30. december 2020 - Izšla je pesniška zbirka Andree Birmanac Bežnost -
V zbirki Mariborska literarna družba - Prvenci je kot 74. zvezek izšla pesniška zbirka Andree BirmanacBežnost. Izbrali smo jo na razpisu za prvence v letu 2020. Spremno besedo je napisal in knjigo opremil Marjan Pungartnik.
29. december 2020 - Izšel je izbor besedil iz delavnice za mlajše avtorje Alien in my Toilet v času od 1978 do 2004v letih -
V zbirki Mariborska literarna družba – prvenci je izšel kot 75. publikacija v zbirki izbor besedil iz delavnic od leta 1978 do 2006 Alien in my Toilet. V njem so zajeti naslednji avtorji: Andrej Adam, Mojca Aleševec, Daniel Balažek, Petra Bauman, Anita Benčič, Andrej Bergauer, Tomaž Brenk, Renata Brumec, Doris Brunec, Olga Brycht, Cajnko Mojca, Condé Sekoumady, Stane Črnčič, Devjak Stanka, Milan Franc- Hanžič, Primož Geld, Simona Gljuk, Jerneja Golob, Borut Gombač, Veronika Guček, Geraldine Hrelja, Sabina Hvastija, Tatjana Jamnik Pocajt, Aleš Jamšek, Jauk Justin, Matjaž Javšnik, Nataša Jenuš, Dušica Kalinger, Tomislav Kiš, Marko Klasinc, Danilo Klavžer, Irena Knehtl, Zdravko Kokanović – Koki, Aleš Kop, Alenka Korbun, Boštjan Koren, Jože Kos – Sine, Jure Krajnc, Bojana Kunst, Boris Kuntner, Renata Kurbus, Neva Malek, Barbara Marčič, Dragica Marinič, Igor Mazul, Ladislava Miloševič, Pavel Ocepek, Milica Osojnik, Lidija Pak, Pevec Anton:, Damjana Piščanec, Jurij PivkA, Irena Planinc, Tanja Planko, Suzana Pointinger, Jože Polajnko ml., Mitja Potecin, Danijela Premzl, Božidar Rozman, Renata Rudič, Marko Samec, Bojan Schwentner, Tomaž Selinšek, Biserka Sijarič, Breda Slavinec, Tatjana Srebrnič, Marjan Šenet, Andrej Štruc, Nataša Švikart, Tomšič Zvezdana, Kristina Trobec, Petra Trstenjak, Orlando Uršič, Petra Vide, Janja Vidmar, Simona Vidmar, Irena Zupanič in Tanja Želj . Izbor je pripravil Marjan Pungartnik, ki je prispeval tudi spremno besedilo. Vsi vključeni avtorji lahko dobijo brezplačen izvod publikacije na sedežu društva na Pobreški cesti 20, za prevzem pa se lahko dogovorijo preko naslova drustvo@kud-mld.si.
28. december 2020 - Izšla je zbirka Helge Schwarzbauer Moja mavrica – Mein Regenbogen -
V zbirki Locutio je kot 22. zvezek in kot 350. publikacija kulturnega društva Mariborska literarna družba izšla zbirka Helge Schwarzbauer Moja mavrica – Mein Regenbogen. To je natis publikacije, ki je izšla 27. junija 1997 ob odprtju razstave slikarja Lea Weissa (Lipnica) v razstavišču Archivum kot priložnostni tisk. Slovenski prevodi so delo dr. Mirka Križmana, spremno besedo pa je za to izdajo napisal Marjan Pungartnik.
28. december 2020 - Izšla je pesniška zbirka Toneta Dodleka Plavi 9 -
28. december 2020 - Izšla je v zbirki eDition kot 22. publikacija v njej pesniška zbirka Toneta Dodleka Plavi 9 z ilustracijami avtorja. Spremno besedo je napisal Marjan Pungartnik. Knjigo na mrtvem lesu še čakamo.
23. december 2020 - Objava ocene pesniške zbirke Marice Škorjanec Nikdirdom v reviji Apokalipsa - V številki 243-244 revije Apokalipsa je izšla ocena pesniške zbirke Marice Škorjanec Nikdirdom, ki jo je napisala Marija Švajncer in jo označuje kot »lepo, zvočno vabljivo in občuteno poezijo«.
15. december 20220 - Izšle so tri knjige Franca Tobiasa Dometi 6, Dometi 7 in Dometi 8. -
Pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba so kot 257., 358., in 359. publikacija izšle tri knjige Franca TobiasaDometi 6, Dometi 7 in Dometi 8, vse s podnaslovom Misli in uvidi.
10. december 2020 - Poslovila se je tudi Karolina Kolmanič -
Poslovila se je tudi Karolina Kolmanič, učiteljica in prozaistka iz Prekmurja.