24. april 2009 - 12. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU - Študentski vlak Gradec-Maribor -
LITERARNA HIŠA MARIBOR - MARIBORSKA LITERARNA DRUŽBA
JAVNI SKLAD RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI, OBMOČNA IZPOSTAVA MARIBOR
ZVEZA KULTURNIH DRUŠTEV MARIBOR
DRUŠTVO AVSTRIJSKO-SLOVENSKO PRIJATELJSTVO
V petek, 24. aprila 2009, ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor, Vojašniška 12 v Mariboru literarni večer, ki smo mu dali ime »Študentski vlak Gradec-Maribor« z avtorji z graške univerze - Danielo Kocmut, Silvano Wurmitzer in Alexandrom Miheuzem. Na koncu so se avtorji udeležili še tradicionalnega maratona v Kibli.
23. april 2009 - 12. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU - Razstava MANIK RAW -
LITERARNA HIŠA MARIBOR - MARIBORSKA LITERARNA DRUŽBA
JAVNI SKLAD RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI, OBMOČNA IZPOSTAVA MARIBOR
ZVEZA KULTURNIH DRUŠTEV MARIBOR
INTERNACIONALNO DRUŠTVO ŠTAJERSKA SKUPNOST
V četrtek, 23. aprila 2009, je bila ob 18. uri v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru otvoritev razstave Maje Vauda in Nikola Pilipović (Beograd): MANIK RAW. V odsotnosti avtorjev in je prebral besedilo kustosa Maria Berdiča in potem tudi odprl razstavo Marjan Pungartnik. Pesmi je bral Željko Perović.
22. april 2009 - 12. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU - Predstavitev zbornika »Vezi med ljudmi« - Kulturno društvo nemško govorečih žena Mostovi je v svojih prostorih na Barvarski ulici 5 v sredo, 22. aprila 2008, ob 18. uri predstavilo svoje vsakoletni almanah »Vezi med ljudmi« (Zvischenmenschliche Bindungen). Prireditev je vodila predsednica društva Veronika Haring.Najprej se je predstavila skupina otrok pod vodstvom Roberta Herička z igro, v kateri so pokazali znanje nemščine, nato pa je stekla predstavitev zbornika (Marjana Habjanič Jerčič, Martina Haring, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Ana Nikolič, Vilma Ploj, Marjan Pungartnik, Tatjana Srebrnič, Gero Angleitner, Ana-Marija Pušnik in Paula Pressnitz. Program so popestrili harmonikar Feliks Šarman, pevka Stana Šopar in citrarka Ana Nikolič s prijatelji - pevci.
20. april 2009 - 12. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU - Nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - LITERARNA HIŠA MARIBOR - MARIBORSKA LITERARNA DRUŽBA
JAVNI SKLAD RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI, OBMOČNA IZPOSTAVA MARIBOR
ZVEZA KULTURNIH DRUŠTEV MARIBOR
V ponedeljek, 20. aprila 2009, je bil ob 18. uri v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi. Nastopili so: Ana Nikolič, Mirko Kotnik, Erika Kotnik, Maja Dolinar, Majda Senica Vujanovič, Štefka Lang, Inge Vogrin Mlakar, Metka Lampret, Tilka Obran Kren, Zmaga Palir, Ivana Hauser, Darja Vaupotič McCord, Erna Hölzl, Ana-Marija Pušnik, Anela Fujs, Ana Šmarčan, Magda Šulek in Milan Jezernik.
20. april 2009 - Delavnica - Obravnavali smo predzadnje poglavje iz knjige Jacka M. Bickhama »38 najpogostejših napak pri proznem pisanju« o tem, da ne smemo obupati, ko imamo delo gotovo in ga poskušamo objaviti pri založnikih. Za izgovore, da ne pišemo, porabimo enako energije kot za pisanje samo. Nato smo obravnavali kratko spominsko prozo Ivana Artača »Figaro in njegov črni kos«. Avtor porabi veliko preveč prostora za opis glavne osebe in je kos na koncu le nepomemben dodatek. Od članov delavnice je bral pesmi Mirko Kotnik. Pri njem melodija prevlada nad vsebino in ga sili deloma v prazno dopolnjevanje teksta.
18. april 2009 - Predstavitev romana »Štorkljina kri« Miroslava Slane Mirosa v Av. Juriju ob Ščavnici - V soboto zvečer, 18. aprila 2009, je bil v Domu Matije Gubca pri Svetem Juriju ob Ščavnici, v organizaciji tamkajšnjega Literarnega društva (predsednica je Monika Čuš) ob prazniku občine Sveti Jurij ob Ščavnici literarni večer in predstavitev romana »Štorkljina kri« Miroslava Slane Mirosa. Prireditev z okroglo mizo je vodila domačinka prof. Breda Žunec. Roman se navezuje na tamkajšnje kraje. Prireditve se je udeležil tudi župan občine Sv. Jurij ob Ščavnici Anton Slana.
