27. september 2016 – Zaključek razpisa »Metulj« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor zaključna prireditev ob razpisu »Metulj«, ki sta ga objavila Rasta Vrečko kot avtorica ideje in fotografij metuljev, in Mariborska literarna družba. Natečaja so se udeležili: Zdenka Andolšek (Slovenija), Janja Ambrožič ( Slovenija), Manca Bajuk (Slovenija), Simona Babič (Slovenija), Tina Bajc (Slovenija), Metka Barič Rebolj (Slovenija), Petra Bauman (Slovenija), Andreja Blažič Klemenc (Slovenija), Milojka B. Komprej (Slovenija), Tadej Braček (Slovenija), Jože Brenčič (Slovenija), Nevenka Bresar (Slovenija), Valter Čučkovič (Slovenija), Emily (Hrvaška), Mirjam Fašmon (Slovenija), Franjo Frančič (Slovenija), Ivan Gaćina (Hrvaška), Melita Garvas (Slovenija), Dragan Ignjić (Slovenija), Liljana Jarh (Slovenija), Aleš Jelenko (Slovenija), Jože Kos Sine (Slovenija), Evica Kraljić (Hrvaška), Nina Kremžar (Slovenija), Feri Lainšček (Slovenija), Metka Lipnik (Slovenija), Polonca Majcenovič (Slovenija), Damir Maras (Hrvaška), Barbara Matoh (Slovenija), Franc Merkač (Avstrija), Zdravka Meštrović (Hrvaška), Neda Milenkovski (Makedonija), Damijana Pipan (Slovenija), Julijana Plenča (Hrvaška), Martina Podričnik (Slovenija), Daša Popovič (Slovenija), Ana Porenta (Slovenija), Marjan Pungartnik (Slovenija), Biserka Raj (Hrvaška), Meta Rebec (Slovenija), Sara Remžgar (Slovenija), Bojan Schwentner (Slovenija), Виолета Сековска / Violeta Sekovska (Makedonija), Nuša Stavanja (Slovenija), Majda Strnad (Slovenija), Branka Šprah (Slovenija), Vanja Tajnšek (Slovenija), Kaja Teržan (Slovenija), Jadranka Vargan (Hrvaška), Ana Ivan Virovkić (Hrvaška), Danica Vogrinec (Slovenija), Klavdija KIA Zbičajnik (Slovenija), Tea Žigman (Slovenija), Ruşen Eşref Yılmaz (Turčija). Ob tej priložnosti je izšel tudi e-katalog Kadar vzletijo metulji.
Sponzor prireditve je bila s pivom Pivovarna Laško Union.
13. september 2016 - Finissage razstave »Saša Bezjak in njena delovna dekleta iz delavnice« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf zaprli razstavo »Saša Bezjak in njena delovna dekleta iz delavnice«. Razstavljale so Manja Sgerm, Polona Zgaga, Metka Semenič, Andreja Molinari in Nevenka Jesenik. Najprej sta se pogovarjala o razstavi in pedagoškem delu v delavnici Saša Bezjak in Marjan Pungartnik, v običajnem branju pa so nastopili Božidar Rozman, Manja Sgerm in Bruno Fras. Na prisotnega Zdravka Kokanovića Kokija smo pozabili.
9. september 2016 - Regionalno srečanje starejših avtorjev za severovzhodno Slovenijo »V zavetju besede« - 9. septembra se je ob 10. uri pričelo regionalno srečanje starejših avtorjev za severovzhodno Slovenijo »V zavetju besede«, ki je v Mariboru potekalo letos že dvajsetič. Svoja dela je poslalo 51 avtorjev: Kristina Berlič, Cecilija Bernjak, Štefka Bohar, Snežana Brumec, Marjana Cmager, Vlasta Črčinovič Krofič, Valter Čučkovič, Zdenka Detiček Opič, Maja Dolinar, Mojmir Miro Ferenc, Angela Fujs, Jana Hartman Krajnc, Danijela Hlis, Mirko Jaušovec, Srečko Klemenc, Ivanka Klopčič Casar, Vladimir Henri Knez, Ksenija Kolar, Tilka Kren Obran, Dušan Kuzma, Metka Lampret, Štefka Lang, Sonja Lenarčič, Silva Lipovec, Rozika Močnik, Danilo Muršec, Milan Novak, Olga Paušič, Cvetka Pestiček, Pavlina Pogorevc, Ime Priimek, Ana-Marija Pušnik, Dani Rajh, Dominique Reščič, Majda Senica Vujanovič, Tatjana Srebrnič, Justina Strašek, Majda Strnad, Marija Šedivy, Dimitrij Škrk, Amalija Jelka Škrobar, Ana-Marija Šmarčan, Marjan Tinev, Štefan Titan, Amalija Tropenauer, Franci Turnšek, Stojan Vajda, Cvetka Vidmar, Melita Vidovič, Katja Zadravc, Karmen Zupančič in Mihaela Žele. Mentorsko delo sta opravila Liljana Klemenčič, knjižničarka in pravljičarka, in pesnik in literarni kritik Milan Vincetič. Ob koncu izbrani udeleženci uprizorili krajše branje svojih besedil. Srečanja se je udeležila tudi Barbara Rigler, urednica Mentorja in samostojna svetovala za literaturo pri Javnem skladu Republike Slovenije za kulturne dejavnosti.