RAZPIS ZA DELAVNICO DRAMSKEGA PISANJA NA 47. TEDNU SLOVENSKE DRAME
Prešernovo gledališče Kranj kot organizator Tedna slovenske drame razpisuje delavnico dramskega pisanja pod vodstvom dramatičarke Simone Semenič. Delavnica bo potekala v okviru 47. tedna slovenske drame od 28. do 30. marca ter med 4. in 6. aprilom 2017.
Prijave pošljite vključno do 20. februarja 2017 na elektronski naslov pgk@pgk.si ali na naslov Prešernovo gledališče Kranj, Glavni trg 6, 4000 Kranj, s pripisom Prijava na delavnico dramskega pisanja. Prijavi predložite kratek življenjepis in krajši dialoški prizor ter razmišljanje.
Ker je število udeležencev omejeno, bodo udeleženci izbrani na podlagi poslanih besedil. O izboru vas bomo obvestili najkasneje do 14. marca 2017.
Sprejemna naloga
Napišite kratek dialoški prizor (v dolžini od pol do ene strani) in/ali kratko besedilo z razmišljanjem o tem, katere teme vas zanimajo, npr. katera dramska forma ali katero dramsko besedilo se vam zdi inspirativno ter zakaj (od pol do ene strani).
Dodatne informacije
Udeleženci: delavnica je v prvi vrsti namenjena študentom dramaturgije, režije, igre in književnosti, profesionalcem na začetku gledališke kariere in začetnikom, ki želijo pridobiti osnovno znanje s področja dramatike.
Število udeležencev: 6
Trajanje: šest dni
Urnik: med 11. in 17. uro
Oprema: prenosni računalnik
Jezik: slovenski
Simona Semenič (povzeto po Sigledal)
Simona Semenič je dramatičarka, dramaturginja in producentka. Študirala je dramaturgijo na AGRFT, med študijem je kot asistentka dramaturgije sodelovala v SNG Nova Gorica in v MGL.
Leta 2001 je Simona z režiserjem Rokom Vevarjem napisala scenarij in zrežirala predstavo Polna pest praznih rok v produkciji Zavoda Museum in PTLja. Predstavo je odlično sprejela tako strokovna javnost kot tudi publika vseh generacij. Kritik Blaž Lukan je predstavo v časopisu DELO okarakteriziral kot "razsipni dar čiste in nepretenciozne lepote". STUDIO CITY je predstavo uvrstil med pet najboljših predstav v letu 2001 in ji podelil nasl ov najboljšega debuta v letu 2001. Predstava je po obeh premierah doživela še trinajst ponovitev, med drugim je gostovala na festivalu Micro v Dordrechtu na Nizozemskem, na Primorskem poletnem festivalu v Kopru, na Festivalu neodvisnih evropskih gledališč v Košicah na Slovaškem, na Gibanici, prvem slovenskem plesnem festivalu in na gledališkem festivalu Diskurs v Giessnu, Nemčiji.
Z Rokom Vevarjem sta ponovno sodelovala v letu 2003. Napisala sta dramski tekst Solo brez talona, ki sta ga tudi skupaj zrežirala. Predstava Solo brez talona (produkcija Glej in Zavod Maska) je doživela premiero novembra 2003. Solo brez talona je bil uvrščen na Teden slovenske drame v Prešernovem gledališču v Kranju, marca 2004.
Že v letu 2003 je Simona začela sodelovati z WaxFactory New York, mednarodno gledališko skupino iz New Yorka. Z režiserjem Ivanom Talijančićem, ustanoviteljem in umetniškim direktorjem WaxFactory, je sodelovala kot dramaturginja pri predstavi z mednarodno zasedbo – Sarah Kane: Cleansed (produkcija WaxFactory New York in Zavod Exodos), ki je bila premierno uprizorjena v maju 2003. Simonino sodelovanje z WaxFactory New York se je nadaljevalo in v februarju 2005 je v Kosovelovi dvorani Cankarjevega doma premiero doživel projekt ...SheSaid, pri katerem je Simona delala kot so-avtorica besedila, dramaturginja in izvršna producentka. Predstava ...SheSaid je septembra 2005 gostovala v ICA London, v novembru 2005 v New Yorku kot del festivala Act French, aprila 2006 pa je gostovala na Fundateneofestivalu v Caracasu v Venezueli.