18. in 19. april 2009 - Srečanje manjšinskih avtorjev v Lendavi - V hotelu »Elizabeta« v Lendavi je bilo 18. in 19. aprila 2009 srečanje manjšinskih avtorjev Slovenije »Sosed tvojega brega«. Iz Mariborske literarne družbe so bili izbrani naslednji avtorji: Branko Baćović, Neda Galijaš, Željko Perović, Senada Smajić in Mila Vlašić, udeležil pa se ga je tudi Zdravko Kokanović.
17. april 2009 - 12. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU - Mila Vlašić: Šeherezadeje - LITERARNA HIŠA MARIBOR - MARIBORSKA LITERARNA DRUŽBA
JAVNI SKLAD RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI, OBMOČNA IZPOSTAVA MARIBOR
ZVEZA KULTURNIH DRUŠTEV MARIBOR
V petek, 17. aprila 2009, je bil ob 18.uri v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru literarni večer:
Mila Vlašić: ŠEHEREZADEJE. Literarni večer je vodil Marjan Pungartnik, ki se je tudi pogovarjal z avtorico.
16. april 2009 - 12. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU - Srečanje z Jankom Ferkom (Avstrija) - LITERARNA HIŠA MARIBOR - MARIBORSKA LITERARNA DRUŽBA
JAVNI SKLAD RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI, OBMOČNA IZPOSTAVA MARIBOR
ZVEZA KULTURNIH DRUŠTEV MARIBOR
V četrtek, 16. aprila 2009 je bilo ob 18. uri v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru srečanje z Jankom Ferkom slovenskim pesnikom iz Celovca.
15. april 2009 - 12. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU - Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozara in ŠentLent - LITERARNA HIŠA MARIBOR - MARIBORSKA LITERARNA DRUŽBA
JAVNI SKLAD RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI, OBMOČNA IZPOSTAVA MARIBOR
ZVEZA KULTURNIH DRUŠTEV MARIBOR
V sredo, 15. aprila 2009, ob 17. uri je bila v dvorani frančiškanske cerkve v Mariboru, Ulica Vita Kraigherja 2 predstavitev glasil dnevnih centrov Ozara in ŠentLent. Prireditev je najprej kot prvo letošnjih 12. slovenskih dnevov knjige v Mariboru pozdravil Marjan Pungartnik, nato pa je vodenje prevzela Maja David, ki je bila tudi organizatorica tega srečanja. Ob glasbeni spremljavi Karin in Jasne Leban so nastopili Avgust Župevc, Danijela Premzl, Gabrijela Fideršek, Branko Blagojevič, Slavko Luršak, Timi Lovrin, Marija Šeligo, Marija Ljevaja in Ivana Ogrizek - Iča.
9. april 2009 - Srečanje s Celjskim literarnim društvom -
LITERARNA HIŠA MARIBOR
MARIBORSKA LITERARNA DRUŽBA
V četrtek, 9. aprila 2009, je bil ob 18. uri v Literarnih hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru literarni večer - srečanje s Celjskim literarnim društvom. Gostje iz Celja so se predstavili s svojimi novejšimi besedili. Srečanje je odprl Marjan Pungartnik, prireditev pa je vodila Ljudmila Conradi, ki je podarila prireditvi velikonočni venec-srce. Najprej je prisotne pozdravila nova predsednica Celjskega literarnega društva Metka Hojnik Verdel, zatem pa so nastopili Ana-Marija Justin, Dani Bedrač (s kitaro in poezijo in s sovokalom Slavice Tesovnik), Ivica Cvikl, Nada Lovše, Mirko Ferlež, Ivanka Godec, Blaž Šafarič, Metka Hojnik Verdel, Tadej Zupančič, Slavica Tesovnik, Fikret Imamović, Barbara Jelen, Zoran Pevec in Ljudmila Conradi.
6. april 2009 - Delavnica - Na vrsti je 36. poglavje iz Bickhamove knjige, ki govori, da pri uredniku ne smemo ustvarjati predsodkov in tudi ne, da o njem ne smemo imeti predsodkov - predvsem pa o tem, kako naj bi bil pripravljeno besedilo, ki ga pošljemo uredniku. Kratka proza: Orlando Uršič: »Magnolija«. Pesmi je brala Erika Kotnik.