30. november 2009 - Razstave Katje Kozjek Varl v galeriji RRRudolf - Ob 18. uri je bilo odprtje razstave Katje Kozjek Varl z naslovom »Sanjam barve in linije« v galeriji RRRudolf na Vojašniški ulici 12 v Mariboru. Pesmi je brala Danica Gregorčič, o razstavi je spregovoril Marjan Pungartnik, odprl pa jo je predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec.
30. november 2009 - Delavnica - Obravnavali smo dogodke prejšnjega tedna - predstavitev knjige »Črni mož - Podstrešje« Brede Pugelj, literarni večer z Janezom Premkom, literarni večer in predstavitev knjige Nataše Vrbnjak »Srce na dlani« in nastop Štefke Lang in Majde Senica Vujanovič v domu starejših na Teznem. Sledilo je poglavje o čutih in njihovi vlogi pri postavljanju scene Jordan E. Rosenfeld in zaključili z branjem pesmi Antonije Senica. Pred tem sta Antonija Senica in dr. Tilka Kren Obran zaigrali nekaj dialogov iz mentorskega monologa Marjana Pungartnika. Pri pesmih smo ugotovili, da se v dveh prepletata dva motiva, ki bi ju bilo dobro ločiti v samostojni pesmi - ne sme imeti dveh tematskih jeder. Ogibati se je potrebno tudi pretirani rabi pridevnikov in prislovov in klišejev, kot je »mavrica« ali »zlato«, lahko pa je tudi vsa pesem kliše.
27. november 2009 - Literarni večer in predstavitev knjige Nataše Vrbnjak »Srce na dlani« - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru je bila ob 18. uri predstavitev knjige in hkrati tudi prvi literarni večer Nataše Vrbnjak »Srce na dlani«. Predstavil jo je Zvone Batista, brali pa sta avtorica in Zmaga Palir.
24. november 2009 - Na preprogi iz zvezd 2 - 24. novembra 2009 je bil ob 18. uri v Sinagogi Maribor, Židovski trg 4 v Mariboru literarni večer v okviru prireditev »Na preprogi iz zvezd 2«, na katerem se je predstavil slovenski in judovski pesnik Janez Premk. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
23. november 2009 - Predstavitev knjige dramskih besedil Brede Pugelj »Črni mož - Podstrešje« - 23. novembra 2009 je bila ob 18. uri v dvorani mestne četrti Koroška vrata na Vrbanski 10 v Mariboru predstavitev knjige dramskih besedil Brede Pugelj »Črni mož - Podstrešje«. Predstavitev je potekala tako, da so člani gledališke delavnice KD Mariborski oder (Tamara Benko, Ana Cvetko, Petra Krajnik, Mojca Lapi, Vesna Lipovnik, Adriana Mojzer, Ana Ribič, Neja Strmšnik, Denis Škerget) predstavili nekaj prizorov iz obeh besedil, vmes pa se je z avtorico pogovarjal Marjan Pungartnik.
23. novembra 2009 - Delavnica - Na delavnici smo najprej obravnavali problematiko ozadja v prozi Jordan M. Rosenfeld o tem, da se je potrebno ogibati nejasnim objektom in da je v zgodbi potreben stik med ozadjem, osebami in dogajanjem. V drugem delu je Zmaga Palir prebrala kratko prozo »Dedek«. Gre za značilno otroško videnje starejšega človeka kot hudobnega, vendar je to videnje zapisano po vnanjih stvareh, o katerih avtorica preveč pripoveduje in premalo pušča, da se tako otroci kot hudobni dedek izrazijo z dejanji. Manjka zaplet, ki bi bil povezan s spremembo pogleda osebe, ki je hkrati tudi pripovedovalec.
20. november 2009 - Sotelske hrvaško-slovenske kulturne zveze - Ob 18. uri je bila v prostorih Narodne knjižnice Hum na Sutli okrogla miza »otelske hrvaško-slovenske kulturne zveze«, na kateri so sodelovali kot referenti Božidar Brezinščak Bagola, Hum na Sutli (Sotelske kulturne zveze - zgodovinski vzori in sodobne izkušnje), Marjan Pungartnik, Maribor (Kulturne zveze Mariborske literarne družbe in Hrvaškozagorskega književnega društva Klanjec), Tone Partljič, Maribor (Moje izkušnje o slovensko-hrvaškem književnem, gledališkem in parlamentarnem sodelovanju) in Božidar Petrač, Zagreb (Izbrana dela Edvarda Kocbeka v hrvaščini v biblioteki »Vrhovi svetovne književnosti«).
20. november 2009 - Literarni večer »Sotla nas povezuje in spaja« - Ob 19. uri je bil v dvorani občine Hum na Sutli literarni večer »Sotla nas povezuje in spaja« v organizaciji Hrvaškozagorskega književnega društva. Odprl ga je z nagovorom Božidar Brezinščak Bagola. Nastopili so: Tone Partljič, Marjan Pungartnik, Marija Lamot, Vladimir Šenjug, Božena Kos, Vladimir Šuk, Hrvoje Kovačević in Ratko Bijelić. V glasbenem programu je nastopila ženska vokalna skupina Sotelia Kulturno umetniškega društva Rikard Jorgovanić. Literarni večer je vodila Narcisa Brezinščak, ravnateljica Narodne knjižnice.