Simona je kot dramaturginja sodelovala pri predstavah: What a feeling avtorice, koreografinje in performerke Nine Meško (produkcija Zavod Masa in Cankarjev Dom), ki je bila premierno uprizorjena v maju 2003 v Dvorani Duše Počkaj v Cankarjevem domu; avtorskem projektu Petra Kusa – Črna kuhna (Oktober 2004, produkcija Mini teater, režija: Barbara Bulatović), pri katerem je Simona sodelovala tudi kot avtorica pesmic; pri site-specific in multimedijskem projektu Alphabet City Topography Hiroko Tanahashi in Maxa Schumacherja (post theater berlin / new york) v produkciji Mesta žensk, ki je bil izveden v septembru 2005; pri avtorskem projektu Roka Vevarja - Kartografija celovečernih slik (produkcija Glej, Maska in Cankarjev dom), ki je bil premierno uprizorjen v decembru 2005 v Dvorani Duše Počkaj v Cankarjevem domu.
V letu 2005 je Simona dokončala nov dramski tekst z naslovom Več, ki je bil predstavljen v bralni uprizoritvi maja 2005 v Gledališče Glej (režija: Simona Semenič) in januarja 2006 v ameri škem prevodu v gledališču New Georges v New Yorku (režija: Ivan Talijančić). V novembru 2005 je bilo njeno kratko besedilo Loving Willy, ki ga je napisala v angleščini, predstavljeno v bralni uprizoritvi v New Yorku (režija: Eddie Lew). Njeno kratko dramsko besedilo z naslovom Nogavice je bilo javnosti predstavljeno decembra 2005 v gledališču Glej (režija: Tijana Zinajić) in v prav tako v decembru 2005 v angleškem prevodu v Bowery Poetry Club New York (režija: Ryan Kasprzak). Njeno besedilo 24ur (2006) je bilo bralno uprizorjeno v okviru projekta Izmenjava Ljubljana – New York in sicer v New York Theatre Workshop (oktober 2006) in v Gledališču Glej (december 2006), obakrat v režiji Ivana Talijančića.
Simona je bila umetniška vodja programa PreGlej v Gledališču Glej, za katerega je dala pobudo in ga koncipirala. V okviru PreGleja so potekale bralne uprizoritve dramskih tekstov mladih oz. neuveljavljenih slovenskih dramskih piscev.
V oktobru in novembru 2005 ji je Ministrstvo za kulturo omogočilo bivanje v Ateljeju v New Yorku.
Takoj po končanem četrtem letniku Akademije je začela delati za Zavod Exodos, v letu 2003 je bila tudi v umetniškem svetu festivala Exodos. V okviru Mirovnega inštituta pa je od junija 2002 do marca 2004 delala na projektu Bela knjiga, raziskavo dejavnosti, projektov in programov nevladnih organizacij in posameznikov s področja kulture in umetnosti v obdobju 1998 – 2003. Preliminarna verzija te raziskave je bila predstavljena na simpoziju Margina, niša ali mainstream? septembra 2002. V letu 2003 je za ta projekt prejela raziskovalno štipendijo Mirovnega inštituta (omogočil Open society Institute New York).
V letu 2005 je kot slovenska predstavnica sodelovala pri raziskavi A comparative survey on the independent organizations and initiatives in the cultural field in the countries of Central and Eastern Europe and the Caucasus, ki jo izvaja Ecumest Romunija. Kot slovenska predstavnica je predstavila delovanje slovenskih nevladnih gledaliških organizacija na festivalu European off network v organizaciji Freietheater iz St. Pöltena iz Avstrije v juniju 2005.
V Gledališču Glej je vodila program PreGlej, ki se ukvarja z uprizarjanjem bralnih različic tekstov še neuveljavljenih slovenskih dramatikov. Je avtorica dramskih tekstov: Solo brez talona (2003), Več (2005), 24 ur (2006), Loving Willy (v ang., 2005) in Nogavice (2005). Njeni teksti so doslej doživeli več bralnih uprizoritev (Ljubljana, New York).
