvodno besedilo, o znameniti plesalki pa so pisale Barbara Windtner, Ulrike Hager, Daliborka Podboj in Minka Veselič Kološa. Avtorica filma o Isolde Klietmann je Barbara Windtner po ideji Ulrike Hager. Publiki je projekt širše predstavila predsednica društva Veronika Haring, prisotne je pozdravil direktor Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti mag. Igor Teršar, ki je dogodek postavil v kontekst Svetovnega dneva plesa, s katerim je dogodek sovpadal, o knjigi je govorila Tinka Legvart in o filmu Barbara Windtner. Ob tej priložnosti sta Barbara Windtner in Ulrike Hager prejeli priznanje Zveze kulturnih društev Maribor, ki jim ju ga je podelil njen predsednik mag. Franci Pivec.
26. april 2016 - Radijski program Ars objavil oceno pesniške zbirke Marije Švajncer Pisane pesmi - Na 3. programu Radia Slovenija (program Ars) so ob 17.06 v oddaji »S knjižnega trga« objavili oceno pesniške zbirke Marije ŠvajncerPisane pesmi. Avtorica ocene je Marica Škorjanec Kosterca. Objavili so tudi prispevek - izjavo Marije Švajncer o pesniški zbirki. (http://ars.rtvslo.si/2016/04/s-knjiznega-trga-82/).
26. april 2016 - Slovenski dnevi knjige 2016 - Fini- ssage razstave Željka Šepića »(re)interpretacija nedosegljivega izvirnika« in tridesetletnica Černobila - V galeriji RRRudolf je bil ob 17. uri finissage razstave Željka Šepića »(re)interpretacija nedosegljivega izvirnika« in hkrati spominski literarni večer ob tridesetletnici černobilske katastrofe. Glasbeno je prireditev uokviril Tomaž Trobec na kitari. Mario Berdič, umetnostni kritik in kustos, je z vprašanji izzval razstavljajočega avtorja, da je poleg motivov in tehnike fotografije predstavil svoje povezave s Slovenijo in teozofskim gibanjem. Nato sta nastopili z branjem pesmi Breda Slavinec in Sabina Hvastija.
23. april 2016 - Slovenski dnevi knjige: Lenka Daňhelová & Peter Kuhar »Dobro vpeljan tandem« - Ob 17. uri smo v Literarni hiši Maribor gostili češka gosta iz Berouna: pesnico, prevajalko in organizatorko literarnih prireditev Lenko Daňhelovo in njenega moža Petra Kuharja, prevajalca in neutrudnega propagatorja sodelovanja Češke in Slovenije, na literarnem večeru pod naslovom »Dobro vpeljan tandem«. Predstavila sta svoje organizatorsko in prevajalsko delo, potem pa je Lenka Daňhelová v partnerstvu s Petrom Kuharjem prebrala nekaj svojih pesmi v slovenskem prevodu in v izvirniku. Publika se je aktivno vključila v potek literarnega večera in bilo je prav živahno.
21. april 2016 - Slovenski dnevi knjige 2016 - Andrej Lutman: »Molk, molji, mrak in oljnati čas« - Ob 17. uri je bil v Literarni hiši Maribor v okviru Slovenskih dnevov knjige literarni večer z Andrejem Lutmanom »Molk, molji, mrak in oljnati čas«. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom in v branju besedil iz svojih knjig je predstavil svoje začetke v Idriji, svojo literarno karero, kritiško delo in slikanje.
20. april 2016 - Slovenski dnevi knjige 2016 - Regionalno srečanje mlajših avtorjev Urška 2016 - Ob 15.30 se je začelo v literarni sobi Karantene na Pobreški 20 v Mariboru regionalno srečanje mlajših avtorjev Urška 2016. Udeležile so se ga Špela Ačko, Melani Erjavec, Ajda Gostinčar, Lucija Klauž, Amadeja Kokot, Kristina Olovec, Carina Petrič, Megi Tinev, in Helena Zemljič. Z mladimi avtoricami se je o prispelih besedilih pogovarjala pisateljica Janja Vidmar, nekaj malega je prispeval Marjan Pungartnik, prisotna pa sta bili še Barbara Rigler kot vodja projekta Urška in Breda Slavinec. Ob koncu so se udeleženke predstavile pod naslovom »Urška se na peti obrne« pred prisotnimi pretežno starši in sorodniki, ki so jih prišli hvalevredno podpret.
19. april 2016 - Slovenski dnevi knjige 2016 - Predstavitev avtorjev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLent »Da ti cegu pade na glavo!« - Ob 15.30 je bila v Literarni hiši Maribor tradicionalna, že 25. predstavitev avtorjev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLent s tokratnim naslovom »Da ti cegu pade na glavo!« Iz dnevnega centra ŠentLent so nastopili Stanislav Mohorko s petjem, Danijela Premzl in Mojca Klasinc, iz dnevnega centra Ozara pa Ivana Ogrizek Iča, Marija Šeligo, Slavko Luršak, Maja Rozman, Lidija Kokol, Mojca Verg in Adi Bobič. Literarni nastop je pripravila Maja David, s petjem pa ga je pospremila Smilja Kiš. Ob koncu je Marjan Pungartnik predstavil še slikarja Dušana Erjavca s projekcijo nekaj njegovih slik. Prireditve so se udeležile tudi prizadevne delavke Ozarinega in ŠentLentovega dnevnega centra.
