29. februar 2020 - Predstavitev pesniške zbirke Paradiž Petre Bauman. - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Petre BaumanParadiž, ki je leta 2019 izšla pri založbi Obzorja. Ob avtorici, ki je pesmi brala, je nastopila skupina The Geliebters iz Šentilja (Rok Pestiček, Haris Trnjanin, Blaž Patty, Marko Čutorilo in Mojca Štandekar, ki so uglasbili tudi nekaj avtoričinih besedil. S Petro Bauman se je pogovarjal gostitelj Marjan Pungartnik. Glasbeniki so publiko zabavali še dolgo po koncu prireditve.
27. februar 2020 - Sabina Vostner: »Preraščanje pomladi« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor glasbeni in literarni dogodek, na katerem je nastopila pesnica in kantavtorica Sabina Vostner. Predstavila je svojo najnovejšo pesniško zbirko Preraščanje pomladi, ki je izšla pri kulturnem in umetniškem društvu Sozvočja v Solkanu. Ob spremljavi kitare je zapela nekaj uglasbenih pesmi iz zbirke, vmes pa se je o njeni dejavnosti od leta 2013, ko je bila gostja Literarne hiše, pogovarjal Marjan Pungartnik.
26. februar 2010 - Izšla je pesniška zbirka Božidarja Rozmana Star trgovec - V okviru knjižnega programa Mariborske literarne družbe je izšla kot 339. zvezek pesniška zbirka Božidarja Rozmana Star trgovec.
26. februar 2021 - Izšla je digitalna knjiga Helge Schwarzbauer Moja mavrica / Mein Regenbogen - V zbirki eDition je kot 27. zvezek Izšla tudi digitalna verzija knjiga Helge Schwarzbauer Moja mavrica / Mein Regenbogen. Pesmi je prevedel dr. Mirko Križman, spremno besedo in izdelavo knjige je prispeval Marjan Pungartnik, spremna besedila pa je prevedla dr. Karmen Teržan Kopecky. Publikacijo lahko dobite na zahtevo na strani kulturnega društva Mariborska literarna družba.
19. februar 2020 - Odprtje fotografske razstave Barbare Gregurič Silič »Podobe otrok v času« - Ob 18. uri smo odprli razstavo Barbare Gregurič Silič, (MF FZS, EFIAP) »Podobe otrok v času«. Avtorico je predstavil, predstavil tudi fotografije in se z njo pogovarjal likovni kritik Mario Berdič. Na flavto je zaigrala Nadja Silič, fotografije pa so delo Sabine Kos.
13. februar 2020 - Peter Kuhar: »Pokorno javljam – še sem tukaj« ali »Hačkov jezik in slovenski prevodi« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev, na kateri je Peter Kuhar (Praga) predstavil nekaj problemov v prevajanju in recepciji Haškovega Dobrega vojaka Švejka, ki je v Sloveniji doživel 25 izdaj. Vzel je prevoda Hermana Vogla in Jožeta Zupančiča in poskusil prikazati, kako neustrezna je njuna raba slovenščina v primerjavi z Haškovim jezikom, saj gre pri originalu za veliko večji razpon jezikovnih sredstev.
8. februar 2020 - Prešernovanje 2020 - Prešernovanje 2020 je bilo v Literarni hiši Maribor ob 11. uri in je potekalo nekoliko drugače - vsakdo je lahko ali recitiral Prešerna, bral svoje pesmi ali povedal karkoli o njem, odločili pa smo se, da bo izmagovalce izbrala publika v celoti. Nastopili so Andrej Tomšič (s šansonom), Rozika Močnik, Lidija Štampar, Zdravko Kokanović Koki, Marjan Pungartnik, Bruno Fras, Tilka Kren Obran, Majda Strnad, Katja Zadravc, Matjaž Strnad, Božidar Rozman, Ljubica Ribić, Milan Novak, Valter Čučković in Darinka Lozinšek, Tomaž Trobec, Sabina Hvastija, Bojan Schwentner in Bojan Krejač. Publika je razglasila zmagovalki - prva je bila Majda Strnad in ob njej Rozika Močnik
7. februar 2020 - Srečanje s prijatelji - V gostilni pri Klevžu na Zgornjem Legnu je bilo tradicionalno, 17. Srečanje, ki ga organizira Turistično društvo Legen v sodelovanju z Marjanom Pungartnikom in Mariborsko literarno družbo. Tokrat je bil literarni gost Tone Partljič, glasbeni pa Lojze Pungartnik. s harmoniko. Prireditev je vodila Helena Rotovnik, ob koncu pa jo je pozdravil predsednik Turističnega društva Legen Branko Pečolar.
3. februar 2020 - Pesniški večer z Jadranko Matić Zupančič v Slovenskem domu v Zagrebu - Ob 19. uri je bil v Zagrebu v Slovenskem domu pesniški večer z Jadranko Matić Zupančič (Novo mesto). O njeni poti med Slovence, o temah njene poezije, o njenih zbirkah in še posebej o pesniški zbirki Zvučna tapiserija / Zvočna tapiserija, ki je leta 2018 izšla pri Gradski knjižnici »Ivan Goran Kovačić« v Karlovcu, se je z njo pogovarjal Marjan Pungartnik. To je bila prva prireditev Slovenskega doma Zagreb v okviru treh ob Prešernovem dnevu. Sledi še dokumentarna razstava ob 100-letnici prve slovenske znamke Verigarji in predstavitev romana Božidarja Brezinščaka BagolaHitac u potiljak.