DRAMSKA BESEDILA • 2003 Solo brez talona
• 2005 Več
• 2005 Nogavice
• 2005 Loving Willy
• 2005 ... She Said
• 2006 24ur
• 2006 Kot jaz
• 2007 Jaz, žrtev
• 2008 5fantkov.si
• Nisi pozabila, samo ne spomniš se več
• Let nad kukavičjim gnezdom
• Iz Principa
• Polna pest praznih rok
• Malfi
• Slepota
DRAMATURGIJE • 2005 …SheSaid, dWaxFactory, Mini teater Ljubljana, Cankarjev dom
• 2005 Kartografija celovečernih slik, Gledališe Glej, Maska Ljubljana, Cankarjev dom
• 2005 A.C.T. Metelkova, Mesto žensk
• 2004 Črna kuhna, Mini teater
• 2003 Cleansed, WaxFactory, Zavod Exodos
• 2003 What a feeling, Zavod Maska, Cankarjev dom
• 2001 Polna pest praznih rok, Zavod Muzeum, PTL
REŽIJE • 2006 Večna medikacija, Mesto žensk
• 2003 Solo brez talona, Maska Ljubljana, Gledališče Glej
MEDNARODNO SODELOVANJE • V oktobru in novembru 2005 ji je Ministrstvo za kulturo omogočilo bivanje v Ateljeju v New Yorku.
• V letu 2005 je kot slovenska predstavnica sodelovala pri raziskavi A comparative survey on the independent organizations and initiatives in the cultural field in the countries of Central and Eastern Europe and the Caucasus, ki jo izvaja Ecumest Romunija.
• Kot slovenska predstavnica je predstavila delovanje slovenskih nevladnih gledaliških organizacija na festivalu European off network v organizaciji Freietheater iz St. Pöltena iz Avstrije v juniju 2005.
NAGRADE • 2015 Nagrada Slavka Gruma za najboljše dramsko besedilo Sedem kuharic, štirje soldati in tri sofije, Teden slovenske drame, Kranj
• 2010 Nagrada Slavka Gruma za najboljše dramsko besedilo 24ur, Teden slovenske drame, Kranj
• 2009 Nagrada Slavka Gruma za najboljše dramsko besedilo (5fantkov.si) v preteklem letu, Teden slovenske drame, Kranj
Prešernovo gledališče Kranj kot organizator Tedna slovenske drame razpisuje delavnico dramskega pisanja pod vodstvom dramatičarke Simone Semenič. Delavnica bo potekala v okviru 47. tedna slovenske drame od 28. do 30. marca ter med 4. in 6. aprilom 2017.
Prijave pošljite vključno do 20. februarja 2017 na elektronski naslov pgk@pgk.si ali na naslov Prešernovo gledališče Kranj, Glavni trg 6, 4000 Kranj, s pripisom Prijava na delavnico dramskega pisanja. Prijavi predložite kratek življenjepis in krajši dialoški prizor ter razmišljanje.
Ker je število udeležencev omejeno, bodo udeleženci izbrani na podlagi poslanih besedil. O izboru vas bomo obvestili najkasneje do 14. marca 2017.
Sprejemna naloga
Napišite kratek dialoški prizor (v dolžini od pol do ene strani) in/ali kratko besedilo z razmišljanjem o tem, katere teme vas zanimajo, npr. katera dramska forma ali katero dramsko besedilo se vam zdi inspirativno ter zakaj (od pol do ene strani).
Dodatne informacije
Udeleženci: delavnica je v prvi vrsti namenjena študentom dramaturgije, režije, igre in književnosti, profesionalcem na začetku gledališke kariere in začetnikom, ki želijo pridobiti osnovno znanje s področja dramatike.
Število udeležencev: 6
Trajanje: šest dni
Urnik: med 11. in 17. uro
Oprema: prenosni računalnik
Jezik: slovenski
Simona Semenič (povzeto po Sigledal)
Simona Semenič je dramatičarka, dramaturginja in producentka. Študirala je dramaturgijo na AGRFT, med študijem je kot asistentka dramaturgije sodelovala v SNG Nova Gorica in v MGL.