16. april 2016 - Slovenski dnevi knjige 2016 - Skupinski nastop članov literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi »Dobre ribe iz akvarija« - Ob 11. je bil v Literarni hiši Maribor skupinski nastop članov literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi pod naslovom »Dobre ribe iz akvarija«, ki jo od leta 1992 vodi mentor Marjan Pungartnik. Nastopili so: Tatjana Srebrnič, Majda Senica Vujanovič, Ivana Hauser, Majda Strnad, Rozika Močnik, Katja Zadravc, Cvetka Pestiček, Zdravko Kokanović Koki, Ana Šmarčan, Silva Lipovec, Matilda Simonič, Bruno Fras, Kristina Berlič, Dušan Kuzma in Silva Zemljič.
15. april 2016 - Izšla je panorama novega slovenskega pesništva Ovdje i sada -
Pri založbah Đuretić in Moderna d.o.o., Zagreb, je izšla panorama novega slovenskega pesništva Ovdje i sada, za katero je izbral pesmi, jih prevedel v hrvaščino in napisal predgovor Božidar Brezinščak Bagola. V njej je zastopanih sedeminštirideset avtorjev: (po starosti) Ciril Zlobec, Tone Pavček, Veno Taufer, Svetlana Makarovič, Niko Grafenauer, Tomaž Šalamun, Tone Kuntner, Peter Kovačič Peršin, Milan Dekleva, Drago Medved, Andrej Medved, Ivo Svetina, Marjan Pungartnik, Ivo Frbežar, Peter Kolšek, Boris A. Novak, Tone Škrjanec, Ifigenija Zagoričnik Simonovič, Erna Ferjančič, Brane Mozetič, Cvetka Bevc, Aleš Debeljak, Maja Vidmar, Uroš Zupan, Barbara Korun, Gorazd Kocijančič, Brane Senegačnik, Nataša Velikonja, Taja Kramberger, Primož Čučnik, Lucija Stupica, Miklavž Komelj, Barbara Pogačnik, Aleš Šteger, Gregor Podlogar, Jana Puterle Srdić, Stanka Hrastelj, Tomislav Vrečar, Anja Golob, Alja Adam, Robert Simonišek, Jure Jakob, Kristina Hočevar, Ana Pepelnik, Andrej Hočevar, Lučka Zorko in Katja Perat.
15. april 2016 - Slovenski dnevi knjige 2016 – Literarni večer z aforistom Dušanom Kuzma »Kjer je prestiž, je tudi beda« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z aforistom Dušanom Kuzma »Kjer je prestiž, je tudi beda«, ki je bil tudi prvi samostojni literarni večer avtorja. Ob pogovoru z Marjanom Pungartnikom je Dušan Kuzma, nekdaj avtor pri Totem listu, prebral svoje aforizme, ki so jih glede na aktualnost spremljali številni komentarji publike.
14. april 2016 - Slovenski dnevi knjige 2016 – Literarni večer s Petrom Semoličem »Obale in ženske« - Ob 17. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer »Obale in ženske« s Petrom Semoličem, pesnikom in urednikom revije Poiesis. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je spregovoril o svojem mladostnem pesnjenju, glavnih temah svoje poezije in nastanku in delu internetne revije Poiesis. Ob tem je prebral tudi nekaj svoje poezije.
12. april 2016 - Slovenski dnevi knjige 2016: Vida Hustič – Povrnjen nasmeh - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem je Vida Hustič iz Rogaške Slatine predstavila svoj avtobiografski prvenec Povrnjen nasmeh, iz katerega je prebrala dva odlomka. O Rogaški Slatini kot (na žalost ne več) kulturnem središču se je pogovarjala z Marjanom Pungartnikom. Glasbene motive je na klaviaturi zaigral Igor Orešič.
8. april 2016 - Simona Babič: Vzhod sonca. Ponovno Simonca - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige, ki jo je v samozaložbi izdala Simona Babič, Vzhod sonca. Ponovno Simonca. O pisanju in new-age temah se je z avtorico pogovarjal Marjan Pungartnik.
6. april 2016 - Odprtje fotografsko razstave Željka Šepića (Reka, Hrvaška) »(re)Interpretacija nedosegljivega izvirnika« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli fotografsko razstavo Željka Šepića (Reka, Hrvaška) »(re)Interpretacija nedosegljivega izvirnika«. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je prikazal temo razstave - pomladno prebujanje in dvojnost vsega živega. Otvoritve se je udeležil tudi Marko Mandir, predsednik Hrvaškega kulturnega društva Maribor.
5. april 2016 - Finissage razstave Marka Leljaka »Čudovita Nemčija« - V galeriji RRRudolf je bil ob 17. uri finissage razstave Marka Leljaka »Čudovita Nemčija«. Najprej sta nekaj pesmi prebrali Lidija Štampar in Majda Senica Vujanovič, potem pa sta skupaj s prisotnimi spregovorila o razstavi in Nemčiji Marko Leljak in Marjan Pungartnik. Glasbene motive iz klasike je prispeval Igor Orešič.