31. avgust 2009 - Prvo srečanje literarne delavnice v letu 2009-10 - Prvič so se v novem šolskem letu sešli udeleženci literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi. Doslej so se pridružili delavnici: Zvone Batista, Katica Dajčar, Maja Dolinar, Angela Fujs, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Ana Nikolič, Zmaga Palir, Mira Ribič Turičnik, Majda Senica Vujanovič, Ivana Simonič, Tatjana Srebrnič, Magda Šulek in Inge Vogrin Mlakar.
Svoje besedilo »Ulilo se je« je bral Zvone Batista. Gre za zgodbo o tekmecih pri isti ženski. Dobro tekoča pripoved je sestavljena iz notranjega govora in zunanjega dogajanja. Notranji govor uporablja avtor le za to, da priskrbi informacije iz ozadja/okolja, kar je degradacija notranjega govora - ta ima funkcijo v nasprotju z javnim govorom. Dogajanje mora biti motivirano in podrejeno cilju scene, kar pa, recimo pri izganjanju klošarja iz veže, ni, je samo nepotrebna epizoda. Tudi poskus posilstva napravijo naključni mimoidoči in ne nekdo, ki je z zgodbo povezan. Nič v zgodbi ne sme biti naključnega. Tekmec iz zgodbe je prisoten le skozi pripoved in ne z dejanji. Podaljšan konec je nepotreben, ker se razreši konflikt že veliko prej.
27. avgust 2009 - Okrogla miza o pohorskih pravljicah v Rušah - V Rušah je bila v okviru festivala »Pohorska pravljica« v parku pri vrtcu 27. avgusta 2009 ob 17. uri . okrogla miza o pohorskih pravljicah. Vpeljala jo je Maja Rauch (Prosenjakovci-Partosfalva) s pripovedovanjem pravljic. Pogovor je vodila Darka Tancer Kajnih (Maribor), sodelovali pa so Anja Štefan (Ljubljana), Irena Matko - Lukan, (Ljubljana), Jasna Branka Staman (Ljutomer), Marjan Pungartnik (Maribor), Peter Andrej, ki je vodja festivala in tudi njegov organizator, in Maja Rauch.