Leta 2001 je Simona z režiserjem Rokom Vevarjem napisala scenarij in zrežirala predstavo Polna pest praznih rok v produkciji Zavoda Museum in PTLja. Predstavo je odlično sprejela tako strokovna javnost kot tudi publika vseh generacij. Kritik Blaž Lukan je predstavo v časopisu DELO okarakteriziral kot "razsipni dar čiste in nepretenciozne lepote". STUDIO CITY je predstavo uvrstil med pet najboljših predstav v letu 2001 in ji podelil nasl ov najboljšega debuta v letu 2001. Predstava je po obeh premierah doživela še trinajst ponovitev, med drugim je gostovala na festivalu Micro v Dordrechtu na Nizozemskem, na Primorskem poletnem festivalu v Kopru, na Festivalu neodvisnih evropskih gledališč v Košicah na Slovaškem, na Gibanici, prvem slovenskem plesnem festivalu in na gledališkem festivalu Diskurs v Giessnu, Nemčiji.
Z Rokom Vevarjem sta ponovno sodelovala v letu 2003. Napisala sta dramski tekst Solo brez talona, ki sta ga tudi skupaj zrežirala. Predstava Solo brez talona (produkcija Glej in Zavod Maska) je doživela premiero novembra 2003. Solo brez talona je bil uvrščen na Teden slovenske drame v Prešernovem gledališču v Kranju, marca 2004.
Že v letu 2003 je Simona začela sodelovati z WaxFactory New York, mednarodno gledališko skupino iz New Yorka. Z režiserjem Ivanom Talijančićem, ustanoviteljem in umetniškim direktorjem WaxFactory, je sodelovala kot dramaturginja pri predstavi z mednarodno zasedbo – Sarah Kane: Cleansed (produkcija WaxFactory New York in Zavod Exodos), ki je bila premierno uprizorjena v maju 2003. Simonino sodelovanje z WaxFactory New York se je nadaljevalo in v februarju 2005 je v Kosovelovi dvorani Cankarjevega doma premiero doživel projekt ...SheSaid, pri katerem je Simona delala kot so-avtorica besedila, dramaturginja in izvršna producentka. Predstava ...SheSaid je septembra 2005 gostovala v ICA London, v novembru 2005 v New Yorku kot del festivala Act French, aprila 2006 pa je gostovala na Fundateneofestivalu v Caracasu v Venezueli.
Simona je kot dramaturginja sodelovala pri predstavah: What a feeling avtorice, koreografinje in performerke Nine Meško (produkcija Zavod Masa in Cankarjev Dom), ki je bila premierno uprizorjena v maju 2003 v Dvorani Duše Počkaj v Cankarjevem domu; avtorskem projektu Petra Kusa – Črna kuhna (Oktober 2004, produkcija Mini teater, režija: Barbara Bulatović), pri katerem je Simona sodelovala tudi kot avtorica pesmic; pri site-specific in multimedijskem projektu Alphabet City Topography Hiroko Tanahashi in Maxa Schumacherja (post theater berlin / new york) v produkciji Mesta žensk, ki je bil izveden v septembru 2005; pri avtorskem projektu Roka Vevarja - Kartografija celovečernih slik (produkcija Glej, Maska in Cankarjev dom), ki je bil premierno uprizorjen v decembru 2005 v Dvorani Duše Počkaj v Cankarjevem domu.
V letu 2005 je Simona dokončala nov dramski tekst z naslovom Več, ki je bil predstavljen v bralni uprizoritvi maja 2005 v Gledališče Glej (režija: Simona Semenič) in januarja 2006 v ameri škem prevodu v gledališču New Georges v New Yorku (režija: Ivan Talijančić). V novembru 2005 je bilo njeno kratko besedilo Loving Willy, ki ga je napisala v angleščini, predstavljeno v bralni uprizoritvi v New Yorku (režija: Eddie Lew). Njeno kratko dramsko besedilo z naslovom Nogavice je bilo javnosti predstavljeno decembra 2005 v gledališču Glej (režija: Tijana Zinajić) in v prav tako v decembru 2005 v angleškem prevodu v Bowery Poetry Club New York (režija: Ryan Kasprzak). Njeno besedilo 24ur (2006) je bilo bralno uprizorjeno v okviru projekta Izmenjava Ljubljana – New York in sicer v New York Theatre Workshop (oktober 2006) in v Gledališču Glej (december 2006), obakrat v režiji Ivana Talijančića.
