25. februar 2015 - Borut Petrovič Vernikov: Mali Abdul Karim Faris joče - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večere z Borutom Petrovićem Vernikovim »Mali Abdul Karim Faris joče«. Predstavil se je s svojo najnovejšo poezijo, v pogovoru z Marjanom Pungartnikom pa sta se dotaknila tudi aktualne teme solidarnosti z begunci.
19. februar 2016 – Kulturni večer z razstavo del z mednarodne kolonije Krčedin (Srbija) in predstavitvijo trojezične pesniške zbirke Miodraga Jakšića. - V kavarnici in vinoteki Vinag 1947 je bil v organizaciji slikarja Rajka Ferka in založbe Maus ob 19.30 kulturni večer ob degustaciji vin z razstavo 44 umetniških del avtorjev z mednarodne kolonije Krčedin (Srbija) iz Srbije, Albanije, Romunije, Hrvaške, Italije, Poljske, Rusije, Bolgarije, Madžarske, Avstrije in Slovenije. Slike so sicer nastale na mednarodni koloniji Krčedin v Srbiji. Predstavili so trojezično (srbsko-slovensko-angleško) pesniško zbirko Miodraga Jakšića (Srbija), za katero je naslovnico prispeval mariborski slikar Rajko Ferk. Umetnika je predstavila in večer vodila Nataša Švikart Žumer, prevode v slovenščino pa je bral Robert Titan Felix. Sledil je koncert skupine Žuta osa Balkan Etno.
19. februar 2016 - 80 let prof. dr. Zinke Zorko - V svečani dvorani Rotovž na Rotovškem trgu 1 je bila ob 17. uri svečanost, na kateri smo se poklonili prof. dr. Zinki Zorko, akademikinji, ob njeni 80. letnici. Najprej je o spominih na svoja dijaška leta z ravenske gimnazije, kjer je učila ruščino, pripovedoval Marjan Pungartnik, nato je njeno strokovno in akademsko kariero predstavil dr. Marko Jesenšek, prorektor Univerze v Mariboru, potem pa ji je moški pevski zbor Slava Klavora zapel nekaj pesmi kot celota, oktet in Andrej Tiršek kot kantavtor. Slavljenka se je zahvalila za prireditev, potem pa sta ji mag. Franci Pivec in mag. Majda Potrata podelila zlato plaketo Zveze kulturnih društev Slovenije s priznanjem za to, da se je pri svojih dialektoloških raziskavah vedno naslanjala tudi na kulturna društva.
14. februar 2016 - Dijana Uherek Stevanović (Subotica) in Zdravko Odorčić (Zagreb) »Težko je biti sončnica« - Ob 17. uri je bil v Literarni hiši literarni večer »Težko je biti sončnica«, na katerem sta s poezijo nastopila Dijana Uherek Stevanović (Subotica, Vojvodina) in Zdravko Odorčić (Zagreb, Hrvaška). S seboj sta pripeljala tudi gostji s festivala Valentinovo v Zagrebu, ki ga organizira Odorčićevo društvo KULTura sNOVA Majo Petrovski (Skopje, Makedonija) in Jeleno Miladinski Medarević (Novi Sad, Vojvodina). Pesmi je bral tudi gost Ivan Korponai.
12. februar 2016 - Srečanje s prijatelji - Literarni večer Z Marjanom Pungartnikom in gosti - V gostilni Pri Klevžu, turistična kmetija, na Legnu je bilo ob 18. uri »Srečanje s prijatelji« - literarni večer Z Marjanom Pungartnikom in gosti. Prireditev je podzravil predsednik Turističnega društva Legen Jože Pritržnik, prireditev pa je tradicionalno vodila Helena Rotovnik. S petjem so prireditev dopolnili fantje iz bivšega Okteta Lesna, ki sedaj delujejo kot kvintet »Potujoči gorniki«. Najprej je bral Marjan Pungartnik, za njim pa še Ivan Rus (brala Helena Rotovnik), Jerica Smolčnik, Ivanka Kotnik, Heda Praprotnik, Ana Gracej, Danijela Konc, Jani Rifel (brala Ivica Hace) in Ivica Hace.
11. februar 2016 - Predstavitev antologije Jolka Milič: Poezija – bla, bla, bla od a do ...? [Za 2000 evrov sodobne slovenske poezije] - Poesia – bla, bla, bla dalla A ...? [Per 2000 euro di poesia slovena contemporanea] in Jolkizmov - V Trubarjevi hiši literature v Ljubljani je bila ob 18. uri predstavitev dvojezične slovensko-italijanske antologije Poezija – bla, bla, bla od a do ... [Za 2000 evrov sodobne slovenske poezije] - Poesia – bla, bla, bla dalla A ...? [Per 2000 euro di poesia slovena contemporanea], ki je izšla pri založbi Anthony na Opčinah (Italija) in je nastala skozi prevajalsko delo njene sestavljalke Jolke Milič in zbirke sentenc/aforizmov Jolkizmi. Večer je vodila Tatjana Pregl Kobe, nastopili pa so tudi nekateri vključeni avtorji: Alja Adam, Dušan Jovanović, Barbara Pogačnik, Brane Mozetič, Zoran Pevec, Vanja Strle in Tatjana Pregl Kobe.
