Slovenski dnevi knjige 2020 - 23. april 2020 – Odprto branje literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi ob svetovnem dnevu knjige. -
Prireditve izvajamo v sodelovanju kulturnega društva Mariborska literarna družba, Zveze kulturnih društev Maribor in Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti – Območna izpostava Maribor.
Za konec letošnjih prireditev Slovenski dnevi knjige 2020 smo pripravili odprto branje literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi ob svetovnem dnevu knjige. Odpovedano
Slovenski dnevi knjige 2020 - 21. april 2020 – Predstavitev knjige zbranih slovenskih pesmiJanka Ferka »Konec tihožitij« - Za Slovenske dneve knjige 2020 smo kot vrhunec pripravili predstavitev knjige zbranih slovenskih pesmi Janka Ferka »Konec tihožitij«, ki je lani izšla pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba. Odpade.
Slovenski dnevi knjige 2020 - 16. april 2020 – Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozara in ŠentLent »Če je potrebno, napravimo tudi cirkus!« - Slovenski dnevi knjige 2020 – Tradicionalna predstavitev glasil dnevnih centrov Ozara in ŠentLent »Če je potrebno, napravimo tudi cirkus!« – a odpade.
Slovenski dnevi knjige 2020 - 15. april 2020 - Matej Krajnc: »Med Studenci in Pekrsko gorco« - Slovenski dnevi knjige 2020 - Pripravili smo predstavitev »Med Studenci in Pekrsko gorco« knjige celjskega vunderkinda Mateja Krajnca, a jo odpovedujemo:
Slovenski dnevi knjige 2020 - 14. april 2020 - Marija Jakšić (Beograd, Srbija): »Glas, ki ga morate slišati« - Za Slovenske dneve knjige 2020 smo povabili ugledno srbsko avtorico Marijo Jakšić (Beograd, Srbija): »Glas, ki ga morate slišati«. Odpovedano.
Slovenski dnevi knjige 2020 - Četrtek, 9. aprila 2020: Dr. Vlado Kenda: »Govoriti ali ne govoriti« - Za prireditev v okviru Slovenskih dnevov knjige smo povabili univerzitetnega profesorja dr. Vlada Kenda na pogovor »Govoriti ali ne govoriti« o njegovih memorarskih knjigah. Odpovedano.
Slovenski dnevi knjige 2020 - Četrtek, 8. aprila 2020: Fotografska razstava Maje Šivec. - V galeriji RRRudolf smo za Slovenske dneve knjige 2020 načrtovali fotografsko razstavo Maje Šivec, a je odpovedana.
Slovenski dnevi knjige 2020 - 7. april 2020 ob 18. uri. - Pogovor o reviji Mentor - Za začetek letošnjih Slovenskih dnevov knjige 2020 smo pripravili pogovor o reviji Mentor z gosti: Barbara Rigler, Nina Medved, Aljoša Harlamov. Odpovedano.