19. november 2009 - Na preprogi iz zvezd 1 - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici je bil v četrtek, 19. novembra 2009, ob 18. uri literarni večer »Na preprogi iz zvezd 1«, na katerem so sodelovali literati manjšin v Sloveniji Sonja Cekova Stojanoska (Visoko), Jure Drljepan, Željko Perović in Senada Smajić. Predstavili so se s pesmimi v makedonščini, srbskem in hrvaškem jeziku in v slovenščini. Ob koncu je ob kozarcu zazvenela tudi pesem Tihomila Dobravc.
Izšla je dvojna pesniška zbirka Erike in Mirka Kotnika »Rada bi ti povedala« in »Kresnička« -
13. in 14. november 2009 - Državno srečanje seniorskih avtorjev - 13. in 14. novembra 2009 je bilo v Juvanjih pri Ljubnem ob Savinji v športnem centru Prodnik državno srečanje seniorskih avtorjev, ki ga je organiziral Javni sklad RS za kulturne dejavnosti (Dragica Breskvar) in njegova lokalna izpostava (Ivana Žvipelj). Na srečanje so bili povabljeni naslednji avtorji: Milena Miklavčič (Gorenjska), Ana Marija Justin, Marija Rihter, Rado Palir (Celjska in Koroška), Metka Lampret, Mira Ribič Turičnik, Tatjana Srebrnič, Jožica Hladin, Cvetka Vidmar, Ivanka Klopčič Casar, Ana-Marija Pušnik (SV Slovenija), Ana Balantič, Andrejka Jereb (Primorska), Aleš Gerbič, Janka Žitnik Serafin in Murka Kristan (Osrednja Slovenija), Maks Stare (Dolenjska). V petek zvečer se je predstavil Gregor Rozman s svojim prvencem kratke proze »Crux.ansata«, udeleženci pa s skupinskim literarnim večerom. Mentorica srečanja je bila profesorica Ivana Slamič, v soboto pa se ji je pridružil tudi Marjan Pungartnik.
12. november 2009 - Spominsko srečanje za Sonjo Golec - Kulturno društvo Mariborska literarna družba je v četrtek, 12. novembra 2009, ob 18. uri v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru pripravila spominsko srečanje na Sonjo Golec (*15. marec 1929, Oplotnica, †19. oktober 2009, Maribor). Marjan Pungartnik je prebral nekaj pesmi iz njenih pesniških zbirk »Morske podobe« in »Kalvarija«. Spomine na Sonjo Golec so pripovedovali Rosvita Švajger, Tihomila Dobravc, Berta Čobal Javornik, Danilo Vranc in Majda Senica Vujanovič.
5. november 2009 - Literarni večere s Vladislavom Stresom - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer z Vladislavom Stresom, pesnikom in publicistom. Ob predstavitvi svoje poezije je govoril tudi o delu z ljudmi, ki imajo težave s psihičnim ravnotežjem, a tudi o tem, kako mu je uspelo premagati POP TV, in o svojem boju za članstvo v Društvu slovenskih pisateljev.
4. november 2009 - Branje na graški slavistiki - Meta Kušar - Institut für Slawistik Graz, Mariborska literarna družba in Verein »Österreichish-slowenische Freundschaft« - Društvo »Slovensko avstrijsko prijateljstvo« Gradec so organizirali v sredo, 4. novembra 2009, ob 19. uri na Institutu za slavistiko na Univerzi Karla Franza (Institut für Slawistik, Karl-Franzens Universität Graz, Geistwisseschaftliche Fakultät), Merangasse 70/I branje z Meto Kušar, pesnico in publicistko. Večer je vodila prof. Kasilda Bedenk, pesnico je predstavil Marjan Pungartnik, prireditev pa je pozdravila tudi mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec (Österreichish-slowenische Freundschaft). Študentje so brali prevode pesmi Mete Kušar v nemščini, avtorica pa v slovenščini. Prevode so v okviru seminarja prevajalstva pripravili Adrian Ciomaga, Tanja Senica, Sabina Šerbak in Maja Zelenik pod mentorskim vodstvom mag. Helge Benigni-Cokan, brali pa so jih Senad Mulalić, Polona Ledinek, Patrik Vicman, Dora Lenart, Sabina Šerbak in Tanja Senica. Po branju je stekel daljši pogovor, ob koncu pa je prisotne pogostila neutrudna mag. Ivanka Gruber. Ob tem je izšla tudi dvojezična slovensko-nemška publikacija »Jaspis«.
Program je podprl Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti.
3. november 2009 - Razstava likovnih del Bojana Fekonje »Podobe, podobe« - V torek, 3. novembra 2009 smo ob 18. uri v prostorih Literarne hiše Maribor in galerije RRRudolf odprli razstavo likovnih del našega člana Bojana Fekonje. O razstavi je spregovoril Marjan Pungartnik, odprl pa jo je častni član Zveze kulturnih društev Maribor Janez Karlin.
Izšla je dvojezična, slovensko-nemška publikacija Mete Kušar »Jaspis« - Pri Mariborski literarni družbi je izšla dvojezična pesniška zbirka Mete Kušar »Jaspis«. Pesmi so seminarja prevajalstva na Institutu za slavistiko Univerze Karla Franza v Gradcu prevedli Adrian Ciomaga, Tanja Senica, Sabina Šerbak in Maja Zelenik pod mentorskim vodstvom mag. Helge Benigni-Cokan.