Simona je bila umetniška vodja programa PreGlej v Gledališču Glej, za katerega je dala pobudo in ga koncipirala. V okviru PreGleja so potekale bralne uprizoritve dramskih tekstov mladih oz. neuveljavljenih slovenskih dramskih piscev.
V oktobru in novembru 2005 ji je Ministrstvo za kulturo omogočilo bivanje v Ateljeju v New Yorku.
Takoj po končanem četrtem letniku Akademije je začela delati za Zavod Exodos, v letu 2003 je bila tudi v umetniškem svetu festivala Exodos. V okviru Mirovnega inštituta pa je od junija 2002 do marca 2004 delala na projektu Bela knjiga, raziskavo dejavnosti, projektov in programov nevladnih organizacij in posameznikov s področja kulture in umetnosti v obdobju 1998 – 2003. Preliminarna verzija te raziskave je bila predstavljena na simpoziju Margina, niša ali mainstream? septembra 2002. V letu 2003 je za ta projekt prejela raziskovalno štipendijo Mirovnega inštituta (omogočil Open society Institute New York).
V letu 2005 je kot slovenska predstavnica sodelovala pri raziskavi A comparative survey on the independent organizations and initiatives in the cultural field in the countries of Central and Eastern Europe and the Caucasus, ki jo izvaja Ecumest Romunija. Kot slovenska predstavnica je predstavila delovanje slovenskih nevladnih gledaliških organizacija na festivalu European off network v organizaciji Freietheater iz St. Pöltena iz Avstrije v juniju 2005.
V Gledališču Glej je vodila program PreGlej, ki se ukvarja z uprizarjanjem bralnih različic tekstov še neuveljavljenih slovenskih dramatikov. Je avtorica dramskih tekstov: Solo brez talona (2003), Več (2005), 24 ur (2006), Loving Willy (v ang., 2005) in Nogavice (2005). Njeni teksti so doslej doživeli več bralnih uprizoritev (Ljubljana, New York).
DRAMSKA BESEDILA • 2003 Solo brez talona
• 2005 Več
• 2005 Nogavice
• 2005 Loving Willy
• 2005 ... She Said
• 2006 24ur
• 2006 Kot jaz
• 2007 Jaz, žrtev
• 2008 5fantkov.si
• Nisi pozabila, samo ne spomniš se več
• Let nad kukavičjim gnezdom
• Iz Principa
• Polna pest praznih rok
• Malfi
• Slepota
DRAMATURGIJE • 2005 …SheSaid, dWaxFactory, Mini teater Ljubljana, Cankarjev dom
• 2005 Kartografija celovečernih slik, Gledališe Glej, Maska Ljubljana, Cankarjev dom
• 2005 A.C.T. Metelkova, Mesto žensk
• 2004 Črna kuhna, Mini teater
• 2003 Cleansed, WaxFactory, Zavod Exodos
• 2003 What a feeling, Zavod Maska, Cankarjev dom
• 2001 Polna pest praznih rok, Zavod Muzeum, PTL
REŽIJE • 2006 Večna medikacija, Mesto žensk
• 2003 Solo brez talona, Maska Ljubljana, Gledališče Glej
MEDNARODNO SODELOVANJE • V oktobru in novembru 2005 ji je Ministrstvo za kulturo omogočilo bivanje v Ateljeju v New Yorku.
• V letu 2005 je kot slovenska predstavnica sodelovala pri raziskavi A comparative survey on the independent organizations and initiatives in the cultural field in the countries of Central and Eastern Europe and the Caucasus, ki jo izvaja Ecumest Romunija.
• Kot slovenska predstavnica je predstavila delovanje slovenskih nevladnih gledaliških organizacija na festivalu European off network v organizaciji Freietheater iz St. Pöltena iz Avstrije v juniju 2005.
NAGRADE • 2015 Nagrada Slavka Gruma za najboljše dramsko besedilo Sedem kuharic, štirje soldati in tri sofije, Teden slovenske drame, Kranj
• 2010 Nagrada Slavka Gruma za najboljše dramsko besedilo 24ur, Teden slovenske drame, Kranj
• 2009 Nagrada Slavka Gruma za najboljše dramsko besedilo (5fantkov.si) v preteklem letu, Teden slovenske drame, Kranj