8. februar 2016 - 5. Prešernovanje v Literarni hiši Maribor - Ob 11. uri je bilo v Literarni hiši Maribor 5. Prešernovanje. Na njem so udeleženci recitirali Prešernove in svoje pesmi. Začel in zaključil je prireditev Andrej Tomšič s svojima šansonama, brali pa so Bruno Fras, Ema Nikolič, gostujoča člana družinskega gledališča Kolenc iz Vač (Jana Kolenc in Jan Sebastian Srečkar), ki sta zrecitirala celoten Sonetni venec, Ana Nikolič, Štefka Lang, Silva Lipovec, Lidija Štampar, dr. Tilka Kren Obran, Majda Strnad, Rozika Močnik, Seiko Anaki Gerl, Katja Zadravc, Jana Hartman Krajnc, Mojca Zupančič, Majda Senica Vujanovič, Simona Babič in Željko Perović. Žirija v sestavi Rudi Čakš, Srečko Klemenc in Bogdan Škofljanec je za najuspelejšo nastopajočo izbrala Mojco Zupančič, ki je dobila za nagrado samostojen literarni večer v Literarni hiši Maribor. Prireditev je bila zelo dobro obiskana, končala pa se je ob 13.15.
5. februar 2016 - »Andere Seiten & Seiten – Drugačne strani & strune« z Bredo Smolnikar in duom Pont - V Werkraum Studo na Glacisstrasse 61a v Gradcu je bila ob 19. uri nova postaja serije - »Andere Seiten & Seiten – Drugačne strani & strune« z Bredo Smolnikar in duom Pont (Alja Petrič, vokal, Damjan Stanišić, kitara) v soorganizaciji Werkraum studia, Pavlove hiše in Literarne hiše Maribor (Rezka Kanzian, Susanne Weitlaner, Marjan Pungartnik). Predstavila se je Breda Smolnikar s prevodom knjige Ko se tam gori olistajo breze/Wenn die Birken Blätter treiben, ki jo je za celovško založbo Wieser prevedel Erwin Köstler. Sebastian Walcher (prevajalec in moderator) je predstavil avtorico, prevajalca in sodelujočega Marjana Pungartnika, ki je predstavil avtoričin opus, potem pa sta avtorja in prevajalec brala iz knjige. Sledil je pogovor med Erwinom Köstlerjem in Bredo Smolnikar, večinoma o škandaloznem sodnem procesu, ki je spremljal izid knjige, a tudi o drugih vprašanjih pisanja in literarnega dela. Alja Petrič in Damjan Stanišić sta uokvirila prireditev z izjemno izvedbo romskih/ciganskih pesmi in doživela v občinstvu navdušen sprejem, tako kakor Breda Smolnikar.
4. februar 2016 - Razstava Ivana Vinovrškega »Portreti nagrajencev z Borštnikovim prstanom« v Slovenskem domu v Zagrebu ob slovenskem kulturnem prazniku. - V Slovenskem domu na Masarykovi 17 v Zagrebu smo ob slovenskem kulturnem prazniku ob 19. uri odprli razstavo Ivana Vinovrškega »Portreti nagrajencev z Borštnikovim prstanom«, ki smo jo pripravili v sodelovanju Kulturnega društva Slovenski dom Zagreb in Mariborske literarne društve in s podporo Hrvaškega kulturnega društva Maribor. Prireditev je odprl predsednik Kulturnega drušva Slovenski dom Zagreb Darko Šonc in povabil k nagovoru odpravnika poslov veleposlanika slovenskega veleposlaništva v Zagrebu Marka Rakovca in častnega konzula Republike Hrvaške v Mariboru dr. Šime Ivanjka. Marjan Pungartnik je med prisotnimi pozdravil Marka Mandirja, predsednika Hrvaškega kulturnega društva v Mariboru predstavnico Hrvašte matice izseljencev mag. Diano Masala Perković, Milko Knežević, predsednico Mednarodnega kluba prijateljstva Višnjica, Martino Kositer in Nino Bulatovič, predstavnici Urada za kulturo občine Maribor, Božidarja Brezinščaka Bagola, predsednika Društva kajkavskih pisateljev iz Klanjca, in Katarino Furian, snaho nagrajenca z Borštnikovim prstanom Maksa Furiana. Zatem je predstavil razstavljajočega fotografa Ivana Vinovrškega, ki je razširil svojo razstavo nagrajencev z Borštnikovim prstanom iz galerije RRRudolf leta 2012 in tudi spregovoril nekaj o pripravi in postavitvi razstave. Marjan Pungartnik je povabil na oder Toneta Partljiča, še neuradno letošnjega Prešernovega nagrajenca, in nagrajenca z Borštnikovim prstanom Milado Kalezič in Petra Ternovška, ki so z obilico humorja in podatkih iz svoje poklicne poti razveselili številno publiko na tej proslavi.
3. februar 2016 - Razstava Tihomile Dobravc »Kaj ti je, deklica? Zakaj si tako vesela?« v galeriji RRRudolf v okviru praznovanja slovenskega kulturnega praznika - Ob 18. uri so v sodelovanju Javnega sklada Republike Slovenije – Območna izpostava Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in kulturnega društva Mariborska literarna družba odprli razstavo Tihomile Dobravc »Kaj ti je, deklica? Zakaj si tako vesela?« ob njeni 95-letnici in ob slovenskem kulturnem prazniku. Za presenečenje je poskrbel oktet Moškega pevskega zbora Slava Klavora, nato pa je razstavo in slikarko predstavil umetnostni kritik Mario Berdič. Tihomila Dobravc je za njim zatrdila, da jo je ta razprava spodbudila k novemu ustvarjanju. Ker je avtorica častna članica tako Zveze kulturnih društev Maribor kakor kulturnega društva Mariborska literarna družba, je razstavo odprl Marjan Pungartnik.