22. september 2005 - Literarni večer ob jesenskem solsticiju -
Ob 19. uri smo priredili v mariborskem mestnem parku pri glasbenem paviljonu literarni večer, ki je bil posvečen 100-letnici preselitve Janka Glazerja v Maribor, njegovi pesniški zbirki Ob jesenskem ekvinokciju in desetim mariborskim avtorjem, ki so umrli v zadnjem času: Hermanu Voglu, Slavku Jugu, Milanu Štancarju, Gemi Hafner, Veri Brolih, Kristini Trobec, Jožetu Polajnku, Alešu Kopu, Tomažu Brenku in Stanetu Krenu. Pesmi avtorjev so brali dijak II. gimnazije Uroš Prah, Tone Dodlek. Majda Senica Vujanovič in Marjan Pungartnik. Nabralo se je okrog 20 poslušalcev, po besedah g. Slivnika "deset in en pes".
20. september - Literarni večer z Marijo Šedivy –
V poročni dvorani starega rotovža v Mariboru smo ob 18. uri predstavili knjigo GOSPA S KLOBUČKOM Marije Šedivy iz Gornje Radgone. Z avtorico se je pogovarjal Marjan Pungartnik, ona pa je prebrala nekaj odlomkov iz objavljenih besedil. Prireditve se je udeležilo okrog 60 obiskovalcev.
16. - 18. september 2005 - Beletrinina literarna delavnica -
Od 16. do 18. septembra je bila v Izoli Beletrinina literarna delavnica. Iz naših vrst so se je udeležili Ana-Marija Pušnik, Zvone Batista, Zmaga Palir in Maja David. Fotografija je iz prozne delavnice Andreja Skubica (fotografirala je Ana-Marija Pušnik)
9. september - Otvoritev razstave Lea Weissa (Lipnica, Avstrija) v galeriji RULIK v Rušah -
Ob 18. uri so dan pred začetkom Ruških dnevov v soorganizaciji društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca odprli razstavo starega znanca iz Lipnice, eksperimentalnega fotografa in oblikovalca Lea Weissa. Avtorja, ki se je rodil leta 1912, a je umetniško še vedno dejaven, je predstavila Ivanka Gruber, predsednica društva, njegovih 30 razstavnih eksponatov (pretežno novih, narejenih v mešani tehniki fotografije in drugih postopkov, ki jih je razvil avtor) je predstavil Marjan Pungartnik, razstavo pa je odprl ruški župan Vili Rezman. Odprtje razstave je na citrah spremljala Susane ..., ki je sodelavka Pavlove hiše (Potrna).
8. september - Predstavitev zbirke kratke proze Marije Šedivy »Gospa s klobučkom« v Gornji Radgoni - Ob 18. uri so v idiličnem vrtu cvetličarne »Mirjana« predstavili zbirko kratke proze »Gospa s klobučkom«, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi v zbirki Antares, po vrstnem redu osemnajsta. Prireditev je vodila Katarina Ravtar. Za uvod sta na kitaro in piščal zaigrali učenki Glasbene šole Gornja radgona. Avtorica pa je prebrala nekaj odlomkov iz knjige. O knjigi je spregovoril tudi Marjan Pungartnik, ki je poudarill zrelost avtoričinega pisanja. Prireditve se je udeležilo okrog 80 obiskovalcev.
5. september - V domu ustvarjalnosti mladih se je ob 14.00 začela literarna delavnica 2005 - 2006. Obravnavali smo prozo Zvoneta Batiste in pesmi Iva Svetine iz nagrajene zbirke LESBOS.