17. september 2009 - Regionalno srečanje seniorskih piscev Maribor - V hotelu Bellevue je bilo v četrtek, 17. septembra 2009, ob 10. uri regionalno srečanje seniorskih piscev Maribor 2009, ki sta ga organizirala Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zveza kulturnih društev Maribor. Udeležilo se ga je 34 avtorjev, od tega 22 iz društva Mariborska literarna družba, ki so poslali svoje prispevke na razpis Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti: Olga Antič, Zvone Batista, Berta Čobal Javornik, Terezija Golob, Jana Hartman Krajnc, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Mirko Jaušovec, Ivanka Klopčič Casar, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Tilka Kren, Metka Lampret, Štefka Lang. Tanja Lasbaher, Zmaga Palir, Stanislava Pernišek, Janko Potočnik, Ana Marija Pušnik, Marta Režonja, Mira Ribič-Turičnik, Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Matilda Simonič, Lučka Skale, Tatjana Srebrnič, Cvetka Vidmar, Inge Vogrin-Mlakar, Katarina Zadravec in Elizabeta Žel. Mentorja delavnice sta bila Marica Škorjanec Kosterca in Marjan Pungartnik. Ob koncu srečanja so nastopili nekateri izbrani avtorji: Metka Lampret, Erika Kotnik, Cvetka Vidmar, Tatjana Srebrnič, Antonija Senica, Jožica Hladin, Štefka Lang, Ivanka Klopčič Casar, Olga Antič, Stanislava Pernišek in Majda Senica Vujanovič.
15. september 2009 - Literarni večer in predstavitev knjige Antonije Senica »Ne smemo pozabiti« - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem je Antonija Senica predstavila svojo knjigo »Ne smemo pozabiti«. Avtorico je predstavil Marjan Pungartnik, večer je vodila in brala odlomke iz knjige dramska igralka Nataša Sirk, avtorica in Antonija Ribič pa sta v duetu zapeli nekaj koroških pesmi. Po predstavitvi se je razvil pogovor, v katerem so sodelovali Majda Senica Vujanovič, Berta Čobal, dr. Mirko Križman, Štefka Lang in mag. Franci Pivec.
Literarna delavnica 14. septembra 2009 - Obdelali smo vprašanje »Prikazati in ne povedati« iz knjige Jordan E. Rosenfeld. Pesmi je brala Jožica Hladin.
Delavnica - 7. september 2009 - Pridružili so se nam še dr. Tilka Kren Obran, mag. Marijana Ovčariček in Marjanca Habjanič - Jerčič. Delavnico smo pričeli s poglavjem iz knjige »Napravi sceno« Jordan E. Rosenfeldove o sestavinah prozne scene. Kratko zgodbo »Bela zamorka« je brala Ivana Hauser. Pripoveduje o odstavljenem otroku, deklici, ki je večkratno obremenjena - da živi z materjo samohranilko, da je Nemka v slovenskem okolju in da mati, raje kot bi se ukvarjala z njo, bere vsakovrstne knjige - podnevi in ponoči. Pripoved je še preveč obremenjena s tem, da avtorica pripoveduje in ne prikazuje, a s popravki, ki bi bolj poudarili sceno, bi se izčistil tudi konflikt. Psihološki portret deklice je zelo zanimiv in večplasten.
3. september 2009 - Predstavitevitev slikanice Praunseis-Potočnik »Zajček v vesolju« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru predstavitev slikanice Sonje Praunseis z ilustracijami Vladimirja Potočnika »Zajček v vesolju«. O avtorici je spregovoril avtor ilustracij Vladimir Potočnik, odlomek iz knjige je prebrala Tanja Kovše, avtoričina nečakinja, knjigo pa je predstavila pesnica Alenka Glazer.