19. september 2020 - 24. regionalno srečanje starejših avtorjev Maribor »V zavetju besede« IV - Še četrtič so se sestali na delavnici udeleženci 24. regionalnega srečanja starejših avtorjev Maribor »V zavetju besede 2020«. Udeležili sta se ga le dve avtorici, Majda Tement in Andreja Vidmar ob odsotnih Olgi Paušič, Mileni Kolednik in Nini Kuhar, ni bilo tudi obljubljenega obiska Barbare Rigler iz državnega Javnega sklada za kulturne dejavnosti. Mentor je bil tudi tokrat Marjan Pungartnik.
17. september 2020 - Lidija Štampar: Predstavitev pesniške zbirke Smeh na pogrebu - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pesniške zbirke Lidije ŠtamparSmeh na pogrebu, ki je izšla pri Kulturnem centru Maribor. Pred omejenim številom publike je prireditev vodila Darinka Lozinšek in se pogovarjala z avtorico, avtoričine pesmi je brala Lidija Klavžar, nekaj vprašanj je zastavil tudi Marjan Pungartnik. Gost prireditve je bil Valter Čučkovič.
14. september 2020 - Izšla je pesniška zbirka Valterja Čučkoviča Jesen v zalivu - Pri društvu je izšla pesniška zbirka Valterja ČučkovičaJesen v zalivu kot 63. zvezek zbirke Oglej. Uredil in opremil jo je Marjan Pungartnik, ki je tudi napisal spremno besedo.
14. september 2020 - Izšla je zbirka aforizmov Valterja Čučkoviča Sonce še vedno sije - V novi zbirki Gregorius je pri društvu izšla kot prva 345. knjiga društva zbirka aforizmov Valterja ČučkovičaSonce še vedno sije. Uredil in opremil jo je Marjan Pungartnik in napisal tudi spremno besedo.
12. september 2020 - Regionalno srečanje starejših avtorjev III - V Karanteni se je ob 10. pričelo drugo nadaljevanje 24. regionalnega srečanja starejših avtorjev V zavetju besede. Povabili smo naslednje avtorje: Božidarja Rozmana, Alojza Sraka, Marijo Šedivi, Ano Šmarčan, Manjo Tement, Mileno Veldin Šum, Cvetko Vidmar, Katjo Zadravc, Ljudmilo mIlico Zmazek, Eriko Zorko in Nives Gogala. Udeležili so se ga tisti, ki so natisnjeni krepko. Tudi tokrat je bil mentor Marjan Pungartnik. Se pa pozna strah pred okužbo.
11. september 2020 - 24. regionalno srečanje starejših avtorjev v Mariboru II - Ob 10. uri je bilo v Karanteni nadaljevanje 24. regionalnega srečanja starejših avtorjev v Mariboru. Povabili smo naslednje avtorje: Ana Lekše, Jože Lekše, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Eva Perko, Cvetka Pestiček, Branka Pirc, Pavlina Pogorevc, Bernadette Pojbič, Matej Pollick, Jožefa Prah, Nada Prijatelj, Breda Slavinec, Romana Jerkovič, Nives Gogala, Vanja Lebar Majda Strnad in Angela Toure Šijanec. Mentor je bil Marjan Pungartnik. Udeležili so se ga tisti v krepkem tisku.
8. september 2020 - Umrl je Zlatko Tišljar - Pajo, esperantist -
Umrl je naš sodelavec in nadvse skrben organizator esperantskega življenja v Mariboru Zlatko Tišljar – Pajo.
Fotografijo smo si sposodili s strani Esperantskega društva Maribor, kjer je tudi obsežen zapis Vinka Ošlaka o njem: Nebesa – ali kraj tudi zate?
7. september 2020 - Začetek jesenskega dela literarne delavnice za starejše avtorje v letniku 2020–2021 - V literarni sobi smo se sestali na prvem srečanju v šolskem letu 2020–2021 Ivana Hauser, Majda Strnad, Rozika Močnik, Cvetka Pestiček, Erika Zorko in Bruno Hartman. Mentor je še vedno Marjan Pungartnik.
4. september 2020 - 24. regionalno srečanje starejših avtorjev v Mariboru I - V Mariboru je bilo v Karanteni, na sedežu JSKD, Območna izpostava Maribor, 24. regionalno srečanje starejših avtorjev, ki v okviru Javnega sklada za kulturne dejavnosti poteka pod imenom V zavetju besede. Zaradi zdravstvenih ukrepov smo letos sklenili izvesti srečanje v treh delavnicah z omejenim številom udeležencev 4., 11., 12. septembra (z rezervnim na 19. september). Na prvo srečanje smo povabili naslednje avtorje: Viktor Car, Marjana Cmager, Vlasta Črčinovič Krofič, Mojmir Miro Ferenc, Bruno F. Fras, Jana Hartman Krajnc, Jožica Hladin, Majda Krajnc, Tilka Obran Kren, Dimitrij Škrk in Ana-Marija Pušnik. Srečanja so se udeležili tisti v poudarjenem tisku. Mentor je bil tradicionalno začetnik teh srečanj Marjan Pungartnik.