30. januar 2020 - Aforisti: »Neja fumflat- povej aforizem« - Ob 18. uri so v Literarni hiši Maribor nastopili aforisti Bojan Schwentner, Danijel Ivančič, Lidija Štampar, Zdravko Kokanović Koki, Valter Čučkovič, Milan Fridauer in Renato Volker. Marjan Pungartnik se je najprej spomnil lansko leto umrlega aforista Dušana Kuzma, Lidija Štampar pa je večer posvetila devetletnemu Robertu Velkovu, ki je pred kratkim izgubil mamo. Niso izdali razloga za nastop - ustanavljajo novo društvo aforistov.
29. januar 2020 - Marin Ivasović: Iz ljubezni do pokrajine in v iskanju lepote - V sodelovanju s Centrom judovske kulturne dediščine Sinagoga Maribor smo ob 18. uri pripravili razstavo Marina Ivasovića (1920–1996), po poreklu iz Dalmacije, sicer pa vse življenje od partizanstva naprej vojak in amaterski slikar, »Iz ljubezni do pokrajine in v iskanju lepote« z deli, ki jih je avtor zapustil Centru judovske kulturne dediščine. O avtorju je govorila Marjetka Bedrač. Razstavo je odprl Marjan Pungartnik.
20. januar 2020 - Izšla je knjiga zbranih pesmi, balad in ciklov Janka Ferka Konec tihožitij -
V zbirki Oglej je kot 24. zvezek izšla kot 337. publikacija društva knjiga zbranih pesmi, balad in ciklov slovenskega koroškega avstrijskega pesnika Janka FerkaKonec tihožitij s podporo Mestne občine Maribor. Spremno besedo in opremo je prispeval Marjan Pungartnik.
16. januar 2020 - Predstavitev pesniškega prvenca Dimitrija Škrka Vračanja - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pesniškega prvenca Dimitrija ŠkrkaVračanja. Knjiga je izšla lani pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba v zbirki Mariborska literarna družba kot 70. zvezek. Spremno besedo je prispeval Marjan Pungartnik, ki se je z Dimitrijem Škrkom tudi obsežneje pogovarjal, on pa je prebral nekaj peterostišij iz knjige in nekaj od svojih novejših pesmi.
11. januar 2020 - Umrl je Ernest Ružič -
Umrl je pesnik, pisatelj in novinar Ernest Ružič (*4. april 1941, Peskovci na Goričkem - 11. januar 2020, Murska Sobota).
9. januar 20120 - Literarni večer z Lidijo Štampar in Bojanom Schwentnerjem »Prevrnila vas bova, priseževa!« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer »Prevrnila vas bova, priseževa!« z Lidijo Štampar in Bojanom Schwentnerjem. O njiju je najprej spregovoril Marjan Pungartnik, o Lidiji Štampar kot o pesnici številnih srečanj na Balkanu in še številnejših zbornikov (preko šestdeset), o Bojanu Schwentnerju pa kot generaciji, ki je prišla po koncu osemdesetih let nepričakovana in po malem tudi nezaželena. Avtorja sta prebrala dober kupček svoje literature, potem pa sta v pogovoru dodobra zagrela publiko in sta izpolnila obljubo, da bosta »rasturala«.
9. januar 2020 - Umrla je Borica Vičar -
Umrla je Borica Vičar (1941–2020), pisateljica, ekološka aktivistka, aktivistka za vrednote narodnoosvobodilne vojne, pedagoginja. Pri Mariborski literarni družbi je izdala knjigi Gospodična Geli živi drugače (še v okviru ZKO Maribor) (1996) in Krančev pob (1999).
8. januar 2020 - Odprtje razstave Andreje Javernik »ante – post« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo Andreje Javernik »ante – post«. O razstavi in slikarskem delu Andreje Javernik je govoril likovni kritik Mario Berdič in predvsem poudaril živo povezavo slik in avtoričinega notranjega doživljanja. Razstavo je odprl pred številnimi obiskovalci, veliko je bilo prav slikarjev, slikarkinih prijateljev in kolegov, Matija Varl, vodja mariborske izpostave Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti.
8. januar 2020 - Umrla je Milena Sušnik Falle -
Zvedeli smo, da je umrla Milena Sušnik Falle, pesnica. Pri našem društvu je izdala pesniško zbirko Prozorni kristali jutra (2007).
7. januar 2020 - Finissage razstave Vinka Holca »Moji ljudje in moje krajine« - Ob 18. uri smo se zbrali na zapiranju razstave Vinka Holca »Moji ljudje in moje krajine«. Avtorja smo prejeli v program namesto odpadle razstave Aleksandre Arsić, ki se je veselimo za naslednjič. Po pozdravu vodja Literarne hiše Maribor in galerije RRRudolf Marjana Pungartnika, ki je prejšnje razstavno leto ocenil za uspešno in dinamično, je spregovorila mentorica razstavljajočega avtorja Jelisaveta Jelka Leskovar, opisala zgodovino skupine Lise in tudi izobraževalne izzive, posebej ko je vodenje prevzel prav Vinko Holc, ga okarala, da kot strojnik raje riše kot slika, a ga je s tem tudi pohvalila. Pozornost je posvetila predvsem tehniki enkavstike. Kdor ni prišel, je zamudil. Fotografije je požrtvovalno napravil Bruno Fras.
6, januar 2020 - Izšla je tudi e-verzija publikacije Toma Vebra in Janine Ulbl Majhen prostor za tebe in mene - Izšla je tudi elektronska verzija publikacije Toma Vebra in Janine Ulbl Majhen prostor za tebe in mene.
5. januar 2020 - Izšla je knjiga Saša Slavkoviča - Salko Gol i(n) bos - V Zagrebu je izšla pesniška zbirka Saša Slavkoviča - Salko (Radovljica) Gol i(n) bos kot 339. publikacija društva. Izdali smo jo skupaj z društvom KULTURa sNOVA. Pesmi je prevedel v hrvaščino avtor sam.